MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Als je goed kan lassen kan het. Ligt er ook aan hoe en wat. Beste is toch wel een staaf die door de schijven heen gaat. Mijn zwaarste is ook gewoon een waar de schijven tegen een handvat en elkaar zijn gelast maar die is dan ook wel uitzonderlijk hard gelast door mijn broer.

Ik zou er sowieso wel een paar matjes onder leggen om hem op te vangen, maar dan vooral om de ondergrond te beschermen :)
was sowiezo van plan,achter de tuin van mn ouders ligt nog een stukje grond(aarde gewoon)kan het daar doen+nog eens een autoband voor de eerste schok op te vangen

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Als je goed kan lassen kan het. Ligt er ook aan hoe en wat. Beste is toch wel een staaf die door de schijven heen gaat. Mijn zwaarste is ook gewoon een waar de schijven tegen een handvat en elkaar zijn gelast maar die is dan ook wel uitzonderlijk hard gelast door mijn broer.
ok,thx

Nieuwste speeltje @ RawPowerBaarn. Morgen even afmaken maar zo eerst mee trainen. Swiss bar

Afb068_1.jpg

nice Gijsmans:D

Gijs heb je ook vakantie ofniet, mooie swiss bar, maak je er nog meer handgrepen aan?
En wat is nu de maat tussen de handgrepen?

Loggrip is het nu. Komt ook nog een 40cm tussen.

Hij is af, staat in hammerite te drogen.

Grepen 30mm massief, 40cm en 60cm

Afb069_2.jpg

Daarachter zie je ook nog de 60mm monsteraxle (48kg leeg) die ook in de hammerite staat.

Word tijd dat je groter gaat wonen gijs.
Collectie al compleet of heb je nog meer plannen.
Ziet er allemaal goed uit.

Ik wil zoveel. Zo'n two car garage zoals in Amerika zou top zijn.

Of een tentzeil over je achtertuin? :trollfacex:

= megagarage

rijke sugarmomma vinden!

Haha Ziyed ik heb er serieus wel eens aangedacht.

Een paar palen met betonnenvoet in de grond, een paar balken erover en een paar golfplaten en klaar is GIJS.

Jullie zijn met zo'n grote groep, kun je niet wat geld bij elkaar gooien en een loodsje huren ergens ofzo?

Glute ham raise (en niet mijn pm box laten volstromen behalve als je 1000E wil uitgeven dan denk ik er over na om er 1 voor je te maken)

Afb071_2.jpg

Afb073_2.jpg

Afb072_2.jpg

heb je daar toevallig de plannen voor, of doe je dit gewoon uit je hoofd?

is altijd handig zo een GH-raise, en je ontwerp ziet er zeer degelijk uit!

De hoofdlijnen heb ik

glutehamraise.jpg

ghr2.jpg

De maten van de onderste maar de rest zoals de bovenste. Verder ga ik nog even wat metingen verrichten op die van papendal voor bv het voetenplatform.

thanks!

waar ga je dat kussen fixen

Terug
Naar boven