Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Dus als je dood bent ben jij niks meer en blijft er niks meer over, zo kan je het ook verwoorden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als je dood bent ben jij niks meer en blijft er niks meer over, zo kan je het ook verwoorden
Ja dat "weet" ik, maar ik kan me dat erg moeilijk voorstellen hoe dat er dan uit gaat "zien"....Dus als je dood bent ben jij niks meer en blijft er niks meer over, zo kan je het ook verwoorden

Wat is "ons bewuste zijn"?en ons bewuste zijn is da dus ook een biologisch fenomeen? Een proces.....
"There's a time to live but isn't it strange.That as soon as you're born you're dying" Iron Maiden - The Clairvoyant
Ga maar weg dan joh, kssst !!
hersengolven die door genetische aanleg en ervaringen op een bepaalde route door ons brein heen gaan wat een individueel karaker, gedrag en denken vormt.
Nou ja, ik bedoel eigenlijk het gevoel dat jij je bewust bent van je bestaan, jouw bewustzijn.
Misschien is het ook wel een interessante vraag wat maakt dat je die vragen hebt?Ik heb soms vragen die ik niet bij iedereen kan neerleggen.
Hiervan zou ik 'm nooit weer omhoog krijgen..Mensen zitten gevangen in een systeem van koolwaterstofverbindingen en noemen dit systeem "lichaam".
Dit is prima mogelijk want als je slaapt heb je hersenactiviteit en als je dood bent heb je nog heel even wat hersenactivieit is onlangs bewezen en daarna gaat gewoon de stekker eruit want de cellen/ontvangers/receptoren of whatever krijgen dan geen brandstof en zuurstof meer en sterven dus af.zou toch onmogelijk zijn want zelfs als je slaapt merk je toch nog een soort van "zijn".
Nieuwsgierigheid man.Misschien is het ook wel een interessante vraag wat maakt dat je die vragen hebt?
Yup, maar heeft eerlijkgezegd niet veel te maken met het onderwerp. Geeft ook niets, ik maak hieruit op dat jij er niet over nadenkt.Mijn ervaring is als je teveel nadenkt of druk maakt het je levenskwaliteit teniet doet. Stress hoor bij het leven, maar het leven is niet stressvol dat maakt men ervan.
Kort door de bocht, doe wat je gelukkig maakt en de rest moet maar zien.
Is het daadwerkelijk nieuwsgierigheid, of kan er ook wat anders achter zitten?
Waarschijnlijk is dit een veel te grote sprong emperisch gesproken maar wat als die quantum effecten die in het brein zijn gemeten een vervolg van bewustzijn kunnen hebben? Of misschien is dat onze link met/input vanuit de zielen wereld of van buiten de simulatie oid.Dus dan stopt voor ons als individu alles, alles is donker, je kan niks meer zien niks beleven niks ervaren, niks?
Dat is toch ook bizar om over na te denken, er moet toch echt wel "IETS" zijn. Het kan toch niet zo zijn dat er opeens een eeuwig "NIETS" is?
Oh maar ik heb het met een excollega die moslim is ook vaak over gehad, en ja dan zei hij eigenlijk hetzelfde. Alsnog ben ik dan nog niet overtuigd om de Koran te gaan lezen. Met alle respect naar jou toe hoor, begrijp me aub niet verkeerd.Ik zal zeggen wat ik denk, waar velen het toch niet mee eens zijn en ik ga er verder ook niet over discussiëren want dat kan in een ander topic, maar als je je verdiept in Islam, met name dus ook mbt de vragen die je hebt, krijg je veel meer antwoorden![]()
Oh maar ik heb het met een excollega die moslim is ook vaak over gehad, en ja dan zei hij eigenlijk hetzelfde. Alsnog ben ik dan nog niet overtuigd om de Koran te gaan lezen. Met alle respect naar jou toe hoor, begrijp me aub niet verkeerd.

Ben je nu ordinair mensen aan het ronselen voor dat intolerante geloof en waar jij zelf overtuigingen hebt die totaal niet geaccepteerd worden door dat geloof?Ik zal zeggen wat ik denk, waar velen het toch niet mee eens zijn en ik ga er verder ook niet over discussiëren want dat kan in een ander topic, maar als je je verdiept in Islam, met name dus ook mbt de vragen die je hebt, krijg je veel meer antwoorden![]()
Ben je nu ordinair mensen aan het ronselen voor dat intolerante geloof en waar jij zelf overtuigingen hebt die totaal niet geaccepteerd worden door dat geloof?