MuscleMeat

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
Iemand nog suggesties voor een leuk vakantieland en of hotel voor in augustus.
budget 900 tot 1200 euro per persoon mag ook airbnb zijn.

Momenteel kijk ik een beetje naar Griekenland en Portugal hiervoor.
Hoelang wil je gaan?
Griekenland is top. Eten is geniaal, het weer is lekker en het is cheap ass.

Wat voor soort vakantie? Sicilië vind ik een van se mooiste plekken in Europa. Nu tweemaal geweest. Daar heb ik wel aardig wat tips voor als je het leuk vindt om met een huurauto wat te roadtrippen en verschillen airbnb's aan te doen.

Ik wil ongeveer 10 dagen en ik wil gewoon lekker luxe zitten met lekker eten en drinken. Wil alleen niet naar turkije

Ik wil ongeveer 10 dagen en ik wil gewoon lekker luxe zitten met lekker eten en drinken. Wil alleen niet naar turkije

dit resort vond ik echt geweldig!

wil je allin, of appartementje en uit eten? Op Kreta kun je bijv. appartementje huren en daar elke dag lekker uit eten, eten is in griekenland overal goed. Luxe is er vaak wat minder te vinden..

Klinkt als Egypte..

Vond dit wel een fijn hotel:

Edit: Zie dat je voor Augustus zoekt. Dacht voor nu nog..want nu is Griekenland qua weer niet echt lekker meer. Dan zou ik voor die van @Punjab en @HillR gaan. Zag er top uit!

Ik wil eigenlijk geen moslim land :P zo dat is er uit!
Niet omdat ik een hekel heb aan moslims. Vind ze alleen irritant opdringerig.

Hotel ziet er leuk uit wat @HillR post!
Was 2 jaar geleden in Cyprus en vond dat hotel een beetje vergane glorie.

Naar Turkije ga je ook niet met goed fatsoen in de donder.

Vind ze alleen irritant opdringerig.
Zeker waar:roflol: En dan is Egypte mogelijk nog erger als Turkije!

Hotel ziet er leuk uit wat @HillR post!
Was 2 jaar geleden in Cyprus en vond dat hotel een beetje vergane glorie.
Ik zou gewoon Grienland doen! Eten is daar fantastisch en ook de mensen zijn chill.

Naar Turkije ga je ook niet met goed fatsoen in de donder.
Ik vind het voor maximaal 8a10 dagen geen ene f**k uitvoeren en alleen maar vreten en zuipen best prima..Al staat het dit jaar niet op de planning!

Skip the line tickets? Soort NSB tickets voor toeristen? :roflol:
Heb jij niet nodig. Als je buff bent kun je gewoon de wachtrij passeren zonder dat iemand er van wat durft te zeggen.
Of je staat graag 2.5uur of meer in de rij..Maar het is inderdaad een soort fast-lane net als in een pretpark tegenwoordig.
Als je je vrouw bezwangert mag je ook de wachtrij skippen (tip @Camelus ).
Of gewoon een fatsige vrouw nemen en doen alsof ze zwanger is.

Wat @wovano zegt, Sicilie is er leuk.
Egypte is wel erg warm en druk in augustus.
Mocht je wat een wat mindere populaire/toeristische locatie willen kun je naar Macedonie, Hongarije of een van de kleinere Griekse eilanden gaan.
Wat voor soort vakantie? Sicilië vind ik een van se mooiste plekken in Europa. Nu tweemaal geweest. Daar heb ik wel aardig wat tips voor als je het leuk vindt om met een huurauto wat te roadtrippen en verschillen airbnb's aan te doen.

Egypte is niks meer nu.

Overal militairen op straat nu omdat er veel leipo's rond lopen

Kroatie is ook leuk

Hoor ook veel goeie verhalen over Kroatië.

ik ben in september naar Polen/Krakau geweest en dit was echt een super stedentrip van 5 dagen!
Super schoon leuke goed engels sprekende mensen vriendelijke prijzen leuke tours. Ik ga zeker nog eens terug naar polen!

Had daar een Airbnb gehuurd met een groep vrienden en heb de tijd van me leven gehad.

1571419734609.png

En der zijn een hele boel leuke restaurants. Zo waren we bijvoorbeeld de eerste dag wezen eten bij Sioux.
Super sfeervolle gezellige tent onze serveerster Magda heeft ons een hele boel goeie tips gegeven. Zoals bijvoorbeeld een Bar waar een shotje/biertje 1€ is :P

1571420344601.png

Laatst bewerkt:
Hoor ook veel goeie verhalen over Kroatië.

ik ben in september naar Polen/Krakau geweest en dit was echt een super stedentrip van 5 dagen!
Super schoon leuke goed engels sprekende mensen vriendelijke prijzen leuke tours. Ik ga zeker nog eens terug naar polen!

Had daar een Airbnb gehuurd met een groep vrienden en heb de tijd van me leven gehad.

1571419734609.png

En der zijn een hele boel leuke restaurants. Zo waren we bijvoorbeeld de eerste dag wezen eten bij Sioux.
Super sfeervolle gezellige tent onze serveerster Magda heeft ons een hele boel goeie tips gegeven. Zoals bijvoorbeeld een Bar waar een shotje/biertje 1€ is :P

1571420344601.png
Schijnt inderdaad een supermoderne stad te zijn. Staat hier ook zeker nog op mijn lijstje!

2,5k pp voor 10 dagen. Waar de .... ga je dan wel niet heen. Dan ga ik liever 3x voor voor 750 op vakantie dan 1x 2,5k.

2,5k pp voor 10 dagen. Waar de .... ga je dan wel niet heen. Dan ga ik liever 3x voor voor 750 op vakantie dan 1x 2,5k.

De "in" bestemmingen van de afgelopen jaren waren (wat ik zo in mijn omgeving zag) Mexico, Curacao, Bali, Thailand, rondreis westkust VS en dit jaar Mauritius...allemaal vakanties waar je toch wel wat meer dan 750 euro kwijt bent

• Topic Starter Topic Starter

Ja het zijn persoonlijke overwegingen natuurlijk. 2.5K p.p. voor tien dagen vind ik ook fors, dus ligt een beetje aan de bestemming en de beleving die je er voor terug krijgt. 3x een weekje voor 750,00 is wat mij betreft een illusie, want dat weekje kost dan toch snel alweer het dubbele, of je gaat als een monnik op vakantie, wat de ervaring ook weer een beetje teniet zal doen denk ik.

Mee eens. ik geef vaak meer geld uit op vakantie dan aan de vakantie.mijn 250 euro kostende citytrip naar polen kosten uiteindelijk 1000 euro :P
Heb dan wel als god geleefd. Maar daar ga ik ook voor op vakantie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven