Cobblepot
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gruwelijk zo zie ik ze graag. Even een vernisje tegen schimmel of eens in de zoveel tijd even beetje schuren. Heel gaaf true logs om mee te trainen. Wat is de diameter?
Handvaten zijn 28mm rond, met wat tape eromheen waardoor het iets dikker is. De staanders (rechtopstaande staven met daartussen het handvat) gaan door de 'afdekplaat' heen. Gelast op de H-balk, en gelast aan de afdek plaat. De buizen voor de gewichten zijn 48mm en zijn ook op de H balk en afdekplaat gelast. Onverwoestbaar spul denk ik zo
59,40 kg per stuk.
Waarom heb je die afdekplaat erop gelast? H-profiel 90gr draaien en je was klaar geweest. Bijkomend voordeel zou zijn dat je je tenen/voet niet kwijt raakt wanneer je voet onder de flens zou komen bij een drop.
Wel mooi spul, goed in de lak ook.

Dat is de reden waarom ik niet een H-profiel heb genomen maar een IPE profiel.
Voordeel is dat de flens een stuk korter is waardoor ze niet tegen je benen kunnen komen.
![]()

Koel je hem dan nog tijdens het boren met wd40 of iets dergelijks? Of doe je het op een grote boortoren met ingebouwde koeling?
Gedaan met een handboor, met stekker. Tussendoor een paar keer af laten koelen (kreeg ook kramp in de handjes haha) en idd paar keer goed nat maken en houden tussendoor. Was echt een pokke klus, heb er ook een paar dagen over gedaan om 4 gaten te maken. Niet aan te raden. Volgende keer ga ik het zeker niet met de hand doen. Met een soort kolomboor zou het denk ik wel te overkomen zijn