- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met de straat moet je niet inzitten toch?we betalen genoeg belasting.Mannen,
het volgende: Mn H-balk farmers hebben nog geen ijzeren voetjes en om alsnog de bestrating enigzins te beschermen tegen de scherpe randen van de farmers wilde ik eigenlijk een stukje rubberen tuinslang gebruiken die je verticaal openknipt en dan op de randen laat klemmen.. Ik heb geen idee of dit werkt, maar is het proberen waard.
Jullie misschien nog ideeen? Wel iets simpels, waarvoor niet gelast hoeft te worden, want dat gaat op dit moment niet.

met de straat moet je niet inzitten toch?we betalen genoeg belasting.
als het is om die mooie farmers te beschermen tegen schenden kan ik wel begrijpen![]()
houd ik daar rekening mee. Je moet ze gewoon vasthouden Ruben, dan is er niks aan de hand![]()

Goed in lassen als ik zo zie kan het wel veel beter ben zelf niveau 4 lasserMooi gemaakt man, kan je zelf zo goed lassen?
Ben benieuwd naar de reacties!

a,een mooie oprit,das iets andersNja, ik woon op een pleintje waar de sociale controle redelijk hoog is. We hebben leuke mensen in de buurt, maar ik denk dat indien ik iedere week met de farmers buiten een paar klinkers kapot maak (bestrating zijn namelijk van die rode waaltjes), dat men zich toch op begeven moment gaat ergeren..
En omdat ik een heel sociaal persoon benhoud ik daar rekening mee.
Tevens heb ik best een lange oprit met mooie antraciete stenen, dus die sloop ik het liefst niet. Kan toch al gauw gebeuren denk ik met +120kg wegende H-balk farmers..