- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
1m83,staat bij mn profiel

maar net onder mn knieen is 50cm ongeveer,of is dat te hoog om te dl-en of blokken,of speelt dat allemaal geen rol?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1m83,staat bij mn profiel

oke misschien niet helemaal direct strongman attribuut, maar bij deze mijn 2 pull-boxes (om rackpulls na te bootsen):
de binnenkant:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de buitenkant + anti-bar-afrol-balkjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
21,5 cm hoog, dus bar onder knieen
ik gok dat die redelijk onverwoestbaar is... morgen ga ik ze alleen nog ff opschuren in het zonnetje... en misschien een blanke lak erop??
eventueel zijn ze ook nog voor box squats te gebruiken, maar dan zit je volgens mij op 34-35 cm dus dat ik voor mij op par denk ik.

Wat een constructie.Ik heb gewoon een 10 plaatjes van 50x50 ofzo op elkaar getimmerd.
1: 60-80cm boven de grondwat is zowat de ideale hoogte voor
-spotters voor squat
-boxsquat
-dl op blokken
voor iemand van 1m83 denk je?
Ik zou het niet durven hier mijn leven op te laten berusten. Maak je box gewoon massief dan kan er per definitie gewoon niks gebeuren met je box. Je kan bij de gamma van dat MDF-materiaal kopen voor 8e/2.88m2. 1 plaat is 2 doosjes van 16cm van 50x50cm = 1 box van 32cm. Voor je squat spotters had je er nog 5 ofzo moeten kopen en dan was je een stuk veiliger geweest dan nu voor dezelfde prijs.ok,mijn versie van pullboxes(ook met anti-afrol),voor:
-rackpull
-spotters squat(2 boxen op elkaar)
-eventueel box squat
hoogte ongeveer 42cm(per bx)
prijs plaatmateriaal,houtlijm,en montagekit 45,78euro![]()
Goed bezig. Moet ze eigenlijk ook weer maken. 1 is naar de klote van mij. Maar nu wil ik 2 lage delen hebben voor dl die op elkaar kunnen voor boxsq en dan verhogen met enkele platen.
)1: 60-80cm boven de grond
2: 30-35cm
3: 15-25cm
Ik zou het niet durven hier mijn leven op te laten berusten. Maak je box gewoon massief dan kan er per definitie gewoon niks gebeuren met je box. Je kan bij de gamma van dat MDF-materiaal kopen voor 8e/2.88m2. 1 plaat is 2 doosjes van 16cm van 50x50cm = 1 box van 32cm. Voor je squat spotters had je er nog 5 ofzo moeten kopen en dan was je een stuk veiliger geweest dan nu voor dezelfde prijs.

,je moet het gewicht er ook niet laten op vallen he,maar terugleggen
20cm van de grond + 22cm van het middelpunt van de schijf = 42cm van de grond, lijkt me toch goed genoeg...te laat,ze zijn al gemaakt
voor dl 15-25cm?kan je evengoe gewone dl doen vind ik.
komt van hubo,was de goedkoopste mdf-plaat die ik vond,23,5 euro voor een plaat van 244 op 122cm.(ook kleine 3m2)
nuja had ik geweten dat het 8euro(zo weinig?)was had ik mss daar geweest.
maar den hubo was voor mij het dichtste,en als je constant benzine moet verijden,is het ook wat.
bent content zo,denk dat ze toch wel 100-150kg per box kunnen verdragen.300kg kan ik toch nie dl-en
en 2 boxen op elkaar toch 100kg.
ben er content van,je moet het gewicht er ook niet laten op vallen he,maar terugleggen
![]()

idd,mn schijven zijn 35-36cm.20cm van de grond + 22cm van het middelpunt van de schijf = 42cm van de grond, lijkt me toch goed genoeg...![]()

Ziet er goed uit ruben!
mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?