apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nee niet veel zon helaas. Moesten 50km terugrijden door een sneeuwstorm.Ziet er inderdaad adembenemend uit. Enjoy!
Niet veel zon zo te zien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee niet veel zon helaas. Moesten 50km terugrijden door een sneeuwstorm.Ziet er inderdaad adembenemend uit. Enjoy!
Niet veel zon zo te zien?
Misschien een idee om volgende keer, als die er komt, voor puerto plata te kijken.
2de huwelijksreis 
Nee niet veel zon helaas. Moesten 50km terugrijden door een sneeuwstorm.
![]()
Dan zit je op Punta Cana prima.Want? Het was nl niet de bedoeling om iets actiefs te gaan doen2de huwelijksreis
![]()
. In mei zitten we te twijfelen tussen Griekenland, Kroatië en Egypte en in de zomervakantie komen we er al helemaal niet uit. Daar zitten we te kijken voor een van de ABC eilanden, VS, Australië of een ander ver land. Iemand leuke aanbevelingen?Het is net alsof we er dit jaar niet uit komen wat we willen. In mei zitten we te twijfelen tussen Griekenland, Kroatië en Egypte en in de zomervakantie komen we er al helemaal niet uit. Daar zitten we te kijken voor een van de ABC eilanden, VS, Australië of een ander ver land. Iemand leuke aanbevelingen?
Voor de herkansing of gaan jullie voor de free Willy save a punjab holidayNou de kogel is weer door de kerkDus het aftellen kan weer beginnen
2 weken asociaal genieten op Kos
![]()
Niet verdwalen in het zwembad hè? Voor je het weet ben je HillR kwijt.Nou de kogel is weer door de kerkDus het aftellen kan weer beginnen
2 weken asociaal genieten op Kos
![]()
Voor de herkansing of gaan jullie voor de free Willy save a punjab holiday

Niet verdwalen in het zwembad hè? Voor je het weet ben je HillR kwijt.
Viel Spass.![]()

Hier nog 2 weken, dan naar Curacao![]()
In mei ook vast Egypte geboekt om mijn 25e verjaardag te vieren voor de tweede keer, damn, een halve eeuw oud, die zag ik niet aankomen.

Van plan om in december naar lapland te gaan. En de zomer vakantie over te slaan om mijn tuin te laten doen.
- Sleehond rijden - Sneeuwscooter blazen - Je ballen eraf vriezen.. Blijft wel aan de prijzige kant voor zo'n korte trip.. 2-3K voor 5 dagen 
Ik wil ook nog eens zo'n 5-7 daagse lapland reis doen.. Aurora Borealis- Sleehond rijden - Sneeuwscooter blazen - Je ballen eraf vriezen.. Blijft wel aan de prijzige kant voor zo'n korte trip.. 2-3K voor 5 dagen
![]()
Ja ik had 7 dagen gezien all incl
En dan heb je 5 dagen excursies sleehonden, sneeuwscooter, noorderlicht enzovoort
Voor 1500 per persoon. Is mij het wel waard