Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Geweldig super mooi setje logs! Ik wou dat jou sportschool hier in de buurt stond :D:D:D

Nou nog een stones platform in je gym. Of heb je dat al?

• Topic Starter Topic Starter
Super Jules:

Mijn rackje.
Photo113.jpg

En Ruben ik heb precies zulke gemaakt voor Wietse. Gewoon zo houden joh is zeker net zo sterk als verstek.

erl55j.jpg

dit is mijn boomstam ( is al van tijdje geleden hij is nu helemaal zilver gespoten ...foto`s komen nog ;))

en die band heb ik bij een loonbedrijf weggehaald ... hij is net iets te licht :( binnenkort ff buldozer band ophalen :)

foto`s van mn timbers en stones komen nog
wat weegt dat bandje?(beetje laat kweet het:p)

ik zal ook maar even meedoen:D
heb zelf farmers gemaakt,gewoon van rekken,waar conserven opstonden,loadpins zijn gewoon de poten.
stelt niet veel voor ,maar dat hoeft niet;)
niet geschikt voor extreme gewichten,maar ik denk dat ze toch minstens 120-130kg kunnen houden,dus ik als beginnende strongman,zal er wel een tijdje zoet mee zijn.
en van insideout wat schijven(ongeveer 160kg)en wat ander spul overgenomen.

BILD0873.jpg

BILD0874.jpg

BILD0876.jpg

@ Ruben, je kan die twee punten van die H-balken er ook afslijpen inplaats van dat je er ringen oplast, dan komt de schijf gewoon tegen het plaatje aan waar die loadingpin aan vast zit, hoef je die ook niet opnieuw te lassen. Lijkt me sterk genoeg zo.

@ Ruben, je kan die twee punten van die H-balken er ook afslijpen inplaats van dat je er ringen oplast, dan komt de schijf gewoon tegen het plaatje aan waar die loadingpin aan vast zit, hoef je die ook niet opnieuw te lassen. Lijkt me sterk genoeg zo.

Sterk zat denk zelfs dat loadingpins schuin afslijpen en dan lassen minder sterk is. En wat maakt het uit dat ie de punt raakt? Je zou eerst moeten kijken hoe veel een 20kg schijf van 45 cm diameter boven de grond hangt. Als je die punt wegslijpt en het komt tegen de grond heb je er niks aan.

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

ik zal ook maar even meedoen:D
heb zelf farmers gemaakt,gewoon van rekken,waar conserven opstonden,loadpins zijn gewoon de poten.
stelt niet veel voor ,maar dat hoeft niet;)
niet geschikt voor extreme gewichten,maar ik denk dat ze toch minstens 120-130kg kunnen houden,dus ik als beginnende strongman,zal er wel een tijdje zoet mee zijn.
en van insideout wat schijven(ongeveer 160kg)en wat ander spul overgenomen.

Goed zo jonge enthousiast. En het maakt toch niet uit hoe je farmers eruit zien als ze het maar doen.

De lasser die mijn bomen, rack etc heeft gemaakt is ook die farmers aant maken. De punten eraf gaat wel alleen komt de schijf op de grond. Nu raakt ie de grond al als de punten blijven zitten. Maar hij is er al een oplossing voor aant maken. Van de week zijn ze klaar en kun je ze ophalen Rubiceps ;)

weet er nog iemand een adresje in de randstad waar je 2e hands tire's kunt kopen heb het hele www al doorgespit maar kan niks vinden

Idd, bij profile hebben ze vaak wel wat liggen.

Je moet er trouwens niet voor (willen) betalen. Ze zullen je nooit een mooie, nieuwe geven voor een acceptabele prijs. Degenen die je wel kunt krijgen zijn afgekeurd. Neem jij 'm niet mee, dan betalen ze zo 100 euro aan verwijderingskosten, dus als jij 'm meeneemt levert ze het al genoeg op!

De lasser die mijn bomen, rack etc heeft gemaakt is ook die farmers aant maken. De punten eraf gaat wel alleen komt de schijf op de grond. Nu raakt ie de grond al als de punten blijven zitten. Maar hij is er al een oplossing voor aant maken. Van de week zijn ze klaar en kun je ze ophalen Rubiceps ;)

HOI HOI HOI!!!!!!! :rocknana: :banana:

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De

Goed zo jonge enthousiast. En het maakt toch niet uit hoe je farmers eruit zien als ze het maar doen.[/QUOTE]

vind ik ook,maar je hebt er altijd die b**chen:p

Die band van de foto is een lichte band maar hoe licht weet ik echt niet :)

??

Laatst bewerkt:
ja zoiets ongeveer

de link voor de officiele maten van een ifsa boom werkt bij mij niet ??
krijg ik een reclame site ...

iemand toevallig in het bezit van een tekening met maten e.d ??
rawpowergrunn@live.nl

bvd

Ik zie het ja. De site is uit de lucht. Officiele maten in ieder geval uit mijn hoofd:

Lengte buis: 140cm
Diameter buis: 31.2 cm
Lengte Handvaten uitkappingen 29cm
Afstand handvaten ten opzichte van elkaar 62cm
De handvaten staan officieel nog iets naar binnen en dus niet in het midden van de uitkapping zodat het gedeelte op de borst iets groter blijft.
De lengte van de loading pins doet er voor het gevoel van de boom niet echt toe en weet ik ook zo niet meer.

??

Laatst bewerkt:
Is je rack al klaar?? Ik ben beniewd!

Op ontario strongman staan ook maten toch?

9vi3ic.jpg

1pwetx.jpg

25q4upg.jpg

2ug1etv.jpg

deadlift van blokken
deficit deadlift
boxsquat

ik ben ook zoiets van plan te maken,maar wat is ongeveer de ideale hoogte voor dl op blokken,juist onder de knie?
en voor de boxsquat?
ik zou het ook willen gebruiken voor spotter voor te squatten,weet daar ook iemand hoe hoog de parallel is bij een rack?(heb geen rack daarmee.)

hangt ervan af hoe groot je zelf bent

Terug
Naar boven