AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wat heb je hiervoor gereden ? 600 toch ?

Het zal zeker anders rijden zijn ja,.. dat zondermeer! Maar voor mij persoonlijk niets liever dan een 1000.
vroeger begonnen op een YZFR 750,.. daarna over gestapt naar de R1 :D

Ja ik heb van 2003 tot 2009 met een 600 gereden. Morgen nog een paar winkels bezoeken en was pas-zitten... Want met 1m97 is niet alles even geschikt...
 
Ja ik heb van 2003 tot 2009 met een 600 gereden. Morgen nog een paar winkels bezoeken en was pas-zitten... Want met 1m97 is niet alles even geschikt...

aai, nee idd !
dat was bij mij de reden om op de 750 te starten,.... wilde eigenlijk een R6,.. maar die was simpelweg te klein :o
 
Ja ik heb van 2003 tot 2009 met een 600 gereden. Morgen nog een paar winkels bezoeken en was pas-zitten... Want met 1m97 is niet alles even geschikt...

Wat voor 600, gsxr?
Ben ook aan de lange kant, dus ben benieuwd hoe dat zit?
1000 is sowieso wat groter hè.
 
Zal ik even een topic openen voor de moto meet eind april ? Eerst ff wat meer mensen die mee willen
 
aai, nee idd !
dat was bij mij de reden om op de 750 te starten,.... wilde eigenlijk een R6,.. maar die was simpelweg te klein :o

Met 1.85m pas je toch wel op een Yamaha R6?
 
ligt heel erg aan de verhoudingen van je lichaam ook. Niet iedereen die 1,85 is heeft bijvoorbeeld lengtemaat 32 van broeken.
 
Wat voor 600, gsxr?
Ben ook aan de lange kant, dus ben benieuwd hoe dat zit?
1000 is sowieso wat groter hè.

Yep was een gsxr 600 k3, Deze was toen net zo groot als een 750 of 1000.
 
Ja hoor, collega van me is zeker 1.85 en die haalt dat makkelijk.

Ik heb een r6, en gaat nog best.
Al krijg ik wel zo nu en dan te horen dat de motor wat klein oogt.
 
Lang? Ga eens op een busa zitten.
 
Ben 1.80. Kleinste motor waar ik op heb gereden is een cbr600rr uit 2012 ofzo. Voelde echt aan als een speel motortje! (reed heerlijk, maar voor woon werk zou ik zelf groter nemen)

Volgens mij is de r6 nog kleiner?
 
Zo, had net bijna een zwaar ongeluk. k*t automobilisten die totaal niet uit hun ****ing doppen kijken. Had die gast eigenlijk uit z'n auto moeten trekken.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:06 ----------

Ik rij op een 2 baans weg, op de linker baan en nader een kruispunt met ongeveer 70 km/h. Op de rechter baan staat een auto.
Stoplicht gaat op groen, auto rechts begint te rijden, ik geef gas(reed rond de 60-70) en uit het niets maakt die ****ing mongool een u-turn.

Ja, een ****ing u-turn terwijl hij op de rechterbaan staat. Ik word dus afgesneden, laat onmiddellijk me gas los, toeter als een gek en ga vol in de remmen.
Ipv van gas te geven, gaat die gast terwijl hij dwars op mijn baan staat ook in de remmen en ik kom een halve meter voor zijn auto tot stilstand.

Zit die ****ing mongool een kaart te lezen!! Voor het zelfde geld had ik hem vol geclipt met 70, dan had ik nu een mooi tripje richting de eerste hulp gehad en had ik de aankomende maanden waarschijnlijk niet kunnen trainen.

Gelukkig heb ik me kunnen beheersen anders had ik die gozer compleet de tering in getrapt.

Het verbaasde me nog dat het geen vrouw of bejaarde was.
 
Laatst bewerkt:
Een u-turn op de rechterbaan bij een kruispunt? U wot? Wat een mongool.
 
ben ook maar weer aan het klussen geslagen, hier alvast een preview....
van:
oaqao3.jpg

naar:
2evupn6.jpg
 
Nice beter idd dat kontje zo , heb wel langzaam genoeg van die kou onder de 10 graad stap ik toch niet op dat ding.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 10:51 ----------

Zo, had net bijna een zwaar ongeluk. k*t automobilisten die totaal niet uit hun ****ing doppen kijken. Had die gast eigenlijk uit z'n auto moeten trekken.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Mar 2013 om 19:06 ----------

Ik rij op een 2 baans weg, op de linker baan en nader een kruispunt met ongeveer 70 km/h. Op de rechter baan staat een auto.
Stoplicht gaat op groen, auto rechts begint te rijden, ik geef gas(reed rond de 60-70) en uit het niets maakt die ****ing mongool een u-turn.

Ja, een ****ing u-turn terwijl hij op de rechterbaan staat. Ik word dus afgesneden, laat onmiddellijk me gas los, toeter als een gek en ga vol in de remmen.
Ipv van gas te geven, gaat die gast terwijl hij dwars op mijn baan staat ook in de remmen en ik kom een halve meter voor zijn auto tot stilstand.

Zit die ****ing mongool een kaart te lezen!! Voor het zelfde geld had ik hem vol geclipt met 70, dan had ik nu een mooi tripje richting de eerste hulp gehad en had ik de aankomende maanden waarschijnlijk niet kunnen trainen.

Gelukkig heb ik me kunnen beheersen anders had ik die gozer compleet de tering in getrapt.

Het verbaasde me nog dat het geen vrouw of bejaarde was.

Idd geluk gehad , je moet ook altijd opletten voor 2. De geringe tijd dat ik nu rijd ook bijna een x aantal keer gehad , vooral op de snelrotondes hier in z-limburg dat is altijd een ramp met automobilisten
 
Nice beter idd dat kontje zo , heb wel langzaam genoeg van die kou onder de 10 graad stap ik toch niet op dat ding.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 10:51 ----------



Idd geluk gehad , je moet ook altijd opletten voor 2. De geringe tijd dat ik nu rijd ook bijna een x aantal keer gehad , vooral op de snelrotondes hier in z-limburg dat is altijd een ramp met automobilisten

Mooiweer rijders..
Stap toch gewoon op de motor, rij zelf ook dagelijks in spijkerbroek :rolleyes:
 
Is er iemand al is een keer op het eiland van man geweest?
En eventueel een tt gezien heeft?
 
even een vraagje boys,

Sommige weten het misschien nog, ik was degene die van de zomer gepakt was met te hard rijden. En zo rijbewijs kwijtraakte. Ik reed toen onbegrensd. Goed heel verhaal, doet er verder niet meer toe..

Nu staat mijn motor op dit moment in de garage, in afwachting tot ik weer rijden mag. Hij is nu echter nog onbegrensd. Door mijn aanhouding ben ik nu van plan om mijn motor wel netjes weer terug te begrenzen.(licht rijbewijs) Heb hier nog de 25kw ringen liggen die er vroeger inzaten.

Gezien de nieuwe wetgeving van dit jaar mag ik nu echter op een 35kw motor.

Zijn er hier lui die hun motor van 25kw naar 35kw hebben geupgraded? Zoja hoe?

Van wat ik begreep kan de dealer het doen, maar die maakt de ringen ook zelf omdat er voor mijn motor alleen ''officiele'' 25kw ringen bestaan, aangezien de 35kw regel toen nog niet bestond.

Ik zat zelf te bedenken om middels een berekening de 25kw ringen zo uit te boren dat de motor 35kw word.
 
Met 1.85m pas je toch wel op een Yamaha R6?

Ja en nee,.. hangt af van hoe je graag zit,.. ik zit graag verder voorover geleund,.. op de R6 zat ik bijna rechtop,.. ben daar aanvanklijk (voor de 750) ook voor wezen kijken,.. maar voor mij te recht, en te laag,.. maar goed, dat kan persoonlijk zijn ;)
 
Back
Naar boven