Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes! Hou ons op de hoogteveel mensen met hun rijbewijs bezig weer
ik kan zelf 22ste pas afrijden helaas![]()
morgen aaf al voor motor kijken ( wel 2dehands )
kan ik hier is mee gaan posten![]()

veel mensen met hun rijbewijs bezig weer
ik kan zelf 22ste pas afrijden helaas![]()
morgen aaf al voor motor kijken ( wel 2dehands )
kan ik hier is mee gaan posten![]()

Heb je je theorie al gehaald?![]()
Edit:
Oja, is logisch, als je al mag afrijden![]()

teveel achter elkaar gelest en tentames
dus theorie nog niet gedaan
hoop dat er plek is optijd en dat ik het haal anders probleem![]()

Honda CBR 600 is wel leuk om mee te beginnenjij ook succes uiteraard
ook al aan het kijken voor motor ?

Weet nog niet. Suzuki en Yamaha hebben ook leuke fietsen.
Wat kost zoiets eigenlijk? Eurootje of 8000?Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.Haha inderdaadWat kost zoiets eigenlijk? Eurootje of 8000?
Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.
Later!Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.

5000,- jullie hebben geld vrienden, ik heb een 2 jaar keihard gewerkt en weinig besteed en heb toen een van 4300,- gekocht. Bespaard op kleding, had alleen een jack handschoenen en een helm. Daarna pak laarzen etc gekocht.
Ik ga over twee jaar ook overstappen op een 1000 want mis inmiddels die koppel een beetje. Snelheid went wel snel. Leuke vind ik de bochten maken enzo en een beetje scheuren.
Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.
Dat begrijp ik dus niet... Ik rijd al 5 jaar met mijn 600 en zou mij zelfs opnieuw een 600 kopen! 600cc's zijn gewoon kicken!
Ik ga denk ik deze week gewoon een nieuwe (lees duurdere) helm kopen.
pff, wat een geld, mijn beginnersmotortje mag max rond de 1500 kosten :O

Nee, maar ik dacht misschien in verband met oog contact ofzo. Ga het morgen bij rijschool even navragen en dan een nieuwe helm kopen.