Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Echt mooi spul komt hier langs, die yoke en stone zien echt top uit!

Milku, heb je geen foto's van de steen die 100% klaar is – of werk je er nog aan? :) Wat ontbreekt er op die foto eigenlijk nog buiten de gewichtsaanduiding?

Trouwens, aan de reacties te zien valt zo'n naturel verfloos rack wel in de smaak, misschien een idee voor onze komende nieuwe productlijn ;)
Nieuw!! Versleten Powertec Powerrack
Inclusief verf -en roestplekken​

Echt mooi spul komt hier langs, die yoke en stone zien echt top uit!

Milku, heb je geen foto's van de steen die 100% klaar is – of werk je er nog aan? :) Wat ontbreekt er op die foto eigenlijk nog buiten de gewichtsaanduiding?

Thanks! :D De kg aanduiding moet er nog steeds opkomen en wil er ook nog graag een finishing laagje 'betonsealer' overheen zetten, zodat de steen minder poreus is. Maar heb het de laatste tijd zo ontzettend druk dat ik nog niet eens de tijd heb om bijvoorbeeld mn trainingslogje online bij te houden. :p
Achter enkele weken is het wat rustiger en kan ik die steen eens volledig afwerken. Ben dan misschien ook van plan om een stoneplatform te maken dat ik in mn powerrack kan monteren... Nieuwe foto's volgen dan nog wel... ;)

Trouwens, aan de reacties te zien valt zo'n naturel verfloos rack wel in de smaak, misschien een idee voor onze komende nieuwe productlijn ;)

Die bouten worden overigens nooit door ons bijgeleverd – zoals aangegeven in de productbeschrijvingen van de chin-up en dip bars – maar de fabrikant wil bij een aantal exemplaren nog wel eens wat bouten erbij gooien. In dit geval heb je dus geluk gehad dat de bouten er bij je dip bars wel bij zaten :p

:D die product omschrijving had een maat van me dus al weg gesmeten, toch
maar goed dat ik vandaag nog wat keilbouten had opgehaald omdat ik geen
zin had om nog weer een keer te wachten met monteren.

Hij hangt er nu dus eindelijk BIG :D zeer mooi spul, zal morgen ook is wat foto's schieten
heb de boel opgeruimd en wat overbodig spul eruit gehaald, zal dat dan wel in het homegym
topic plaatsen om dit topic niet verder te vervuilen. Hopelijk binnenkort wel wat foto's van in
iedergeval de farmers.

Thanks! :D De kg aanduiding moet er nog steeds opkomen en wil er ook nog graag een finishing laagje 'betonsealer' overheen zetten, zodat de steen minder poreus is. Maar heb het de laatste tijd zo ontzettend druk dat ik nog niet eens de tijd heb om bijvoorbeeld mn trainingslogje online bij te houden. :p
Achter enkele weken is het wat rustiger en kan ik die steen eens volledig afwerken. Ben dan misschien ook van plan om een stoneplatform te maken dat ik in mn powerrack kan monteren... Nieuwe foto's volgen dan nog wel... ;)

Toch nog een vraagje aan jou, hoe heb je die stone eigenlijk gemaakt ben zeer benieuwd,
ben eigenlijk van plan om deze ook te maken en dus ook een platform die te plaatsen is in me powerrack.

Nieuw!! Versleten Powertec Powerrack
Inclusief verf -en roestplekken​
Lol, nu dacht ik toch echt even: "aha, daar is de nieuwe advertentie van Fitness seller" :roflol:
35bbjug.jpg

Laatst bewerkt:
oke misschien niet helemaal direct strongman attribuut, maar bij deze mijn 2 pull-boxes (om rackpulls na te bootsen):

de binnenkant:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de buitenkant + anti-bar-afrol-balkjes :p :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

21,5 cm hoog, dus bar onder knieen

ik gok dat die redelijk onverwoestbaar is... morgen ga ik ze alleen nog ff opschuren in het zonnetje... en misschien een blanke lak erop??

eventueel zijn ze ook nog voor box squats te gebruiken, maar dan zit je volgens mij op 34-35 cm dus dat ik voor mij op par denk ik.

Lol, nu dacht ik toch echt even: "aha, daar is de nieuwe advertentie van Fitness seller" :roflol:
Hahaha :D

Ik vind dat overigens echt een goede banner, mooie geslaagde reclame voor een supplementen shop! :thumbup:

oke misschien niet helemaal direct strongman attribuut, maar bij deze mijn 2 pull-boxes (om rackpulls na te bootsen)
Nice, maak je nog een foto na het opschuren en lakken? :) Je zou de bovenkant overigens ook met een laagje rubber kunnen bekleden!

Laatst bewerkt:
Toch nog een vraagje aan jou, hoe heb je die stone eigenlijk gemaakt ben zeer benieuwd,
ben eigenlijk van plan om deze ook te maken en dus ook een platform die te plaatsen is in me powerrack.

Sorry voor de late reactie Mas! Had je vraag niet eerder opgemerkt :o :D

1) Heb gewoon een strandbal genomen. Deze maximaal opgepompt.
2) Daarna strandbal bedekt met plaaster (wat stukadoors gebruiken tegen de muur ;) ) Een laagje van 1 à 2 cm rond de strandbal. (Opgelet zorg dat de opening van de strandbal bovenaan zit en dat je hier een klein stukje open laat - geen plaaster aanbrengen- )
3) Paar dagen laten drogen.
4) Daarna de strandbal plat laten en door het gat uit de plaaster trekken.
5) Nu heb je een 'ronde' mal. Eventueel binnenkant beetje inwrijven met wat dreft/afwasmiddel.
6) De mal volstorten met beton (mengsel van zand, water, cement, eventueel beetje mortelolie/luchtbelvormer)
7) Met een buis/stok/whatever een beetje in de beton roeren/porren zodat de luchtbellen er uit komen. Probeer de mal zo vol mogelijk te krijgen, maar let op dat ze niet barst (is bij mij gebeurd de 1e maal :eek: :D )
8) Paar dagen laten drogen, daarna met een hamer en beitel de mal voorzichtig stukslaan.
9) Eventuele oneffenheden op de bal wat wegschuren. Bijvoorbeeld met een stuk klinker/baksteen/...
10) Eventueel een laagje betonsealer aanbrengen zodat de bal minder vatbaar is voor betonroest.

Echt een geile stone Milky....

Jwt :D

Opschuren en lakken? Je lijkt niels wel met z'n nagels...

Ruw hout hoort het te zijn!

• Topic Starter Topic Starter
LoL: opschuren en lakken zegt ie.

Gewoon zo laten. Hoeft er toch niet goed uit te zien?

Opschuren en lakken? Je lijkt niels wel met z'n nagels...

Ruw hout hoort het te zijn!

whehe gewoon blanke lak bedoelde ik :p

LoL: opschuren en lakken zegt ie.

Gewoon zo laten. Hoeft er toch niet goed uit te zien?

mjah hij moet dus wel toonbaar zijn, ze moeten wel toestemming geven die blokken daar te laten staan in de sportschool.. hoewel het waarschijnlijk niet zon heel groot punt is als ik em alleen maar op schuur zo dat de scherpe randjes eraf zijn...

en als je ze een keer voor box squatten gebruikt is het niet zo prettig als je een splinter in je reet hebt :D

Sorry voor de late reactie Mas! Had je vraag niet eerder opgemerkt :o :D

1) Heb gewoon een strandbal genomen. Deze maximaal opgepompt.
2) Daarna strandbal bedekt met plaaster (wat stukadoors gebruiken tegen de muur ;) ) Een laagje van 1 à 2 cm rond de strandbal. (Opgelet zorg dat de opening van de strandbal bovenaan zit en dat je hier een klein stukje open laat - geen plaaster aanbrengen- )
3) Paar dagen laten drogen.
4) Daarna de strandbal plat laten en door het gat uit de plaaster trekken.
5) Nu heb je een 'ronde' mal. Eventueel binnenkant beetje inwrijven met wat dreft/afwasmiddel.
6) De mal volstorten met beton (mengsel van zand, water, cement, eventueel beetje mortelolie/luchtbelvormer)
7) Met een buis/stok/whatever een beetje in de beton roeren/porren zodat de luchtbellen er uit komen. Probeer de mal zo vol mogelijk te krijgen, maar let op dat ze niet barst (is bij mij gebeurd de 1e maal :eek: :D )
8) Paar dagen laten drogen, daarna met een hamer en beitel de mal voorzichtig stukslaan.
9) Eventuele oneffenheden op de bal wat wegschuren. Bijvoorbeeld met een stuk klinker/baksteen/...
10) Eventueel een laagje betonsealer aanbrengen zodat de bal minder vatbaar is voor betonroest.

Bedankt milky, over een tijdje maar is proberen te maken wanneer ik meer tijd heb :thumbs:

Ik heb farmer walks voor een leuk prijzje kunnen kopen, bij een boer. Alleen zijn de handvaten te smal, dus nu wil ik die dikker maken. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat het best kan doen. Iemand hier een idee?

16lheyq.jpg

Zoals je ziet zijn de handvaten erg smal.

Een hoop tape er rond misschien?

Ziet er netjes uit!
Bij een boer gehaald? Hij trainde ook SM?

leuk topic dit..die stone is erg cool...wil dat ook

Gewoon doorslijpen en nieuwe ertussen lassen? dat is toch niet echt moeilijk wel?

• Topic Starter Topic Starter
die dingen zien er wel allejezus hoog uit. Enne gewoon nieuwe handvaten aanlassen dit ziet er wel erg kleine diameter uit.

Terug
Naar boven