XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Bezoekers in dit topic

Willem: Met tape zal denk ik niet lukken, want als het warm is gaat dat weg glijden.

Willy: Idd gehaald bij een boer die zelfs ook sterkste man trainde.

Dan zal het dus toch slijp en las werk worden.
 
Dan zou je ze gelijk lager kunnen maken... Je moet nu toch al slijpen en lassen.
 
Dan zou je ze gelijk lager kunnen maken... Je moet nu toch al slijpen en lassen.

Ze komen ongeveer tot me knieen, is dit veel te hoog dan?
 
Nou.. stel je kan goedlopen met die dingen... en je kan op een wedstrijd ze niet goed optillen omdat ze zoveel lager zijn...

Ik zou het liever andersom zien..
 
Eens met hierboven. Moet het natuurlijk kunnen (dead)liften.
 
Ze komen ongeveer tot me knieen, is dit veel te hoog dan?



Dat is wel iets te hoog ja, als je ze toch gaat verstellen dan zou ik zo tussen je knie en enkel plaatsen. Mooie dingen trouwens:thumb:
 
Ze komen ongeveer tot me knieen, is dit veel te hoog dan?

Nou ga er maar vanuit dat ze bij een wedstrijd altijd lastiger zijn. Dus maak ze in elk geval lager dan de bb normaal gesproken is met olympische schijven erop.
 
Ga een vaste oldskool harcore apollon axle maken van 120kg en heb het volgende gevonden hiervoor:

2mdnzf4.jpg

2emd75x.jpg

2igk2ad.jpg


Asjes met wielen zijn 100 jaar oud! wegen 65kg per stuk en heb er 2. Ga een nieuwe as kopen die wat langer is en waar ik dan alle 4 de wielen op kan monteren.
 
super coole AXLE in wording Jules!!
 
14ukh2b.jpg

vmrxvl.jpg


Hier wat pics van mijn houten log in de maak... Eiken boom... Maten: 30cm doorsnee, 65cm handles van elkaar en weegt +-65kg leeg nu.
 
Erg VET jules
 
Willem: Met tape zal denk ik niet lukken, want als het warm is gaat dat weg glijden.

Willy: Idd gehaald bij een boer die zelfs ook sterkste man trainde.

Dan zal het dus toch slijp en las werk worden.

Wat is de doorsnede van die handles?
 
Weet niet of je de gewichten aan de handvaten wilt gaan steken, maar denk dat je dan toch een soort disbalans krijgt.

Ziet er wel gaaf uit!
 
Weet niet of je de gewichten aan de handvaten wilt gaan steken, maar denk dat je dan toch een soort disbalans krijgt.

Ziet er wel gaaf uit!

Denk niet dat dat de bedoeling is John. Het ziet er naar uit dat hij de handvaten gewoon nog op maat moet maken.

Top Jules!
 
De handvaten moeten idd nog op maat gemaakt worden. Loading pins komen aan de zijkant he zoals normaal is...
 
kan neit wachten om die boven me hoofd te hebben
 
bruut ding Jules! Ik wil er ook zo één! :P ;)
 
Back
Naar boven