MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

  • Met 125cc moet je wel moeite doen om jezelf dood te rijden Chrisje.

    Gewoon aan het rijbewijs beginnen joh.
     
    Naar wat gaat jullie voorkeur uit ?

    Yamaha R6 , Honda cbr 600 of Honda cbr 1000 ?

    Is het correct dat Honda een beter merk is dan Yamaha ? Grz ;)
     
    ik heb een derbi
     
    Een hayabusa niet, heel misschien wel binnen de bebouwde kom als de 125 een 2 takt machine is
    mongool-blog1.jpg
     
    Naar wat gaat jullie voorkeur uit ?

    Yamaha R6 , Honda cbr 600 of Honda cbr 1000 ?

    Is het correct dat Honda een beter merk is dan Yamaha ? Grz ;)

    Die laatste zin heb ik niet gelezen, en mijn voorkeur gaat naar een R1
     
    Yamaha r1 idd of nog beter een zx10r.
    Honda is niet beter dan Yamaha.
    Honda staat wel als zeer betrouwbaar bekend.
     
    Honda cbr = vw golf
    Betrouwbaar, maar zo ''standaard''.

    Zou eerder voor de yamaha r6 gaan dan uit je lijstje.
    Wat is je prijsindicatie? rond welk bj ben je dus ongeveer aan het kijken?
    Kawa zx6r van 2004, prachtige 600 imo, daytona van hierboven mag er ook wezen! :cool:
     
    Honda cbr = vw golf
    Betrouwbaar, maar zo ''standaard''.

    Zou eerder voor de yamaha r6 gaan dan uit je lijstje.
    Wat is je prijsindicatie? rond welk bj ben je dus ongeveer aan het kijken?
    Kawa zx6r van 2004, prachtige 600 imo, daytona van hierboven mag er ook wezen! :cool:

    En een R6 is niet "standaard" ;-)
    Zou een gsxr750 aan het lijstje toevoegen en ze allemaal eens uitproberen/proefrijden. De een vind motor a super rijden de ander rijd/stuurt weer lekkerder met motor b

    ---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

    Dit is mijn fiets verbouwde suzuki sv650s helaas al 2 jaar niet meer bereden ivm gezinsuitbreiding
    gaat in feb. weer rijklaar gemaakt worden ;-)

    large.jpg
     
    Naar wat gaat jullie voorkeur uit ?

    Yamaha R6 , Honda cbr 600 of Honda cbr 1000 ?

    Is het correct dat Honda een beter merk is dan Yamaha ? Grz ;)


    Ik heb wel is gehoord dat Honda 2e hands niks meer oplevert omdat er van elk type tyfus veel gemaakt worre.
     
    Ik heb wel is gehoord dat Honda 2e hands niks meer oplevert omdat er van elk type tyfus veel gemaakt worre.

    Dan is er blijkbaar vraag naar.



    Over de kawa/honda/yama vraag, bouwjaar lijkt me ook nogal belangrijk.

    < 2005 cbr

    2006 > r6
     
    Naar wat gaat jullie voorkeur uit ?

    Yamaha R6 , Honda cbr 600 of Honda cbr 1000 ?

    Is het correct dat Honda een beter merk is dan Yamaha ? Grz ;)

    Ik heb zelf een CBR 600rr uit 2003. Betrouwbaar als wat, geen zorgen. Heerlijk gemakkelijk in de bochten en qua overige handling. Verschil met een R6 is bijvoorbeeld de vermogensafgifte. Bij de Honda gaat dat rustiger en geleidelijker, bij de R6 zul je eerder een boost krijgen. Maar ik zou mijn 600rr niet inruilen voor een andere, absoluut niet.

    Als je een 600rr wilt en je kunt het betalen, ga dan voor een 07 of nieuwer. In dat jaar zijn ze volledig vernieuwd en verbeterd. Maar ook een model daaronder is helemaal prima, zoals ik heb.

    Mocht je er specifieke dingen over willen weten, kun je PM sturen.
     
    Ik heb wel is gehoord dat Honda 2e hands niks meer oplevert omdat er van elk type tyfus veel gemaakt worre.

    je krijgt juist 2e hands er meer voor doordat iedereen er 1 wil hebben. check maar eens

    Na 14 jaar motor ervaring zou mijn betrouwbaarheids top 4 er zo uit zien (let op dit zijn mijn ervaringen binnen een motor groep, dus niet van horen zeggen maar gewoon tijdens het rijden problemen enz)

    honda
    yamaha
    kawasaki
    suzuki

    suzuki is en blijft een drama. Van kapotte computers, luchmassa meters, bougies, dynamo's, spanningregelaars tot lekkende voorpoten en fading in de remmen. En dat allemaal bij gsxrtjes 600, 750 en 1000 van 2006 tot nu.

    Elk jaar gaan we met de groep naar duitsland voor een lang weekend.......en elk jaar gaat er minimaal 1 suzuki in een bus terug naar nederland.
     
    Ok thx voor jouw mening . Heb gewoon een paar maten die Honda freaks zijn vandaar .
    Kben ook een R6 fan :p

    Deze set up zou ik wel willen :p

    http://www.youtube.com/watch?v=EnRV3UhLhmg

    Het blijft persoonlijke voorkeur.
    Me maat rijd al 20 jaar motor en zal nooit iets anders dan Yamaha willen hebben. R1 '07 voor in de winter, R1 '07 voor mooi weer, R6 '07 voor circuit en een FZ8 voor zijn vrouw.
    Kawasaki's zijn ook zeker niet slecht

    Yamaha r1 idd of nog beter een zx10r.
    Honda is niet beter dan Yamaha.
    Honda staat wel als zeer betrouwbaar bekend.

    Yamaha niet? Heb er mee door sneeuw en storm gereden, een auto op me achterwiel gehad bij zebrapad, een schuiver mee gemaakt.. doet het nog steeds perfect
    Als ik uit 3 merken moest kiezen: Yamaha, Kawasaki en Honda in die volgorde. Misschien ooit een Ducati 1198, KTM RC8 of iets in die trend als afwisseling :P

    je krijgt juist 2e hands er meer voor doordat iedereen er 1 wil hebben. check maar eens

    Na 14 jaar motor ervaring zou mijn betrouwbaarheids top 4 er zo uit zien (let op dit zijn mijn ervaringen binnen een motor groep, dus niet van horen zeggen maar gewoon tijdens het rijden problemen enz)

    honda
    yamaha
    kawasaki
    suzuki

    suzuki is en blijft een drama. Van kapotte computers, luchmassa meters, bougies, dynamo's, spanningregelaars tot lekkende voorpoten en fading in de remmen. En dat allemaal bij gsxrtjes 600, 750 en 1000 van 2006 tot nu.

    Elk jaar gaan we met de groep naar duitsland voor een lang weekend.......en elk jaar gaat er minimaal 1 suzuki in een bus terug naar nederland.

    Suzuki heeft hier ook geen goede naam aan. En Honda is duurder 2e hands dan Yamaha idd, toen ik voor een R6 en CBR600RR keek was de R6 bijna altijd goedkoper met een zelfde km stand
     
    99% van de motorrijders die ik ken rijd probleemloos Suzuki.
     
    Back
    Naar boven