XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.561
heb me een stel nieuwe bandjes aangeschaft vooraan bridgetone bt014
[afbeelding niet meer beschikbaar]

en achteraan bridgestone bt021

BT021R.jpg

reacties? wat vinden jullie daarvan?ervaring?

Voorband is 10x k*t. Achterband is relaxed. Die BT14 en 16 vond ik echt bagger banden. bt21 vond ik meer feedback geven en meer grip.

Mijn banden zijn nog steeds de MPP's. Zo goed gewoon voor mijn gevoel. Heb ook supercorsa's gehad enzo, toch niet echt mijn ding.

Let wel: De een vind een band echt heerlijk rijden, de ander niet. Dit kan aan de berijder liggen maar ook aan de veerafstelling etc.

Bt014 was ik ook niet echt van te spreken, veel grip maar heel erg plots is het wel gedaan (let wel niet bij normale 'straatrijsT')

bt014 zuigt idd. In het begin heb je wel grip, maar het is ineens zomaar gedaan met die banden.

hmmm...damn,niemand kon me dat vertellen voor ik zoveel geld neertelde? :p

hmmm...damn,niemand kon me dat vertellen voor ik zoveel geld neertelde? :p

Nou zo'n slechte band is het ook niet hoor, ruim voldoende voor straatgebruik en voor de meesten zelf voor circuitgebruik. Toen de BT014 enkele jaren geleden op de markt kwam was het toen de revelatie. Maar de ontwikkeling van de banden staat niet stil en zo komen er steeds betere op de markt. Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

Michelin pilot power :)

Nou zo'n slechte band is het ook niet hoor, ruim voldoende voor straatgebruik en voor de meesten zelf voor circuitgebruik. Toen de BT014 enkele jaren geleden op de markt kwam was het toen de revelatie. Maar de ontwikkeling van de banden staat niet stil en zo komen er steeds betere op de markt. Hoeveel heb je betaald als ik vragen mag?

190 achter 160 voor,inclusief plaatsing.

Same here !! zal daar ook nog wel ff bij blijven ,.. bevallen super goed !
(wel de complete MPP's niet de 2CT ! )

Enige nadeel is dat je er net of net geen seizoen mee kunt rijden :o
(als je naar t cirquit gaat heelleeemaaal niet :D )

Rij al jaren metzeler sportec echt super banden. Slijten wel behoorlijk hard daarentegen erg veel grip.

wat is hier volgens de experts de beste alround band?

mijn eerste optie was de michelin pilot road 2,maar daar moest ik te lang om wachten

BT014 heb ik zelf ook gehad op mn Gixxer een aantal jaren geleden en ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee gehad heb. Voor normaal straatgebruik zijn ze hartstikke ok. Circuitdagen heb ik niet gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen.

MPP's zijn natuurlijk je-van-het, maar daar betaal je dan ook voor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.573
MPP's ben ik incl. monteren 275,- voor kwijt, voor en achter. In spanje bestellen en hier laten monteren, www.rodamoto.es dacht ik of .com

Ik ben ook opzoek naar een motor. twijfel tussen een r6 of 600rr. iemand een voorkeur?:D

Vind de nieuwere modellen (vanaf 2006) van de R6 mooier dan de 600RR.

Maar al ga je van beide 2003 modellen vergelijken, dan zou ik het wel weten; 600RR all the way. :D En een seatpipe is gewoon geil.

die nieuwe r6'en zijn inderdaad vet maar ook nog vrij duur. die maken wel 18000rpm :D

seatpipe is inderdaad geil. ach ik heb nog de hele winter om te kijken, ik ben niet van plan om nu te rijden

Terug
Naar boven