XXL Nutrition

Het onbewuste bewustzijn en onze oneindigheid.

• Topic Starter Topic Starter
13e8ee981f5cd5194be404e7ed8e7da3.jpg

Topic kan dicht 👌

zou toch onmogelijk zijn want zelfs als je slaapt merk je toch nog een soort van "zijn".
Dit is prima mogelijk want als je slaapt heb je hersenactiviteit en als je dood bent heb je nog heel even wat hersenactivieit is onlangs bewezen en daarna gaat gewoon de stekker eruit want de cellen/ontvangers/receptoren of whatever krijgen dan geen brandstof en zuurstof meer en sterven dus af.

• Like
Waarderingen: K82
Mijn ervaring is als je teveel nadenkt of druk maakt het je levenskwaliteit teniet doet. Stress hoor bij het leven, maar het leven is niet stressvol dat maakt men ervan.

Kort door de bocht, doe wat je gelukkig maakt en de rest moet maar zien.

Mijn ervaring is als je teveel nadenkt of druk maakt het je levenskwaliteit teniet doet. Stress hoor bij het leven, maar het leven is niet stressvol dat maakt men ervan.

Kort door de bocht, doe wat je gelukkig maakt en de rest moet maar zien.
Yup, maar heeft eerlijkgezegd niet veel te maken met het onderwerp. Geeft ook niets, ik maak hieruit op dat jij er niet over nadenkt.

:thumb:

• Heart
Waarderingen: AK
Ik zal zeggen wat ik denk, waar velen het toch niet mee eens zijn en ik ga er verder ook niet over discussiëren want dat kan in een ander topic, maar als je je verdiept in Islam, met name dus ook mbt de vragen die je hebt, krijg je veel meer antwoorden :D

Is het daadwerkelijk nieuwsgierigheid, of kan er ook wat anders achter zitten?
Als ik bang ben om te falen, kan ik mezelf bijvoorbeeld erg concentreren op geluiden.
M'n ex heeft bijvoorbeeld de neiging om alles ontzettend te structureren.
M.a.w. we kunnen onze omgeving gebruiken als afleiding zijn van onszelf.

• Like
Dus dan stopt voor ons als individu alles, alles is donker, je kan niks meer zien niks beleven niks ervaren, niks?

Dat is toch ook bizar om over na te denken, er moet toch echt wel "IETS" zijn. Het kan toch niet zo zijn dat er opeens een eeuwig "NIETS" is?
Waarschijnlijk is dit een veel te grote sprong emperisch gesproken maar wat als die quantum effecten die in het brein zijn gemeten een vervolg van bewustzijn kunnen hebben? Of misschien is dat onze link met/input vanuit de zielen wereld of van buiten de simulatie oid.

• Heart
Ik zal zeggen wat ik denk, waar velen het toch niet mee eens zijn en ik ga er verder ook niet over discussiëren want dat kan in een ander topic, maar als je je verdiept in Islam, met name dus ook mbt de vragen die je hebt, krijg je veel meer antwoorden :D
Oh maar ik heb het met een excollega die moslim is ook vaak over gehad, en ja dan zei hij eigenlijk hetzelfde. Alsnog ben ik dan nog niet overtuigd om de Koran te gaan lezen. Met alle respect naar jou toe hoor, begrijp me aub niet verkeerd.

Oh maar ik heb het met een excollega die moslim is ook vaak over gehad, en ja dan zei hij eigenlijk hetzelfde. Alsnog ben ik dan nog niet overtuigd om de Koran te gaan lezen. Met alle respect naar jou toe hoor, begrijp me aub niet verkeerd.

Hoeft ook niet, maar als je antwoorden wilt.. ;)

• Like
Ben je nu ordinair mensen aan het ronselen voor dat intolerante geloof en waar jij zelf overtuigingen hebt die totaal niet geaccepteerd worden door dat geloof?

Ben je nu ordinair mensen aan het ronselen voor dat intolerante geloof en waar jij zelf overtuigingen hebt die totaal niet geaccepteerd worden door dat geloof?

Ronselen.. Is dat de term voor het adviseren van het onderzoeken/lezen van iets? Ik zeg nergens dat hij, of iemand anders, Moslim moet worden.

Dat lees jij natuurlijk wel zo :)

Terug
Naar boven