XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

punt is dat het een pak is voor erbij en het dus niet teveel mag kosten ;) hebben ze daar ook wat in het goedkopere segment? want ik zie nogal dure pakken op de site.


zal eens kijken, zijn welweer duurdere pakken :(

Hein Gericke is zeer goede prijs/kwaliteits verhouding
hier zijn wel enkele goede winkels in de buurt, waar de prijzen goed meevallen (geen nieuwe collectie natuurlijk, maar waarom zou je dat willen ?)
kleren die een jaartje oud zijn (veel helmen ook) die PAKKEN minder kosten dan normaal

hoe het in Nederland zit weet ik niet maar hier vallen die prijzen best mee
 
ofhet flashy is boeit me niet zo eigenlijk :P zal welleens rondsnuffelen.
 
heb je al een helm ?
anders raad ik je AGV aan...

schoenen van Dainese of Sidi (als je dat nodig vindt)
 
Helm + laarzen is gewoon puur PASVORM.

Sidi laarzen zaten bij mij gewoon k*t, vorm voet - vorm laars.

Helmen geldt precies hetzelfde voor.
 
ik stel maar enkele dingen voor...

helmen van AGV zijn zowat altijd goed
je hebt tientallen verschillende maten, en je binnenvoering kan je ook altijd veranderen als je kop gegroeid of gekrompen is :p
 
en we zijn geslaagd voor het motor rijbewijs :D

nergens noppes fouten gemaakt,niet tijdens de manouvers en niet op de openbare weg,ze had maar 1 opmerking,dat was dat ik soms teveel langs de rechterkant reed,en me dus meer naar het midden moest verplaatsen.

who cares,kheb m'n rijbewijs! :D
 
gefeliciteerd
in belgie zeker?
 
en we zijn geslaagd voor het motor rijbewijs :D

nergens noppes fouten gemaakt,niet tijdens de manouvers en niet op de openbare weg,ze had maar 1 opmerking,dat was dat ik soms teveel langs de rechterkant reed,en me dus meer naar het midden moest verplaatsen.

who cares,kheb m'n rijbewijs! :D

Grtz :D .
 
Feli IronMike :D

Zojuist ff rondjes klaverblad en rotondes genomen, helemaal dolgedraait. Alleen wat mij opvalt is dat mijn kneesliders(vooral rechts dus klaverblad) Van schuin boven slijten en het midden en onderkant niet worden geraakt. Links is dat wat minder. Moet ik nog wat aan me houding doen? Me steppies komen ook heel frequent over het asfalt. Moet ik er nog meer naasthangen ofzo?
 
Feli dude!!! En nou lekker knallen in de Ardennen!
 
Feli IronMike :D

Zojuist ff rondjes klaverblad en rotondes genomen, helemaal dolgedraait. Alleen wat mij opvalt is dat mijn kneesliders(vooral rechts dus klaverblad) Van schuin boven slijten en het midden en onderkant niet worden geraakt. Links is dat wat minder. Moet ik nog wat aan me houding doen? Me steppies komen ook heel frequent over het asfalt. Moet ik er nog meer naasthangen ofzo?

Klaverblad + kneedowns + vangrail = :suicide: . Tenzij oom agent je rijbewijs invordert voordat het misgaat :D .
 
even vraagje tussendoor =)

ik word binnenkort 18 en ben van plan om voor m'n 125cc te gaan. Maar moet ik hiervoor gewoon voor mijn rijbewijs B gaan en kan ik dan met een L rijden of hoe zit dat? Of moet ik voor mijn rijbewijs A gaan en zo voor de motor gaan?
Dank bij voorbaat :D
 
Klaverblad + kneedowns + vangrail = :suicide: . Tenzij oom agent je rijbewijs invordert voordat het misgaat :D .

Idd die dingen zuigen. Ga gewoon een daggie knallen op een circuit. Leer je veel meer van. Echt pure fun. Ik ga in juli weer ff naar zandvoort.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Mijn Ducati is binnen kerels, morgen ga ik erachter. Damn, het kwijl liep uit mijn mond toen ik hem daarnet bij Ducati dealer zag. Helaas hadden ze de termignoni's nog niet binnen, stomme stockuitlaten godver.
En nu hopen dat het morgenmiddag niet regent, want dat zou ook weer een leuk grapje zijn.

Er stond een Desmo ook in de toonzaal, damn. Zeker ook niet slecht. :D
 
Klaverblad + kneedowns + vangrail = :suicide: . Tenzij oom agent je rijbewijs invordert voordat het misgaat :D .

Maar het is gewoon te leuk :rolleyes::p Helemaal een mooie vonkenregen creeren van je steppies en titanium kneesliders. Plus die circuitdagen moet ik weer me standaard systeem monteren. Zoveel werk voor een beetje knallen. Wil wel een circuit cursus doen binnenkort. Zo'n training.
 
Maar het is gewoon te leuk :rolleyes::p Helemaal een mooie vonkenregen creeren van je steppies en titanium kneesliders. Plus die circuitdagen moet ik weer me standaard systeem monteren. Zoveel werk voor een beetje knallen. Wil wel een circuit cursus doen binnenkort. Zo'n training.

In spa francorchamps mag je met open uitlaat rijden :D is wel een heftig circuit! :D
 
Back
Naar boven