ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exact. Het gaat niet om de hoeveelheid ongelukken en/ of doden. Gaat om de kans dat je er redelijk vanaf kunt komen als het zover is. Verder is angst zelden rationeel dus het beredeneren is in principe vrij zinloos.Maar er gebeuren meer trein/bus ongelukken dan vliegtuigingelukken...Er vallen minder doden met vliegen. Maar ja als je gaat is het wel meteen met zijn allen![]()
Met de boot? Is dat wel veilig?

Zwemdiploma mee

Na 10x vliegen is de spanning wel weg.Wel goed. Beetje zenuwachtig in het begin maar dat was al snel weg. Komt door het lange wachten ook denk ik.
Heb wel buikpijn moet nog poepen![]()
Zijn met 15 min aan het wandelen en ja hoor ze moet maar de wc![]()

Voor ik daar heen ga, hoe staat het met de inleveractie met betrekking tot wapens? Hoe is het rond ‘t Heike?Hellmond natuurlijk,lekker in je campingsmoking de stad verkennen
Voor ik daar heen ga, hoe staat het met de inleveractie met betrekking tot wapens? Hoe is het rond ‘t Heike?
Na vannacht is dit wel een idéé.naar de top klimmen en dan haar laten struikelen ,problem solved![]()
Probeer ook een beetje te genieten.Wat een eiland is dit lol. Ik ben voor het eerst op vakantie in het buitenland. Bellen achter her stuur iedereen, richting aangeven wat is dat? Toeteren kunnen ze wel lol. Gekkenhuis is het lol. Tikje asociaal bij die winkels. Ze helpen je wel maar praten gewoon verder met een vriend. Super veel brommers scootermotoren wegracers. En een helm? Nee natuurlijk niet ja voor op de benzinetank.
Vanavond is proberen ziet er lekker uit.
![]()
Kerel ik geniet op en top dit was geen klaag bericht haha. Vind het geweldig zo hoe dat het er hier aantoe gaat.

. Binnen in de winkels restaurant benzinepomp. Voetpaden? Wat een eiland is dit lol. Ik ben voor het eerst op vakantie in het buitenland. Bellen achter her stuur iedereen, richting aangeven wat is dat? Toeteren kunnen ze wel lol. Gekkenhuis is het lol. Tikje asociaal bij die winkels. Ze helpen je wel maar praten gewoon verder met een vriend. Super veel brommers scootermotoren wegracers. En een helm? Nee natuurlijk niet ja voor op de benzinetank.
Vanavond is proberen ziet er lekker uit.
![]()

Geweldig land Griekenland. Super aardige mensen, heerlijk klimaat, goedkoop (voor Europese begrippen) en persoonlijk vind ik het ook de beste keuken. Volgend jaar weer naar Griekenland.In Griekenland nemen ze het niet zo nauw met regeltjes, of belasting betalen.. Wat hier als total anarchy beschouwd zou worden is daar aan de orde van de dag. En als je een klein woordje Grieks spreekt kom je met net zoveel weg als de Grieken zelf, waar ze soms nog weleens een voorbeeld willen maken van een "onverantwoordelijke toerist" (overigens complete onzin, want zelf zijn ze 100x zo erg). Het land van de vrijheid en alle mogelijkheden, het land waar gastvrijheid en oprechte hoffelijkheid nog steeds zegeviert, immers zijn ze zonder toerisme nergens. Dat besef is er en dat merk je in alle opzichten. Wat een verschil met 100km verderop in het land van de achterna jagende verkopers op straat, de oplichterij en huichelarij.
Ben ooit op Corfu eens vroeg in de ochtend na de laatste nacht doorhalen, op weg naar de ferry richting Venetie, aangehouden door een motoragent, kacheltje lam amper een woord nog kunnen spreken (nee zeker niet trots op in "hind sight") of ik even mijn gordel om wilde doen, want dat was wel heel gevaarlijk zo zonder gordel op die slingerweggetjes![]()