AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

veel mensen met hun rijbewijs bezig weer
ik kan zelf 22ste pas afrijden helaas :(

morgen aaf al voor motor kijken ( wel 2dehands )
kan ik hier is mee gaan posten :P
 
veel mensen met hun rijbewijs bezig weer
ik kan zelf 22ste pas afrijden helaas :(

morgen aaf al voor motor kijken ( wel 2dehands )
kan ik hier is mee gaan posten :P
Succes! Hou ons op de hoogte :cool:
 
veel mensen met hun rijbewijs bezig weer
ik kan zelf 22ste pas afrijden helaas :(

morgen aaf al voor motor kijken ( wel 2dehands )
kan ik hier is mee gaan posten :P

Heb je je theorie al gehaald?:)

Edit:
Oja, is logisch, als je al mag afrijden:P
 
teveel achter elkaar gelest en tentames
dus theorie nog niet gedaan

hoop dat er plek is optijd en dat ik het haal anders probleem :P

Ooh oke. Nou, hopelijk kun je het wel halen! Ik denk dat ik over zo veel jaar ook mijn motorrijbewijs wil halen, lijkt me wel lachen. Succes in ieder geval gozer;)
 
Honda CBR 600 is wel leuk om mee te beginnen :cool:

Holy crap, ga je die kopen Gorillor?

22430_0_1_2_cbr%20600%20rr_Image%20credits%20-%20Honda.jpg
 
Weet nog niet. Suzuki en Yamaha hebben ook leuke fietsen.
 
Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.

Oh oke, ik had totaal geen besef van de kosten van een motor.

Off:
Maar ik ga pitten;) Later!
 
Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.

Meer wil ik ook niet aan mijn 1e motor uitgeven, niet omdat ik daarna een zwaardere wil, maar wil gewoon verder sparen voor de motor die ik wel wil :D
 
5000,- jullie hebben geld vrienden, ik heb een 2 jaar keihard gewerkt en weinig besteed en heb toen een van 4300,- gekocht. Bespaard op kleding, had alleen een jack handschoenen en een helm. Daarna pak laarzen etc gekocht.

Ik ga over twee jaar ook overstappen op een 1000 want mis inmiddels die koppel een beetje. Snelheid went wel snel. Leuke vind ik de bochten maken enzo en een beetje scheuren.
 
5000,- jullie hebben geld vrienden, ik heb een 2 jaar keihard gewerkt en weinig besteed en heb toen een van 4300,- gekocht. Bespaard op kleding, had alleen een jack handschoenen en een helm. Daarna pak laarzen etc gekocht.

Ik ga over twee jaar ook overstappen op een 1000 want mis inmiddels die koppel een beetje. Snelheid went wel snel. Leuke vind ik de bochten maken enzo en een beetje scheuren.

Ik heb geld? Nah, maar ik heb al een pak en helm en alles :)
En tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik misschien wel genoeg bij elkaar gespaard!
 
Meer dan 5000 euro ga ik niet aan mijn eerste motor uit geven omdat ik na 2 jaar een zwaardere wil kopen.


Dat begrijp ik dus niet... Ik rijd al 5 jaar met mijn 600 en zou mij zelfs opnieuw een 600 kopen! 600cc's zijn gewoon kicken!
 
Dat begrijp ik dus niet... Ik rijd al 5 jaar met mijn 600 en zou mij zelfs opnieuw een 600 kopen! 600cc's zijn gewoon kicken!

Mwa, geef mij maar koppel. Die 1000's van nu zijn net zo licht als de 600's van 2001 enzo. Ideale fiets.
 
pff, wat een geld, mijn beginnersmotortje mag max rond de 1500 kosten :O
 
Ik ga denk ik deze week gewoon een nieuwe (lees duurdere) helm kopen.

Dat is wel heel rigoureus. Als je nu een goede helm hebt (lees: een onbeschadigde motorhelm), is een pinlock een kleinere investering dan een nieuwe helm. Ik zou gewoon eens informeren wat dat kost; een vizier met pinlock.
 
pff, wat een geld, mijn beginnersmotortje mag max rond de 1500 kosten :O

Mijn eerste motor was 5000 gulden. Dat is ook mans zat. De eerste tijd moet je nog veel leren en schade aan een motor, die je voor weinig hebt gekocht voelt altijd beter dan schade aan een motor, die je nog moet afbetalen.;)
 
Nee, maar ik dacht misschien in verband met oog contact ofzo. Ga het morgen bij rijschool even navragen en dan een nieuwe helm kopen.

Ik zou kijken naar Shoei of Arai.

Zelf heb ik 2 Shoei helmen (Dirt en Street) en ik ben er zeer tevreden over. Deze 2 merken zijn naar mijn mening toch wel de beste van het moment.

Wat je ook koopt, koop iets degelijks. Vaak is aan de buitenkant niet te zien wat de verschillen zijn tussen een helm van 100 en 400 euro, maar dat verschil is er wel degelijk. Ga dus niet alleen op het SNELL certificaat af.

Succes.
 
Back
Naar boven