Fitness Seller

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
Is toch niets mis met een beetje zenuwachtig? Het is nou niet zo dat ik alles bij elkaar jankte. Ik ben ook een beetje zenuwachtig als ik in een achtbaan ga.

Maar er gebeuren meer trein/bus ongelukken dan vliegtuigingelukken...Er vallen minder doden met vliegen. Maar ja als je gaat is het wel meteen met zijn allen :o
Exact. Het gaat niet om de hoeveelheid ongelukken en/ of doden. Gaat om de kans dat je er redelijk vanaf kunt komen als het zover is. Verder is angst zelden rationeel dus het beredeneren is in principe vrij zinloos.

Morgen naar Terschelling :D
Daar ff de gym checken :p

Wel goed. Beetje zenuwachtig in het begin maar dat was al snel weg. Komt door het lange wachten ook denk ik.

Heb wel buikpijn moet nog poepen:o
Na 10x vliegen is de spanning wel weg.

Ik kijk meestal de avond ervoor nog wat flight crash investigation om het toch weer wat spannender te maken. Vooral m'n vriendin vind het dan geweldig als ik die verhalen dan vertel terwijl we aan het taxiën zijn before takeoff.

Ik ben hier net en erger me nu al. Ben met moeders alleen hier. Ik ben altijd van het snelle en ja gezien moving on. Ik ben ook niet

Wordt een zwaar weekje :p

Zijn met 15 min aan het wandelen en ja hoor ze moet maar de wc :wave:.

Laatst bewerkt:
Wat een eiland is dit lol. Ik ben voor het eerst op vakantie in het buitenland. Bellen achter her stuur iedereen, richting aangeven wat is dat? Toeteren kunnen ze wel lol. Gekkenhuis is het lol. Tikje asociaal bij die winkels. Ze helpen je wel maar praten gewoon verder met een vriend. Super veel brommers scootermotoren wegracers. En een helm? Nee natuurlijk niet ja voor op de benzinetank.

Vanavond is proberen ziet er lekker uit.

20190525_101016.jpg

Wat een eiland is dit lol. Ik ben voor het eerst op vakantie in het buitenland. Bellen achter her stuur iedereen, richting aangeven wat is dat? Toeteren kunnen ze wel lol. Gekkenhuis is het lol. Tikje asociaal bij die winkels. Ze helpen je wel maar praten gewoon verder met een vriend. Super veel brommers scootermotoren wegracers. En een helm? Nee natuurlijk niet ja voor op de benzinetank.

20190525_101016.jpg
Probeer ook een beetje te genieten.

Probeer ook een beetje te genieten.
Kerel ik geniet op en top dit was geen klaag bericht haha. Vind het geweldig zo hoe dat het er hier aantoe gaat. :)

Vandaag 7km gelopen. Zo fietsen huren en mooi op pad camera mee.

Roken mag hier ook overal :). Binnen in de winkels restaurant benzinepomp. Voetpaden?

20190525_121756.jpg

Laatst bewerkt:
Half dagje erop uit. Twéé collages op insta gepost voor de geïnteresseerden. Had wat gevarieerder kunnen schieten maar zo krijg je toch een beetje een kijk op het eiland Zakynthos. Woensdag hebben wij een excursie geboekt naar het shipwreck. Zal ik uiteraard ook wat foto's van posten. Baal nu wel dat ik geen laptop mee heb genomen.

1

2

• Topic Starter Topic Starter

20190525_101016.jpg

In Griekenland nemen ze het niet zo nauw met regeltjes, of belasting betalen.. Wat hier als total anarchy beschouwd zou worden is daar aan de orde van de dag. En als je een klein woordje Grieks spreekt kom je met net zoveel weg als de Grieken zelf, waar ze soms nog weleens een voorbeeld willen maken van een "onverantwoordelijke toerist" (overigens complete onzin, want zelf zijn ze 100x zo erg). Het land van de vrijheid en alle mogelijkheden, het land waar gastvrijheid en oprechte hoffelijkheid nog steeds zegeviert, immers zijn ze zonder toerisme nergens. Dat besef is er en dat merk je in alle opzichten. Wat een verschil met 100km verderop in het land van de achterna jagende verkopers op straat, de oplichterij en huichelarij.

Ben ooit op Corfu eens vroeg in de ochtend na de laatste nacht doorhalen, op weg naar de ferry richting Venetie, aangehouden door een motoragent, kacheltje lam amper een woord nog kunnen spreken (nee zeker niet trots op in "hind sight") of ik even mijn gordel om wilde doen, want dat was wel heel gevaarlijk zo zonder gordel op die slingerweggetjes :emo:

In Griekenland nemen ze het niet zo nauw met regeltjes, of belasting betalen.. Wat hier als total anarchy beschouwd zou worden is daar aan de orde van de dag. En als je een klein woordje Grieks spreekt kom je met net zoveel weg als de Grieken zelf, waar ze soms nog weleens een voorbeeld willen maken van een "onverantwoordelijke toerist" (overigens complete onzin, want zelf zijn ze 100x zo erg). Het land van de vrijheid en alle mogelijkheden, het land waar gastvrijheid en oprechte hoffelijkheid nog steeds zegeviert, immers zijn ze zonder toerisme nergens. Dat besef is er en dat merk je in alle opzichten. Wat een verschil met 100km verderop in het land van de achterna jagende verkopers op straat, de oplichterij en huichelarij.

Ben ooit op Corfu eens vroeg in de ochtend na de laatste nacht doorhalen, op weg naar de ferry richting Venetie, aangehouden door een motoragent, kacheltje lam amper een woord nog kunnen spreken (nee zeker niet trots op in "hind sight") of ik even mijn gordel om wilde doen, want dat was wel heel gevaarlijk zo zonder gordel op die slingerweggetjes :emo:
Geweldig land Griekenland. Super aardige mensen, heerlijk klimaat, goedkoop (voor Europese begrippen) en persoonlijk vind ik het ook de beste keuken. Volgend jaar weer naar Griekenland.

• Like
Waarderingen: Vonk
@ThuggishRuggish

Aanraders:
-Mythos bier is heel goed te drinken
- ouzo en raki zijn een goede manier om goedkoop shitfaced te worden. Je moet er wel van houden.
-Taverna's buiten de toeristische plekjes hebben vaak het beste eten voor een veel lagere prijs
-Naast de bekende tzatziki is melitsano salad een aanrader (aubergine salade)
-griekse salade (choriatiki) is nice.
- retsina is een echte unieke griekse wijn met dennenhars smaak. Is leuk om een keer te proeven maar je moet er van houden.
-Olijfolie is er cheap, helemaal als je een plek vind waar ze het bottelen. Ik had toen 10 liter extreem goede kwaliteit olijfolie voor €4 per liter. Dit komt in van die metalen blikken van 5 liter. Die blikken hadden we gewoon in ruimbagage meegenomen.

-pita gyros is extreem goed voedsel voor als je dronken of brak bent.

- smaken verschillen maar Griekse wijn vind ik over het algemeen zeer goed te drinken. En de prijs voor een karaf van een halve liter of liter is belachelijk laag.
-dolma's (dolmadakia's) zijn ook nice. Het zijn gevulde olijfbladeren.
-olijven in griekenland behoren tot de beste van de wereld. Zelfde geldt voor de olijfolie.

Laatst bewerkt:
griekse sustanon :D

Terug
Naar boven