RealDutchPower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat weegt dat bandje?(beetje laat kweet het![]()
dit is mijn boomstam ( is al van tijdje geleden hij is nu helemaal zilver gespoten ...foto`s komen nog)
en die band heb ik bij een loonbedrijf weggehaald ... hij is net iets te lichtbinnenkort ff buldozer band ophalen
![]()
foto`s van mn timbers en stones komen nog
)

@ Ruben, je kan die twee punten van die H-balken er ook afslijpen inplaats van dat je er ringen oplast, dan komt de schijf gewoon tegen het plaatje aan waar die loadingpin aan vast zit, hoef je die ook niet opnieuw te lassen. Lijkt me sterk genoeg zo.
ik zal ook maar even meedoen
heb zelf farmers gemaakt,gewoon van rekken,waar conserven opstonden,loadpins zijn gewoon de poten.
stelt niet veel voor ,maar dat hoeft niet
niet geschikt voor extreme gewichten,maar ik denk dat ze toch minstens 120-130kg kunnen houden,dus ik als beginnende strongman,zal er wel een tijdje zoet mee zijn.
en van insideout wat schijven(ongeveer 160kg)en wat ander spul overgenomen.

weet er nog iemand een adresje in de randstad waar je 2e hands tire's kunt kopen heb het hele www al doorgespit maar kan niks vinden
De lasser die mijn bomen, rack etc heeft gemaakt is ook die farmers aant maken. De punten eraf gaat wel alleen komt de schijf op de grond. Nu raakt ie de grond al als de punten blijven zitten. Maar hij is er al een oplossing voor aant maken. Van de week zijn ze klaar en kun je ze ophalen Rubiceps![]()

schat toch zo een 250-270kgDie band van de foto is een lichte band maar hoe licht weet ik echt niet![]()
de link voor de officiele maten van een ifsa boom werkt bij mij niet ??
krijg ik een reclame site ...
iemand toevallig in het bezit van een tekening met maten e.d ??
rawpowergrunn@live.nl
bvd