Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Een manier die minder goed werkt, is proberen om schijven aan de dumbbellstang vast te lijmen. Ik weet uit ervaring dat dat lastig is :(

Ik kan er echt niet bij hoe je dat ooit had bedacht.... Dan doe je toch nog eerder gewoon 2 klemmen zo hard mogelijk aandraaien als stop.

Ik dacht op die manier een "vaste" dumbbell te maken waar nog extra gewicht bij opkon :p

Stone platforms zijn af, 1m80/1m65/1m50/1m35 hoog.

9qzpex.jpg

11m3t5j.jpg

• #1.224
prachtig zo.

dat is mooi. Maar mag niet mooi blijven he. Indeuken die handel.

Ziet er degelijk uit zeg!!

mooi platform chick!

sorry maar ik vind t er levensgevaarlijk uitzien.beetje lullig dun plaatje ijzer met paar schroefjes in hout....
als er 1 loskomt en je krijgt m voor je bek :eek:

ik zou hier op n simpele manier toch echt even wat degelijkers voor verzinnen, gewoon voor je veiligheid.

'nieuwe versie' band attachments (vorige begaf 1 van de 4 het al met monstermini's...)
zowel aan het kader op de grondplaat als op de grondplaat geschroefd.
Lengte zo gedaan dat band op beginpositie heel lichtjes op spanning zijn.

21orn2c.jpg

final test met green/Avarage bands: als het dit houdt ben ik gerust :D

http://www.youtube.com/watch?v=HySKn2djmrg

sorry maar ik vind t er levensgevaarlijk uitzien.beetje lullig dun plaatje ijzer met paar schroefjes in hout....
als er 1 loskomt en je krijgt m voor je bek :eek:

ik zou hier op n simpele manier toch echt even wat degelijkers voor verzinnen, gewoon voor je veiligheid.

Ik denk dat je toch belachelijk wat trekkracht mag hebben eer je dat spul eruit sleept.
De trekkracht loopt schuin naar achter/boven...

Heeft iemand tips voor het maken van een zandzak voor hooggooien (25kg)

Grt

Even heel makkelijk, fat gripz voor db's.
Benodigheden.
Db
Isolatiefoam
Aluminium buis, gok 50mm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2ed0bx4.jpg

paar postzakken met een aantal vuilniszakken erin met tuinaarde. ze gaan zoiezo niet heel lang mee omdat ze op een gegeven moment open scheuren.

Heb ondertussen 2 postzakken. 1 Amerikaanse (steviger dan ptt). Daar doen we het zand in en daaromheen nog een postzak van leger kwaliteit.

We doen het op gras dat zal vast ook wel iets schelen en als de postzak kapot is kopen we een nieuwe.

Net hebben we ook wat spullen voor een hooggooi installatie gehaald (draagbaar)

• #1.237
Mike het beste tot nu toe is bij ons een hoop doeken of shirts verzamelen en zand erin. Elk shirt of doek erom knopen. Die bol in een legerzak van de dump doen. Jutezakken zijn ongeschikt!

Mike het beste tot nu toe is bij ons een hoop doeken of shirts verzamelen en zand erin. Elk shirt of doek erom knopen. Die bol in een legerzak van de dump doen. Jutezakken zijn ongeschikt!

Dankje Gijs.

Zal deze week hier nog een foto plaatsen

Even heel makkelijk, fat gripz voor db's.
Benodigheden.
Db
Isolatiefoam
Aluminium buis, gok 50mm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2ed0bx4.jpg

ik had het ook zo gemaakt wel was gelast maar het was na 1x goed trainen al stuk.
de klemmen waren argebroken

Terug
Naar boven