XXL Nutrition

Het veranderde inzicht van Wilders

Niks meer dan normaal de verandering, dit was net na 9/11 daarna zijn er steeds meer dingen gebeurd.

Er zijn sindsdien idd heel wat dingen gebeurd, maar rechtvaardigen die dingen dat Wilders ging radicaliseren en nu plots vindt dat een gematigde islam simpelweg niet mogelijk is? Dat de koran gewoon verboden moet worden? Dat de islam verbannen moet worden wat impliceert dat je bepaalde vrijheden gaat beknotten, vrijheden waar voor gevochten is geweest. Het lijkt bijna meer op een verandering van persoonlijkheid bij hem. Waar hij eerst kon nuanceren is het nu allemaal niet meer te nuanceren. Is dat echt een terechte evolutie als reactie op de omstandigheden of is er ook in zijn eigen hoofd een kortsluiting gebeurd waardoor hij nu niet meer in staat is de nuances te zien?

Een andere mogelijkheid is dat hij in het filmpje alleen een marionet was die zijn eigen mening verborgen bleef houden tot de opportuniteit zich voordeed om die in alle vrijheid te uiten.

Vroeger zei hij dat het extremisme het probleem was binnen de islam, terwijl hij nu zegt dat de islam eigenlijk geen gematigde vorm kent. Natuurlijk best mogelijk dat hij na ervaringen die mening gaan vormen is... maar het blijft merkwaardig.

Inderdaad.
Gister toevallig ook Pauw en Witteman gekeken?:p

Nee eigenlijk niet, waarom zei iemand daar toevallig hetzelfde? :)

Gister toevallig ook Pauw en Witteman gekeken?:p

Wat me het meeste bij staat is de omschrijving van een of andere gemeentelijke SGP bijeenkomst en de discussie tussen leden van de plaatselijke PvdA en PVV in Den Haag waarin die man van de PVV weinig in te brengen had op de treffende vraag welke moskee in Den Haag buiten het bestemmingsplan om was gebouwd zoals hij minutenlang omschreef als schering en inslag.

Nee eigenlijk niet, waarom zei iemand daar toevallig hetzelfde? :)
Jeps. Frits Wester.

Wat me het meeste bij staat is de omschrijving van een of andere gemeentelijke SGP bijeenkomst en de discussie tussen leden van de plaatselijke PvdA en PVV in Den Haag waarin die man van de PVV weinig in te brengen had op de treffende vraag welke moskee in Den Haag buiten het bestemmingsplan om was gebouwd zoals hij minutenlang omschreef als schering en inslag.

Haha mooi was dat. Die Fritsma is ook een r*tard eerste klas natuurlijk.
Ik zat het meer te kijken als komedie om over de blamage van Sven heen te komen, heb me kostelijk vermaakt.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven