AndroidHealthClinic

Het onbewuste bewustzijn en onze oneindigheid.

• Topic Starter Topic Starter
Een theorie over het heelal.

Een implosie van een vorig heelal kon zorgen voor zo een grote dichtheid dat alle materie van het heelal pastte in een suikerklontje, de dichtheid en energie werd zo groot dat alles weer explodeert(net als een supernova) en alle materie weer de "ruimte" in geslingerd word. Tot de objecten teveel uit elkaar komen(gebeurt nu ook, de maan staat ook steeds een stukje verder van de aarde etc etc) en de boel zn verbinding gebaseerd op magnetische velden verliest waardoor alles weer in elkaar implodeert. De theorie zou zijn dat dit oneindig veel keren kan gebeuren en gebeurt is. Multiversums en parallele tijdslijnen, zwarte gaten en er komt zoveel meer bij dit onderwerp kijken.

Hoe en waar dit proces ontstaan is en of het waar is weet niemand maar het is een theorie die ik nu te simplistisch en snel wegtyp en doet de theorie ook geen eer aan. Dat god gebeuren is echt een belediging voor dit onderwerp.

Maar dit is weer een andere theorie en te uitgebereid om in een post op DBB te verwerken
Ik heb vaker over deze theorie gehoord.

er is wel bewijs wat er is gebeurt toen het is ontstaan(big bang theorie) Er is alleen geen bewijs hoe het is ontstaan is ontstaan en welke events en gebeurtenissen ertoe hebben geleid dat het heelal is ontstaan en waar de materie vandaan is gekomen.
Het heeft geen zin om te discussiëren met iemand die niet begrijpt dat wetenschap gevoed wordt door het onbekende.

Dan kun je lachen @Hell93 maar kom is met tegenargumenten tegen deze theorie dan

Dan kun je lachen @Hell93 maar kom is met tegenargumenten tegen deze theorie dan
'En Allah heeft voor jullie de aarde als een tapijt uitgespreid.' [Koran 71:19] Dat duidt op een platte aarde.

De Koran stelt in de verzen 84-92 van Sura 18 dat de zon ondergaat in een modderig meertje.

De Koran stelt in sura 86, vers 6 en 7 dat sperma van een plaats komt tussen de ribben en de ruggengraat.

Sura 22:5 stelt dat een foetus door een fase gaat als bloedklont. 'Wij schiepen jullie uit aarde, vervolgens uit sperma, daarop uit een bloedklonter, toen uit een vleesklomp.

Duhhhhhh

'En Allah heeft voor jullie de aarde als een tapijt uitgespreid.' [Koran 71:19] Dat duidt op een platte aarde.

De Koran stelt in de verzen 84-92 van Sura 18 dat de zon ondergaat in een modderig meertje.

De Koran stelt in sura 86, vers 6 en 7 dat sperma van een plaats komt tussen de ribben en de ruggengraat.

Sura 22:5 stelt dat een foetus door een fase gaat als bloedklont. 'Wij schiepen jullie uit aarde, vervolgens uit sperma, daarop uit een bloedklonter, toen uit een vleesklomp.

Duhhhhhh
Maar in ieder geval.....gaat dit topic in eerste instantie niet over wat de Koran zegt of hoe erg de Islam wel niet is, om maar niet te spreken over andere religies....

Dit topic gaat vanuit mijn beleving over hoe wij als mens leven in een lichaam, ons bewustzijn welke "gevangen" zit in een vlees-met-botten product.

Peace bro!

Dit topic gaat vanuit mijn beleving over hoe wij als mens leven in een lichaam, ons bewustzijn welke "gevangen" zit in een vlees-met-botten product.
Door dat vlees botten product kan jouw ziel tot stand komen. Het zit niet gevangen , het is een gevolg van processen in dat "product" . Zonder lichaam geen ziel. En ik vind "de ziel" erg overrated. Als een plant doodgaat istie dood zul je zeggen maar hetzelfde geld voor de mens want de processen in dat product zorgen voor leven.

He getverpillekes..wat een hoop reacties en ik mis alles, vanavond alles maar even doornemen

• Heart
Waarderingen: K82
Maar in ieder geval.....gaat dit topic in eerste instantie niet over wat de Koran zegt of hoe erg de Islam wel niet is, om maar niet te spreken over andere religies....

Peace bro!
Oke andere vraagstelling. Alzheimer, hoe zou jij iemand zn ziel en bewustzijn omschrijven?

Alzheimer ontstaat door ophopingen van eiwitten wat dus een biologisch proces is. Maar zn ziel word wel zwaar aangetast. Dus de hardware word aangetast waardoor de software ook word aangetast. Zo heb je dus bewijs dat de ziel ontstaat of iig gedragen word door biologische processen.

Laatst bewerkt:
Door dat vlees botten product kan jouw ziel tot stand komen. Het zit niet gevangen , het is een gevolg van processen in dat "product" . Zonder lichaam geen ziel. En ik vind "de ziel" erg overrated. Als een plant doodgaat istie dood zul je zeggen maar hetzelfde geld voor de mens want de processen in dat product zorgen voor leven.
Ja ik snap je, met "ziel" bedoel ik meer het "bewustzijn" , dat gevoel dat je je bewust bent van dat je leeft en bestaat zeg maar.

Oke andere vraagstelling. Alzheimer, hoe zou jij iemand zn ziel en bewustzijn omschrijven?

Alzheimer ontstaat door ophopingen van eiwitten wat dus een biologisch proces is. Maar zn ziel word wel zwaar aangetast. Dus de hardware word aangetast waardoor de software ook word aangetast. Zo heb je dus bewijs dat de ziel ontstaat of iig gedragen word door biologische processen.
Ja daar zat ik echt letterlijk net over na te denken man!

Maar, Alzheimer, inderdaad wat je zegt: Oorzaak is een ophoping van eiwitten, en soort hersenplaque. die schaadt natuurlijk willekeurige gebieden in onze hersens, maar zit ons bewustzijn dan onze hersens? In ons hart hebben we ook neuronen, die dus ook in onze hersens zitten.

kan ons bewustzijn misschien een soort energieveld zijn die zich om ons heen begeeft? Vanuit ons hoofd en hart om ons heen, iemand met Alzheimer leeft dan, in dit geval door schade/plaque, in een andere frequentie maar wel met behoud van zijn/haar bewustzijn, alleen kan dat bewustzijn misschien niet meer optimaal levelen met de omstanders.

Maar, Alzheimer, inderdaad wat je zegt: Oorzaak is een ophoping van eiwitten, en soort hersenplaque. die schaadt natuurlijk willekeurige gebieden in onze hersens, maar zit ons bewustzijn dan onze hersens? In ons hart hebben we ook neuronen, die dus ook in onze hersens zitten.

kan ons bewustzijn misschien een soort energieveld zijn die zich om ons heen begeeft? Vanuit ons hoofd en hart om ons heen, iemand met Alzheimer leeft dan, in dit geval door schade/plaque, in een andere frequentie maar wel met behoud van zijn/haar bewustzijn, alleen kan dat bewustzijn misschien niet meer optimaal levelen met de omstanders.
Ik ken alzheimer niet zo goed maar mijn logische denkwijze zegt dat de geleiding van elektrische prikkels en hersengolven minder en minder word naarmate de eiwitten zich steeds meer ophopen.

• Like
Waarderingen: K82

Mooi gezegd!
Vanuit de bioresonantie gaat men er van uit dat alles in het lichaam een eigen frequentie heeft en dat allergieën bijvoorbeeld komt door een verstoorde frequentie.

Als ik ooit nog iemand hoor zeggen dat bodybuilders allemaal domme anabolen zijn verwijs ik ze na dit topic.

Terug
Naar boven