MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Sweeeeet db's

Damn, that's some nice stuff ! die prowler ook geweldig !

Mooi materiaal mannen. Dit weekend begin ik aan mijn atlas stones en platform. Even nog een (domme) vraag. Wat doen julie juist met die lege biervaten? Kan er namelijk heel makkelijk aan geraken :)

Opvullen met water/zand/beton en laadraces mee doen enzo :)
Je mag er altijd eentje opzij zetten voor mij :D

Toevallig ook een prowler en barlifter bij hem besteld. Mooi spul

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw speeltje. 47kg leeg en 60mm massief

Hier naast de 36kg 60mm massieve axle te zien.
Afb028.jpg

Afb026.jpg

Afb029.jpg

hoooooooooooollyyy crap !!! Nieuw speelgoed... BAM jonguh !

homemade barlift voor de lamballe onder ons :p

262bkav.jpg

b8y2s.jpg

Mooi, Vergil. Ik moet die van mij nog eens aanpassen ben nog niet geheel tevreden.

die van mij is ok nog nie perfect dit was de 1ste die ik gemaakt heb en dan maak je altijd wat foutjes :p is wel verdomd makkelijk zo'n barlift geen gek*t meer met schijven je hangt ze er zo aan

mooi vergil die barlift,echt handig ook.
heb me ook nog eens bezig gehouden.
-fat dumbbell(54kg):cool:
enig minpuntje mss,de schijven roteren.
-schijvenhouder,niet mooi ,maar wel handig,want heb zo een 20-tal 5'jes liggen,en een 10-tal 10'tjes;direkt wat plaats gespaart,zoals jullie zien,heb ik het vrij simpel gehouden,kostprijs 0euro
niet supersterk maar 5 en 10kg schijven houd ie wel.
zoek wel nog een naam voor de dumbbell,als iemand een ideetje heeft,laat maar komen:cool:

BILD0009.jpg

BILD0008.jpg

De verbrijzel mijn hand dumbbell.

:D zou idd het e.e.a. goed vastlassen

De verbrijzel mijn hand dumbbell.
zal wel meevallen toch?een gewone dumbbell(50mm)heeft toch ook roterende sleeves?
en enkele de schijfen rollen mss een beetje,de baar is vast,tzal wel meevallen denk ik.
waarom denk je dat?

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

:D zou idd het e.e.a. goed vastlassen
mijne lasser is niet constant beschikbaar hoor:p
ik denk als je een gelaste dumbbell enkele keer laat vallen,hij niet lang meegaat:dunno:

Laatst bewerkt:
klem lost zich wat. Schijven schuiven naar binnen = heel pijnlijke hand. Gaat ongetwijfeld gebeuren.

klem lost zich wat. Schijven schuiven naar binnen = heel pijnlijke hand. Gaat ongetwijfeld gebeuren.
ik heb gaatjes in die baar geboord Gijs,en dan die moeren nog een tik opgegeven met een hammer;
gewoon voor het(proberen:p) pressen gewoon even checken,of voor het zekere nog een tikje tegen geven.
mijn lange fatbar is ook zo,nog nooit los gekomen.
héhé,daar had ik wel aan gedacht hoor;),ik dacht dat je bedoelde dat je je pols kon overbelasten door dat die schijven niet vast zaten.maar kzal mn polsen goed beschermen.
btw,jij hebt ervaring denk ik met gelaste dumbbells denk ik,is dat sterk genoeg,als je dat een paar keer laat droppen?op tv ook eens gezien dat er 1 doormidden brak

Laatst bewerkt:
Ik zou er sowieso wel een paar matjes onder leggen om hem op te vangen, maar dan vooral om de ondergrond te beschermen :)

Terug
Naar boven