- Waardering
- 15.913
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik moest zo nodig weer even vervelend doenDus toch? Ik dacht ook 'calamares', maar spellingscheck kent enkel 'calamaris', dus ik dacht, ik zal wel fout zitten. Ik ken trouwens alleen 'calamares', maar zie nu dat 'calamari' Italiaans is. Ik krijg trek in traditionele paella met veel vis.![]()

Doet me denken aan een vakantie jaren terug op het Griekse eilandje Aegina (daar wonen m'n oom/tante/neef). Als we 's ochtends vanaf het hotel naar de boulevard liepen, hingen de vers gevangen pijlinktvissen aan de waslijn te drogen bij diverse restaurantjes. In de vroege ochtend gevangen door de lokale vissers. Heerlijk als er in die authentieke restaurantjes geserveerd wordt wat de vangst van die dag heeft opgeleverd.Sorry, ik moest zo nodig weer even vervelend doen
OT: calamares zijn zó lekker! (mits goed klaargemaakt, maar dat spreekt voor zich)

Heerlijk!Doet me denken aan een vakantie jaren terug op het Griekse eilandje Aegina (daar wonen m'n oom/tante/neef). Als we 's ochtends vanaf het hotel naar de boulevard liepen, hingen de vers gevangen pijlinktvissen aan de waslijn te drogen bij diverse restaurantjes. In de vroege ochtend gevangen door de lokale vissers. Heerlijk als er in die authentieke restaurantjes geserveerd wordt wat de vangst van die dag heeft opgeleverd.
Beter dan die neppe calamares in de supermarkt hier, wat meestal nep is of het slechtste geval varkensanus blijkt te zijn:
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/2321556/calamares-gemaakt-van-varkensanus

Je zou maar moslim zijn, ben je mooi genaaid en kom je in de hel.
Jij bent zo hitsig jij pakt die anus.Je zou maar moslim zijn, ben je mooi genaaid en kom je in de hel.
Bert eet m niet, hij rimt m alleen.
Laag libido vandaag?
Laatste paar jaar wel. Vanaf begin 2018 een camera gekocht. Maar met mijn mobiel ook wel altijd bezig geweest. Leuk om te horen dat je ze leuk vind.Prachtige foto's @ThuggishRuggish !
Hou je je veel met fotografie bezig?
Absoluut!Laatste paar jaar wel. Vanaf begin 2018 een camera gekocht. Maar met mijn mobiel ook wel altijd bezig geweest. Leuk om te horen dat je ze leuk vind.

Nice, ik ben een paar jaar geleden naar Sicilië geweest. Erg mooi eiland, lekker eten en helemaal niet duur. Ben de Etna nog opgefietst. Siracusa helaas niet geweest, maar lijkt me erg mooi.
Onze eerste vakantie samen was in Sicilië maar dan aan de andere kant van het eiland. Ook echt een aanrader met schitterende plaatsen zoals Erice, San vito lo Capo, Levanzo en een aantal mooie natuurreservaten.Nice, ik ben een paar jaar geleden naar Sicilië geweest. Erg mooi eiland, lekker eten en helemaal niet duur. Ben de Etna nog opgefietst. Siracusa helaas niet geweest, maar lijkt me erg mooi.