AndroidHealthClinic

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk van niet. Beton scheurt als je het hard laat vallen. Je kunt wel beton in een ijzeren kistje of buis storten voor gewicht, het ijzer zal het breken voorkomen. Maar goed de H-balk die ik gekocht heb kostte 25 euro dus....
Ik zou dus goed op Marktplaats rondkijken voor een buis of een H balk.

Of bij de sloop, mooi topic!
 
Ik denk van niet. Beton scheurt als je het hard laat vallen. Je kunt wel beton in een ijzeren kistje of buis storten voor gewicht, het ijzer zal het breken voorkomen. Maar goed de H-balk die ik gekocht heb kostte 25 euro dus....
Ik zou dus goed op Marktplaats rondkijken voor een buis of een H balk.

En wat als ik er nou ook betonijzer in doe, dan zal het niet zo snel breken lijkt mij. En anders zoek ik gewoon veder naar een H balk.
 
Zo eindelijk hebben we mijn powerrack ook in mekaar gelast, het werd een latertje gister 23:30 was die klaar.
Laat op de avond slijpen en lassen, dat kan alleen zonder politie op je dak in een achterstandswijk :D HEERLIJK!

Hier volgen wat foto's:

2h2mhc9.jpg


2lc4vna.jpg


10cjaer.jpg


2d9z237.jpg


2mi55s4.jpg


Nu alleen nog wat steunen in mekaar lassen en een likje verf erop.
 
nee geen verf man :D Ziet er hardcore uit zo. Mooi gemaakt.
 
Ik zou de verf ook lekker laten zitten hoor, ziet er goed uit mass!
 
Wat een gruwelijk ding man. Hij is ook zo heerlijk diep, daar kun je nog is wat mee. Top!:D
 
Heb je mijne onderhand al klaar mass-allah?
 
bruut man dat je dat zelf kunt. super :thumbs:
 
Al dat roest is ook niet dat je zegt handig, krijg je elke keer smerige klauwen van ;) en geloof me het blijft een
hardcore hok, alhoewel blijft ... word :D Ben zojuist opzoek gegaan naar wat kokerprofielen en dergelijke,
kon morgen nog weer ff terugkomen bij een sloopbedrijf, ik ruik HE-B balken voor mijn farmers :D
 
@ Masallah; Hoe kwam je aan die materialen? Vierkante kokers met gaten ed.? Is je plafond hoog genoeg voor staande presses of doe je die ergens anders?

Geile 50kg schijven trouwens :bukkake:
 
Mooi ding massalah. Aan die safety bars kan je ook makkelijk optrekken lijkt mij, dat rek is breed genoeg.
 
@ Masallah; Hoe kwam je aan die materialen? Vierkante kokers met gaten ed.? Is je plafond hoog genoeg voor staande presses of doe je die ergens anders?

Geile 50kg schijven trouwens :bukkake:

Een lange tijd terug heb ik via marktplaats schijven gekocht en die gast had ook dat rack staan in 4 delen.
Beetje gekletst met hem en kwam erachter dat hij die ook weg wilde doen naar de sloop, dus ik gelijk,
ik neem hem wel voor je mee ben je er gelijk vanaf :D voila gratis powerrack.
Die andere UNP profielen hadden we nog in de tuin liggen, van de bouw van de karpot overgebleven.
Plafond is plaatselijk lager, infeite moet je eerst schuin naar beneden lopen als je de garage
binnenkomt daar is het plafond 3,5 meter ongeveer, daar zou ik kunnen pressen en anders
gewoon buiten :D

Mooi ding massalah. Aan die safety bars kan je ook makkelijk optrekken lijkt mij, dat rek is breed genoeg.

Heb de barbarian chin-up bar nog liggen, die wil ik vanavond eindelijk is gaan monteren samen met de dipstangen ;)

Wil toch eigenlijk ook van die mooie 'steentjes' maken zoals milky :D
 
Knap gemaakt Masallah ;)
 
Very very nice ouwe!
 
Ziet er idd vet uit!
 
Damn Massah dat wordt een keer bij jou trainen! :)
 
Damn Massah dat wordt een keer bij jou trainen! :)

Zeker weten we gaan wel een keer een trainingsmeet houden hier, dat is makkelijker te realiseren ;)

Anyway heb de dip bars van barbarian ook gemonteerd nu, nice spul fitness seller :thumbs:
Mis alleen wel 4 keilbouten voor de chinbar .. dus maar ff een pm sturen morgen, anyway
ik peer hem weer genoeg gedaan vandaag, nu ff genieten van het weekend :D
 
Echt mooi spul komt hier langs, die yoke en stone zien echt top uit!

Milku, heb je geen foto's van de steen die 100% klaar is – of werk je er nog aan? :) Wat ontbreekt er op die foto eigenlijk nog buiten de gewichtsaanduiding?

Trouwens, aan de reacties te zien valt zo'n naturel verfloos rack wel in de smaak, misschien een idee voor onze komende nieuwe productlijn ;)

Anyway heb de dip bars van barbarian ook gemonteerd nu, nice spul fitness seller :thumbs:
Mis alleen wel 4 keilbouten voor de chinbar .. dus maar ff een pm sturen morgen
Veel plezier met trainen! :)

Die bouten worden overigens nooit door ons bijgeleverd – zoals aangegeven in de productbeschrijvingen van de chin-up en dip bars – maar de fabrikant wil bij een aantal exemplaren nog wel eens wat bouten erbij gooien. In dit geval heb je dus geluk gehad dat de bouten er bij je dip bars wel bij zaten :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven