- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bankje zou ik niet gaan maken is echt een gedoe. toevallig heb ik net een frame uit elkaar lopen klussen anders had je dat wel mogen hebben. heb nog wel een zitje liggen (voorste gedeelte) dat mag je zo hebben. een oud bankje heb ik ook nog wel.
op de 1ste foto zie je helemaal van onder een domyos bankje (gratis gekregen) hier zit wat speling in met name aan de voorkant. Daar heb je namelijk de mogelijkheid om de voorste koker te verstellen zodat je het ook als buikspierbank kan gebruiken. Denk dat ik deze maar eens vast ga lassen kijken hoeveel van de speling ik er dan uit krijg, wel k*t dan dat hij niet meer opklapbaar is want neemt toch behoorlijk wat plek in. Als het dan nog steeds wat wiebelt kijk ik wel wat ik verder doe, wil liever geen bankje van 250 euro kopen, niet dat ik het niet waard vind of niet kan betalen maar in m'n schuur ben ik vaak bezig met m'n andere hobby oldtimerbrommers restaureren dus schuurstof, verfnevel, slijpsel zal er voor zorgen dat het materiaal toch niet lang mooi zal blijven.
Is gebaseerd op deze
http://www.youtube.com/watch?v=LVPct3YiyWk&feature=related
weet niet wat voor merk het is maar het ontwerp sprak me wel aan. bedoeling is er ook nog een monkeypullupbar in te maken, t-row adapter aan de middelste buis en ik moet nog wat koker ergens zien te scharrelen om gewichthouders aan de achterkant te maken. latpulley en een bankje staan ook nog op de lijst btw, weet alleen niet zeker of ik zelf het bankje ga maken ivm het scharnierpunt, moet weer nieuw ijzer halen dan, bekleden, schuimrubber etc.
---------- Post added 9 February 2012 at 19:51 ----------
Hoe maken jullie de gaten? Kolomboormachine heb ik hier niet tot beschikking en wil ook liever niet zoveel geld uitgeven aan een kernboor. Ik heb massief 30mm rondstaal hier voor de catchers, zal ik het op de kokeraftekenen en dan een paar keer een 13mm boor erin of zal ik het gat uitboren met hele kleine boortjes? en het overige materiaal wegvijlen? iemand tips?
Is gebaseerd op deze
http://www.youtube.com/watch?v=LVPct3YiyWk&feature=related
weet niet wat voor merk het is maar het ontwerp sprak me wel aan. bedoeling is er ook nog een monkeypullupbar in te maken, t-row adapter aan de middelste buis en ik moet nog wat koker ergens zien te scharrelen om gewichthouders aan de achterkant te maken. latpulley en een bankje staan ook nog op de lijst btw, weet alleen niet zeker of ik zelf het bankje ga maken ivm het scharnierpunt, moet weer nieuw ijzer halen dan, bekleden, schuimrubber etc.
---------- Post added 9 February 2012 at 19:51 ----------
Hoe maken jullie de gaten? Kolomboormachine heb ik hier niet tot beschikking en wil ook liever niet zoveel geld uitgeven aan een kernboor. Ik heb massief 30mm rondstaal hier voor de catchers, zal ik het op de kokeraftekenen en dan een paar keer een 13mm boor erin of zal ik het gat uitboren met hele kleine boortjes? en het overige materiaal wegvijlen? iemand tips?

Wordt erg mooi Gijs! Leuk om te zien dat m'n oude bench ook nog van pas komt.