- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci! Leeggewicht trouwens 51,8 kg, dus mijn vrouw gaat hem dit jaar ook kunnen tillen.
Zelfde idee als hierboven, maar ik zal straks iets filmen.Klasse man ! Heb je ook een foto of liever nog een filmpje van die tire flip mechanisme ?
Zo ook op dezelfde leest een car deadlift gemaakt, maar dat blijkt 'work in progress' te zijn...
Aan plannen nooit gebrek, aan ruimte wel. Een lat pulley is in principe geen probleem (zolang ik maar steekgewichten heb), de GHR heb ik nog niet over gedacht maar lijkt me op het eerste gezicht niet moeilijk. To be continued dus.Zalig mooi kerel. Denk je zelf een ghr en lat pully te kunnen timmeren? Plannen om dit te doen ook?

Zit nu te denken aan hergebruiken van een lege fust. Een kleine 20-liter fust zou met wat schuim erom ongeveer de juiste diameter zijn. Dan een balk aan de onderkant waarin je een U-profiel maakt dat over de vanger valt, en dat deel is gedaan. Even naar de Makro.Zalig mooi kerel. Denk je zelf een ghr en lat pully te kunnen timmeren? Plannen om dit te doen ook?
Hoewel er best andere zaken oneigenlijk (en onooglijk) misbruikt kunnen worden. Elke cylinder met een diameter van ~25 cm is potentieel te gebruiken, al dan niet verstevigd. Wordt vervolgd.Niet van hout, maar gaat zeker gebeuren. Kunnen we alleen niet jouw pimpmobile gebruiken, die tilt niemand op!Een verbetering voor je car deadlift please... make it portable and take it to PHD.![]()

Zit nu te denken aan hergebruiken van een lege fust. Een kleine 20-liter fust zou met wat schuim erom ongeveer de juiste diameter zijn. Dan een balk aan de onderkant waarin je een U-profiel maakt dat over de vanger valt, en dat deel is gedaan. Even naar de Makro.Hoewel er best andere zaken oneigenlijk (en onooglijk) misbruikt kunnen worden. Elke cylinder met een diameter van ~25 cm is potentieel te gebruiken, al dan niet verstevigd. Wordt vervolgd.

Niet van hout, maar gaat zeker gebeuren. Kunnen we alleen niet jouw pimpmobile gebruiken, die tilt niemand op!![]()

InNiet van hout, maar gaat zeker gebeuren. Kunnen we alleen niet jouw pimpmobile gebruiken, die tilt niemand op!![]()