MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Oud filmpje... Maargoed, hij zal toch al wel weer rijden? Hoe willen ze bewijzen dat hij het was op al die andere filmpjes? Mocht dit waar zijn :P

twijfel idd ook wel wat aan de waarheid , maar is idd van ff geleden ,..... had m alleen zelf nog niet gezien :D

DAMN , nog zo'n sukkel ( vooral laatste secondes kijken !! )
YouTube - "FrontFlip" de GSXR
 
Staat ook bij de commentaar vh filmpje
 
Ik heb een handtekening van Christian Pfeifer :cool:
Heb hem ook even gesproken, chille gast met leuk duits accent in zijn gebrekkig engels :D
 
3000,-, wtf man, was 2de hands geen optie?


Nope, limited edition R6, slechts 2000 in heel Europa in dat kleurenschema.

Kuip was nr de botten, volledig de kop met lichten was eraf en naar de haaien. Schakelset was geplooid en nog een paar leuke dingen

Redelijk mooie prestatie neergezet :D

Een polyester racekuip had gescheeld, maar ze zijn zo mooi niet als de originele stukken. Probleem bij die R6 is dat die kuip opgebouwd is uit 4 verschillende stukken per kant. Zo 1 stuk kost al snel 500 euro.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto is slechte kwaliteit
 
Ik zit te denken om een R6 te zoeken met kapschade.. Dan zelf de boel herstellen en matzwart laten spuiten.. Dan bestickeren met 'hoogglans zwarte' bestickering.. Mss nieuwe R6 kont halen en die er opzetten... Moet mooi zijn, maar ben aan het zoeken naar iets voor een mooie prijs.. Mag iig niet boven de 5k uitkomen INC. spuiten e.d... Weet niet of dat mogelijk is
 
Die bovenste (Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland ) had ik vanmiddag al zien staan.. Vroeg me alleen af wat het je kost om hem weer 'wegklaar' te krijgen..

Geen kenteken, dus dan moet je hem laten schouwen?

Zou iig een mooie kanshebber zijn voor een leuk nieuw kleurtje :D.. Mooie prijs ook, maargoed, in januari pas rijden, dan moet ik hem ergens stallen zo lang

Zoiets moet het dan worden... Donders geil vind ik :D
Black%20R6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die bovenste (Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland ) had ik vanmiddag al zien staan.. Vroeg me alleen af wat het je kost om hem weer 'wegklaar' te krijgen..

Geen kenteken, dus dan moet je hem laten schouwen?

Zou iig een mooie kanshebber zijn voor een leuk nieuw kleurtje :D.. Mooie prijs ook, maargoed, in januari pas rijden, dan moet ik hem ergens stallen zo lang

Je moet dan opnieuw een kenteken aanvragen als ie geschorst is, als ie niet geschorst is en niet is ingevoerd moet je hem nog laten keuren.

Correct me if i'm wrong
 
idd keuren bij de RDW en evt invoeren ( invoeren zit geloof ik meestal rond de 250 eurie )
 
Ik lees op de site van de RDW dat een schorsing opheffen niets kost...

Nu begin ik natuurlijk te twijfelen.. Ga ik nu iets kopen of in januari.. Mss zijn er dan meer motoren beschikbaar tegen gunstiger prijzen.. Mensen die deze zomer nog ff onderuit gaan :P.. Ik heb iig wel een plek om hem te stallen voor die paar maanden
 
Back
Naar boven