XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Bruut stuk staal.

Fuuck erg mooi man! Nice

Ik zie alleen kruisjes :sad:

Bruut ding

• Topic Starter Topic Starter
Hij is vandaag gewogen en weegt 70.8 kg. Dat samen met het 60mm handvat maakt het een zeer lastig ding. Ik ga er denk ik een prijsje aan koppelen voor wie hem hier het eerst gepressed krijgt. Moet nog even bedenken wat maar het zal iets zijn zoals een stijgerpijp axle ofzo.

Zo`n axle lijkt me wel vet in de gym. Even Fouad langs sturen? :D

Doe maar ik ben benieuwd.

Of je neemt hem zondag mee en dan kijken wie hem daar kan pressen haha.

sweet jezus,wie moet dat ding gaan pressen!!

Ik press hem de komende zomer wel even. No problem.

Ik heb vorig jaar een 72kg DB gepresst .. ! Jimmy, david en didier kunnen het ook vast zonder probleem .. :)

Ik en Frank hebben hem in ieder geval al even gevoeld Simon, hij is nauwelijks neer te leggen op je schouder. Met mijn fat schroefdb zit 70 er bij mij (als ik hem voor log doe) ook wel in. Ik deed na een uitgebreide sessie op log nog 3x65 daarop. Maar deze is een ander verhaal.

Ik heb ook weer 2 speeltjes erbij!

2 powerstairs blokken!!!

Ze zijn nog niet helemaal klaar maar kunnen wel al gebruikt worden. Ik moet ze nog afvullen met lood. Er kan in allebei de blokken nog 4,5 Liter lood.
Dat betekend 50kg extra per blok!!!
Ze zijn nu 120kg en 160kg. Dan worden ze 170kg en 210kg!!!

Hier wat pics:

70b9js.jpg

210ktuf.jpg

vzze6s.jpg

Holy ****!! Ik moet ook blokken hebben.. nice nice nice

Niiiceee Jules! Net zoals Gijs wil ik ook nog een paar van deie blokken, je gaat niet toevallig in produktie?

Schijvenrek gemaakt op maat en ook een van de true logs is alweer bijna klaar. Handvaten zitten er al in en kan gepressed worden, komt nog touw omheen en 50mm sleeves.

Foto's rek hieronder foto van log zet Frank zo wel.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn G-men je hebt echt gruwelijk veel aan materiaal. Echt mooi! Prijskaartje van alles zal best hoog zitten. Zit het allemaal bij je inboedelverzekering?

Terug
Naar boven