AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

ik hbe nooit een factuur gezien van die examenkosten en nog wat lessen:D

mja ik ben gewoon zo sociaal om er niks van te zeggen, kosten motorrijbewijs totaal: 700 euro :p
Dan had je alsnog een vrij dure school, of niet?

Ik zat bij fred in huizen en betaalde 699 voor alles, inclusief pakjes drinken en een boterham door de middag. :D
 
Nog mensen die gaan beuke op de weg vandaag?

Tis er goed weer voor.

Ik ga mijn kater er zo uit rijden lekker. Doe het altijd wel goed, die frisse lucht.
 
Zalig weer inderdaad, zo meteen met de moto richting de gym.
 
de weg is wel vrij wit van de pekel, misschien morgen even stukje rijden op de zx6r :)
 
Na de rijles van vanochtend, vanmiddag nog even zelf een leuk rondje gemaakt. Was té mooi weer om het te laten. :)
 
Dan had je alsnog een vrij dure school, of niet?

Ik zat bij fred in huizen en betaalde 699 voor alles, inclusief pakjes drinken en een boterham door de middag. :D

mwah 40 euro per uur, vrij gemiddeld denk..
 
how much did u pay??

De banden, of boetes die ik vandaag gereden heb? :p

De bandjes kosten 350 euries (dunlop roadsmart).

Dus niet..opgegumd?:)

Haha, nee zeer zeker niet. Sterker nog, ik heb nog schaamranden van dik twee centimeter :D. Begon in de eerste bocht al flink te glijden, dus de rest van de dag rustig opgebouwd.
 
Heeft er iemand toevallig een camera op zijn motor?

Zit er aan te denken om een camera te kopen.

Ik deed vroeger wel eens mijn telefoon in de tanktas, werkte opzich wel goed.
 
De banden, of boetes die ik vandaag gereden heb? :p

De bandjes kosten 350 euries (dunlop roadsmart).



Haha, nee zeer zeker niet. Sterker nog, ik heb nog schaamranden van dik twee centimeter :D. Begon in de eerste bocht al flink te glijden, dus de rest van de dag rustig opgebouwd.
350 euro??? wat een afzetters :X
 
Zaterdag ook zoon heerlijke les gehad, vooral terug over een bochtige 80 weg (niet 80 gereden haha) Examen zit er aan te komen, begin april!
 
Wat een shiny weer was het vandaag om te rijden oeff.
 
Nog meer mensen die hun brommer hebben uitgelaten vandaag?

Ik heb in ieder geval heerlijk rondgescheurd op mijn nieuwe roadsmarts, heerlijke banden!
 
Tjonge jonge, je ziet wel weer dat het mooi weer is. Gelijk weer allerlei automobilisten op hun motortjes naar werk. Lekker bumperkleven en gevaarlijke manoeuvres alom.
 
Nog meer mensen die hun brommer hebben uitgelaten vandaag?

Ik heb in ieder geval heerlijk rondgescheurd op mijn nieuwe roadsmarts, heerlijke banden!

Vanmiddag alleen een proefrondje, gesleuteld aan het beestje..ontsteking en carbs afgesteld.
Morgen even goed uit proberen. :)
 
Back
Naar boven