MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

ziet er nice uit sanca

lekker vloertje sanca!

Hehe, origineel stones platform :p

Nice man :)

Duckwalk en een slee gemaakt van de slee alleen nog een foto maken.

1ex750.jpg

Handvat is 33mm

---------- Toegevoegd om 01:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:41 ----------

ook wel grappig mijn yoke in actie :P

http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2010/fungames/rdp10/fotogalerij2.htm

Laatst bewerkt:
vanwaar die hoeken aan de zijkant ?

bij de yoke?

dat zijn 2 spi's voor extra stevigheid
alhoewel hij al best stevig is met eem massieve pijp van 60 mm:P

ja ik was dat aan het bekijken bij de fungames... als iemand met een flinke rug eronder wil, gaat dat namelijk lastig worden vandaar:P

• Topic Starter Topic Starter
De roman chair is helemaal af. Niet echt een strongman onderdeel maar ik ben er trots op.

Afb054.jpg

ziet er weer erg mooi uit gijs!

Klasse!

damn Gijs, je begint echt pro te worden met die onderdelen! lijkt me overigens heerlijk om de benen mee te trainen !

Kan je dat met een decline bankje en voetensteun ook?

er gaan geruchten dat er in de omgeving van Baarn een groot gevaarte is gesignaleerd voor trainingsdoeleinden... men had het over "El DIABLO!!" :evilred:

:bang::angstig:

Axle is gemaakt en is stronger than ever. Ook een circusdumbbell in elkaar gezet van bekant 70 kg met 60mm fat handle. Ding ziet er gewoon belachelijk uit. Kan hier even geen foto uploaden dus komt vanaaf laat.

Eindelijk de fotos. Heb er een paar zodat je kunt zien wat een enorm blok staal het is geworden. Moet nog precies wegen maar het is gemaakt van een dumbbell van 46kg+4x5 kg plates en flink stuk 60mm massief staal. Zal dus 68-70 moeten zijn.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn broertje aka de lasbaas!

De familie circusdumbbells.

De dumbbell was met zulke hitte gelast dat mijn broer nog met moeite de lastoorts kon vasthouden en 5 uur later was de dumbbell nog steeds warmte aan het afgeven.

Mooi die dumbbell gvd

Terug
Naar boven