MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Net remvloeistof achter en voor vervangen, en even ontlucht.

Ding remt nu nog harder dan eerst, hij rijd ook echt lekker. Nog 10 dagen en dan mag ik rijden.

Dit heb ik recent gedaan:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Remvloeistof voor vervangen
- Remvloeistof achter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- Remblokken voor vervangen
- Remblokken achter vervangen

Volgens mij mis ik dan niks?
 
Net remvloeistof achter en voor vervangen, en even ontlucht.

Ding remt nu nog harder dan eerst, hij rijd ook echt lekker. Nog 10 dagen en dan mag ik rijden.

Dit heb ik recent gedaan:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Remvloeistof voor vervangen
- Remvloeistof achter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- Remblokken voor vervangen
- Remblokken achter vervangen

Volgens mij mis ik dan niks?
ketting smeren
 
Ik heb maar maatje 48 van m'n leren pak :o
 
Als je in de winkel staat en twijfelt tussen wat maten. Neem gewoon 1 maat kleiner dan hetgene wat juist lekker past.
Een goed pak moet in het begin een beetje spannen, dat leer zet zich nog wel. Kneedowns zijn wel wat wringen dan voor de eerste keren, maar dat loopt wel los :D
 
Verschilt wel per merk:D
Is van MQP. Ben nu wel 8kg zwaarder ofzo dan toen ik hem kocht, leer is gelukkig nog een stuk uitgerekt maar het pakje zit nu wel strak.. :rolleyes:
 
Is van MQP. Ben nu wel 8kg zwaarder ofzo dan toen ik hem kocht, leer is gelukkig nog een stuk uitgerekt maar het pakje zit nu wel strak.. :rolleyes:

Oke mooi.
Pakt rekt idd goed.
 
Heb maat 58 alpinestar, strak maar leer pak hoort strak
 
Heb maat 58 alpinestar, strak maar leer pak hoort strak

motorpak-sidewinder-suzuki-achter.jpg
ik heb dit pak 3 jaar oude nu.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 19:20 ----------

Ben toe aan een 2 delig pak, zoals broek en jas die je aan elkaar kunt ritsen. vooral in de warmte of als je loopt op de TT is een overall niks voor mij.
 
Ja zeker al bijna 20 jaar dezelfde :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Jap import via Van Dijk motoren
 
Ben er in alle jaren zeer tevreden mee, het is een Jap import met iets meer PK als de toen 118, geloof 128of 132. maar dat boeit me niet, rijde lekker en doe er goed onderhoud aan.
staat nu al weer een paar weken op de bok, met dit klote weer. morgen gaat de ketting hij weer klaar gemaakt worden voor het aankomende mooie weer. en de Commander is van de zomer ook gereed. is kijken hoe dat nu gaat bij het RDW.
 
Net remvloeistof achter en voor vervangen, en even ontlucht.

Ding remt nu nog harder dan eerst, hij rijd ook echt lekker. Nog 10 dagen en dan mag ik rijden.

Dit heb ik recent gedaan:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Remvloeistof voor vervangen
- Remvloeistof achter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- Remblokken voor vervangen
- Remblokken achter vervangen

Volgens mij mis ik dan niks?

Remmen voorzichtig inrijden, anders kun je ze meteen weer vervangen.
 
Net remvloeistof achter en voor vervangen, en even ontlucht.

Ding remt nu nog harder dan eerst, hij rijd ook echt lekker. Nog 10 dagen en dan mag ik rijden.

Dit heb ik recent gedaan:
- Olie ververst
- Oliefilter vervangen
- Remvloeistof voor vervangen
- Remvloeistof achter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- Remblokken voor vervangen
- Remblokken achter vervangen

Volgens mij mis ik dan niks?

Ketting uit het vet halen en plaatsen, brandstof vervangen + filters. dat is sowieso elk jaar voor het seizoen wat ik doe voor ik ga rijden.
 
Gaat er nog iemand naar de MF meeting op 6 mei? Ik ben er waarschijnlijk wel bij als het mooi weer is.
 
Back
Naar boven