XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ongeveer even ver als voor jou, als voor mij. Je woont denk wel in een zeer leuke provincie als het gaat om leuke wegen. Vlakbij eindhoven, belgie en zeeland.

Genoeg te beleven in de buurt inderdaad, maar het gras bij de buren is altijd groener. Daarom ga ik of dit jaar, maar wss volgend jaar richting scandinavie :).

Genoeg te beleven in de buurt inderdaad, maar het gras bij de buren is altijd groener. Daarom ga ik of dit jaar, maar wss volgend jaar richting scandinavie :).

Zit zelf aan belgie/luxemburg te denken of duitsland de moezel dan. Al zal ik dan eerst een andere uitlaat moeten regelen.

En wie weet nog spanje/frankrijk dat lijkt me ook zeer vet.

Potverdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Net mijn motor gewassen, en natuurlijk wil ik hem daarna nog even poetsen. Dus probeer ik de motor op de middenbok te zetten, schiet mijn t*ring schoen van mijn t*fus standaard.

Effect:

KUDDDDDDDDDDDTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu staat hij er dus zo bij:

Les:

Nooit met natte schoenen proberen je motor op de middenbok te zetten :huilen:.

Foto0200.jpg

Foto0201.jpg

Hoi,

iemand nog interesse in een Gsxr-1000 K2 Zwart/silver met 14.500KM op de klok?

Is in zeer goede staat. 165 pk.

Let me Know.

Prijs voor dit moois zal rond de 4750 liggen, en dit is een spotprijs voor deze bike met deze km stand. is net ingereden!!!;)

Laatst bewerkt:
deze kleurstelling, alleen heeft die van mij een andere unieke undetail, kleine knippers, Leovincie carbon demper en puig donker kuipruitje.

motor.jpg

@Mark dat is zwaar k*t.

Mijn motor is ook soort van naar de t*fus. Broertje wou er even opzitten, en vond de gashendel al zo weinig marge hebben. Krak daar gaat het schroefje, na een proefrit blijkt dat ik weer op vol vermogen rijd. Allemaal leuk en aardig, maar niet wat ik wil en wat mag.

Morgen de dealer bellen dus, en hopen dat het snel en makkelijk kan worden opgelost.

@Mark dat is zwaar k*t.

Mijn motor is ook soort van naar de t*fus. Broertje wou er even opzitten, en vond de gashendel al zo weinig marge hebben. Krak daar gaat het schroefje, na een proefrit blijkt dat ik weer op vol vermogen rijd. Allemaal leuk en aardig, maar niet wat ik wil en wat mag.

Morgen de dealer bellen dus, en hopen dat het snel en makkelijk kan worden opgelost.

Mwa dat is gewoon slecht ingebouwd, en dus garantiewerk. Wel irritant natuurlijk. Je broertje voelt zich helemaal schuldig nu zeker :D?

Laatst bewerkt:
Mwa dat is gewoon slecht ingebouwd, en dus garantiewerk. Wel irritant natuurlijk. Je broertje voelt zich helemaal schuldig nu zeker :D?

Ja, ik werd ook wel even gek. Maar ben gewoon eerlijk tegen de dealer, en zeg dat er teveel druk op was gezet. Ipv van ja het brak opeens tijden het rijden.

Morgen even rustig daarheen rijden en hopen dat het die dag gefixed kan worden. Zodat ik kan zeggen dat het me spijt dat ik gek werd, als ik 2 weken moet wachten wordt ik wel gek.

+ Gister nog geflitst a 160 euro.

Potverdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net mijn motor gewassen, en natuurlijk wil ik hem daarna nog even poetsen. Dus probeer ik de motor op de middenbok te zetten, schiet mijn t*ring schoen van mijn t*fus standaard.

Effect:

Foto0200.jpg

KUDDDDDDDDDDDTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu staat hij er dus zo bij:
Foto0201.jpg

Les:

Nooit met natte schoenen proberen je motor op de middenbok te zetten :huilen:.

das k*t....maarja....wie heeft er dan ook een middenbok. Levensgevaarlijk die dingen. De eerste de beste bocht hangt zo'n ding al aan de grond. Weg met dat ding!!!!!

das k*t....maarja....wie heeft er dan ook een middenbok. Levensgevaarlijk die dingen. De eerste de beste bocht hangt zo'n ding al aan de grond. Weg met dat ding!!!!!

Hmm nog nooit eerder gehoord, ook nog niet op gelet eigenlijk. Voordeel van dat ding is wel dat ik lekker de ketting kan smeren :D, en hij super stabiel staat als je hem poetst/ er aan sleutelt.

Hmm nog nooit eerder gehoord, ook nog niet op gelet eigenlijk. Voordeel van dat ding is wel dat ik lekker de ketting kan smeren :D, en hij super stabiel staat als je hem poetst/ er aan sleutelt.

Paddock stands! Heb ze erbij gekregen voor & achter. Voor poetsen en ketting ideaal!

Tank ligt ondertussen bij de spuiter, voor 150 euro is hij binnenkort weer zo goed als nieuw (als ik de hersteller mag geloven). :)

middenbokkie vond ik altijd wel handig. nooit aan de grond gereden, maar uberhaupt nog nooit wat aan de grond gereden.

Gaan er ook nog dbbers naar de mfmm in aug ?

Tour modellen hebben deze vaak. Grondspeling is minder belangrijk dan.

I know. En de cbr600 van toen is ook eigenlijk een sport tour fiets. Dus niet zo gek dat ie er onder zit.
Ik gebruik een padock stand bij het smeren van de ketting. Werkt imo nog makkelijker ook dan zo'n middenbok

Terug
Naar boven