DW1986
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen trouwens ervaring met spullen kopen op de motorbeurs ( Utrecht ) Ik wil wat spullen hebben zoals knippers , kentekenplaathouder , stuurtje , spiegels. Kan je dat daar tegen betere prijzen kopen of is het alleen tentoonstelling ed.
en dan terug te gaan naar de stand met de beste prijsIk heb zaterdag even naar de sportschool en terug gereden, maar merkte geljik dat ik heel anders reed dan dat ik deed toen ik nog bijna dagelijks reed...
Vandaag de motor goed gepoetst , dat achterwiel was mission impossible maar het is schoon. Hoe doen de mensen hier dat , de restanten van kettingolie van de velg afkrijgen.
Druppellader erop gehangen en nog een paddockstand en dan kan ie rusten deze winter.
![]()
En maar eens shoppen voor wat goodies deze winter , wil nog ander stuurtje , barend spiegels , andere nummerplaathouder en led-knippers.
mooi spul, heb ook zo ene gehad:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Failliet gaan?Altijd R1 gereden.
Helaas wegens starten eigen bedrijf geen geld meer voor motor.
Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een nieuwe ;-)

Altijd R1 gereden.
Helaas wegens starten eigen bedrijf geen geld meer voor motor.
Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een nieuwe ;-)
![]()
Lang geleden zeg!
Mensen trouwens ervaring met spullen kopen op de motorbeurs ( Utrecht ) Ik wil wat spullen hebben zoals knippers , kentekenplaathouder , stuurtje , spiegels. Kan je dat daar tegen betere prijzen kopen of is het alleen tentoonstelling ed.