Oh kan wel. Maar hij vroeg naar "die gasten", dus wist 't niet zeker.![]()
True.Na ja maakt ook niet echt uit , want in principe kan je op elke motor een wheelie maken ..
Haha, de motor die hij heeft maakt 't aanvaardbaar.Maar die gast heeft wel een ecto arm.![]()
Jottem!: net geslaagd voor AVB!
Haha, de motor die hij heeft maakt 't aanvaardbaar.![]()
Mss een hele domme vraag, maar op welke manier rijden jullie op de autosnelweg. Ik doel dan vooral op naked bike rijders. Vanaf welke snelheid gaan jullie "platliggen"?
Ik merk vanaf een 120/130 toch al aardig wat weerstand, maar vind niet altijd een goede houding.
Ik doe trouwens ook zelden autosnelweg met de moto. Dus... vanaf hoeveel km/u, en op welke manier.![]()
Nice man, nu nog avd en dan knallen!
Lekkere timing ook zo met lente.
Mss een hele domme vraag, maar op welke manier rijden jullie op de autosnelweg. Ik doel dan vooral op naked bike rijders. Vanaf welke snelheid gaan jullie "platliggen"?
Ik merk vanaf een 120/130 toch al aardig wat weerstand, maar vind niet altijd een goede houding.
Ik doe trouwens ook zelden autosnelweg met de moto. Dus... vanaf hoeveel km/u, en op welke manier.![]()
Knallen niet echt.. ben 18 moet 25 kw.
Maar wordt zeker wel leuk!
Supersport kopen![]()
Ik ook meestal hoor, maar stel je moet iemand inhalen bijvoorbeeld?ik zit lekker rechtop en rij gewoon netjes 120kmh.
Die zithouding alsof je moet schijtenIk ben ook 25 kw helaas. Maar ach, nog genoeg power onder je reet voor die twee jaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rijd wel net ietsje anders als de lesmotor (Honda CBR500).![]()
Jottem!: net geslaagd voor AVB!
Die zithouding alsof je moet schijten![]()
Nice bello ook van plan een bike te kopen?Jottem!: net geslaagd voor AVB!