Levrone@
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Levrone@ zei:Time off= time on methode daar worden de meeste wel groot van , en als je lichaam er tegen kan waarom niet?
En je begint pas een indrukwekend lichaam te bouwen, als iemand overmatig roids gaat gebruiken...
Ik kan heel goed tegen roids, bijna nooit (fysieke) bijwerkingen, wel geestelijke..tja het kost toch wat![]()
dbc01 zei:kerel kerel kerel...Ik ga hier niet eens over beginnen want dit is te gek voor woorden. Lees mijn recente post maar es over cholestrol-waarden die gevaarlijk worden met AAS gebruik: Wat het doet met je lichaam. De fatale gevolgen, de absolute noodzaak van rust. Je lever, je nieren, je RECEPTOREN.
Alles heeft rust nodig om de volgende keer optimaal te kunnen scoren.
Als je dat in de wind slaat, en er lekker op los kuurt, dan ben je in mijn ogen niet professioneel met AAS bezig maar simpelweg in de rondte aan het klooien.
dbc01 zei:Ga jij jezelf even op één lijn met de pro's zetten meneer!
Vergeet dat maar, dat gaat niet op.
De pro's doen waartoe ze verdoemd zijn, niet om verstandig te stacken. Denk je dat die bezig zijn met meerdere dingen? Zij weten heel goed dat ze erg gevaarlijk bezig zijn, weten dat het ergens ophoudt en nemen het voor lief dat ze voor de rest van hun leven testosteron moeten spuiten omdat de eigen aanmaak voorgoed is gestopt.
Ik neem aan dat jij meerdere hobbies/bezigheden hebt en niet met een sporttas de wereld rondreist ondertussen jezelf 24/7 in te spuiten en afvragen hoe lang je nog 'mag'?
Als jij jezelf daarmee wilt gaan vergelijken dan is de discussie zoek.
soulreaver zei:Ten eerste zijn de profs op alle gebieden bevoorrecht. Ze hebben hele goede genen waardoor ze heel gemakkelijk en snel groeien. Ze staan onder begeleiding van artsen en weten exact hoe hun lichaam eraan toe is. Ten derde zijn hun kuren minder zwaar dan de meeste denken. Chad zei ooit eens " de meeste toeschouwers kuren zwaarder dan de profs". Alleen de profs hebben goede genen en reageren ook erg goed op roids.
Ten tweede, time on= time off kan in zekere zin wel, beter is uiteraard van DBC zegt. Dan weet je zeker dat je echt helemaal hersteld bent. Als jij een kuur van 8 weken gedaan hebt hou ik aan, het moment waarop de stoffen uit je lichaam zijn tot de volgende kuur 3 maanden. Dit louter persoonlijk. Heel belangrijk is een goede nakuur. Je moet de afweging maken voor jezelf, kuur ik vlak achter mekaar en ben ik met 1,5 jaar echt groot, en heb ik schijt aan me organen en me gezondheid. Of wil ik groot worden, ik neem daar 3 jaar de tijd voor en kuur verantwoord en ik houd voldoende rust. Iedereen moet keuzes maken.
Btw. zo slecht is test. niet voor je cholestrol, sterker nog, er zijn onderzoeken die positieve effecten aantonen op het cholestrol door test. verhoging van het goede cholestrol, verlaging van het slechte. Ik snap dat nierprobleem ook niet?? Komt dat wel van de test of door te weinig vocht, teveel eiwitten en middelen als tren?? Ik bedoel, de druk van test. op de organen valt over het algemeen mee. Maargoed sommige zijn er gevoelig voor en ik ken zijn kuurverleden niet. Al met al een raar experiment. Als hij had gekozen voor 250 mg. test. enth. voor langere tijd zeg ik ja, veel voordelen. Verbeterd immummsysteem, verbeterde concentratie, beter ontwikkeling van de spieren in combi met het juiste dieet verlaging van het vet%, enz.

dbc01 zei:Enne, Testoboyyy, het verschil tussen een mening en een feit is dit:
Jij kán van mening zijn dat je rusttijd (on=off) genoeg is, echter het is door feiten gestaafd dat je lichaam nooit 100% kan herstellen van dezelfde tijd als het 'on' was.
Jij mag je mening hebben wat het beste voor je is, maar je kunt dus niet zeggen dat je lichaam helemaal hersteld is.