MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

ik zou voor de zekerheid wat lijm erbij pleuren... maar voor de rest denk ik zeker dat tuinslang dik genoeg is

Mannen,

het volgende: Mn H-balk farmers hebben nog geen ijzeren voetjes en om alsnog de bestrating enigzins te beschermen tegen de scherpe randen van de farmers wilde ik eigenlijk een stukje rubberen tuinslang gebruiken die je verticaal openknipt en dan op de randen laat klemmen.. Ik heb geen idee of dit werkt, maar is het proberen waard.

Jullie misschien nog ideeen? Wel iets simpels, waarvoor niet gelast hoeft te worden, want dat gaat op dit moment niet.
met de straat moet je niet inzitten toch?we betalen genoeg belasting.
als het is om die mooie farmers te beschermen tegen schenden kan ik wel begrijpen:)

met de straat moet je niet inzitten toch?we betalen genoeg belasting.
als het is om die mooie farmers te beschermen tegen schenden kan ik wel begrijpen:)

Nja, ik woon op een pleintje waar de sociale controle redelijk hoog is. We hebben leuke mensen in de buurt, maar ik denk dat indien ik iedere week met de farmers buiten een paar klinkers kapot maak (bestrating zijn namelijk van die rode waaltjes), dat men zich toch op begeven moment gaat ergeren..

En omdat ik een heel sociaal persoon ben :D houd ik daar rekening mee.

Tevens heb ik best een lange oprit met mooie antraciete stenen, dus die sloop ik het liefst niet. Kan toch al gauw gebeuren denk ik met +120kg wegende H-balk farmers..

Laatst bewerkt:
Je moet ze gewoon vasthouden Ruben, dan is er niks aan de hand :D

Mooi gemaakt man, kan je zelf zo goed lassen? :thumbup:

Ben benieuwd naar de reacties!
Goed in lassen als ik zo zie kan het wel veel beter ben zelf niveau 4 lasser ;)
Maar voor dit werk is het iig prima zo veel gewicht hoef het nu weer niet te dragen.

Laatst bewerkt:
Heb het niet zelf gelast, maar laten doen.

Nja, ik woon op een pleintje waar de sociale controle redelijk hoog is. We hebben leuke mensen in de buurt, maar ik denk dat indien ik iedere week met de farmers buiten een paar klinkers kapot maak (bestrating zijn namelijk van die rode waaltjes), dat men zich toch op begeven moment gaat ergeren..

En omdat ik een heel sociaal persoon ben :D houd ik daar rekening mee.

Tevens heb ik best een lange oprit met mooie antraciete stenen, dus die sloop ik het liefst niet. Kan toch al gauw gebeuren denk ik met +120kg wegende H-balk farmers..
a,een mooie oprit,das iets anders:p

vandaag bezig geweest :D gewicht is 120 kg haha

1492weg.jpg

jadyer.jpg

Wat een brutale log man, 120kg leeg is niet niks :D

Duw je hem ook al?

godmiljaar, 120kg leeg, dat zal wel heel massief staal zijn :p

• Topic Starter Topic Starter
Haha grapjas. Serieus 120kg? Dan heb je er vrij weinig aan. Maar hoe kan dat dan. Mijn anti ecto log is 28cm diameter en iets van 1,5 cm dik staal. Die van jou is niet dikker als ik het zo zie. Is ie dan 35cm diameter of wat? Verder exact mijn logjes maar ja je hebt hem ook op de mijne gebaseerd dus ja.

Ziet er wel perfect uit ook!!

Ps je kan hem altijd aan mij doneren voor weinig?

diameter is 32 haha zal binnekort is probere of ik hem gelift krijg maar betwijfel het :P
de volgende die k ga maken word wel iets minder zwaar..
enne gijs wat is weinig??

Laatst bewerkt:
De simpelste dippingriem ooit. Is best handig voor weighted dips/pull-ups.

Riem.jpg

Houdt dat wel +40kg?
En een log van 120kg leeg? :D Jij hebt grootse plannen!

Nee, 30 kg is max dat tot nu geprobeerd heb.
Kan er nog wel een tijdje Pull-ups mee blijven doen, maar voor dips gaat het denk ik, vrij snel too light worden.

Laatst bewerkt:
Was een grap Vergil. Mijn god 120 leeg is leuk voor de heb maar verder heb ik al 3 logs. En alle 3 wil ik houden dus een 4e past er niet bij. Mss als ik een ruimte weet te vinden in de toekomst maar ja dan nog ga ik er niet voor geven wat ie waard is omdat ik hem niet nodig heb. Wel zonde van zo'n mooi log.

Ook weer bezig geweest deze keer voor Niels zijn boompje.

Afb019.jpg

nr 2

3313tdy.jpg

2cz254g.jpg

nice, ik moet ook maar eens snel leren lassen :D

Prachtig mooi Vergil, ga je hem verkopen of niet? Ook de bovenbuis 60mm gedaan of toch 50mm?

Terug
Naar boven