MuscleMeat

het waar heb je de schijt aan tijdens het trainen topic

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
IK zal maar beginnen

-kerels die constand zitten te bellen
-huismoeders die komen trainen in de dummbel room
-terwijl je net intensief bezig bent met je dropset komt er een kerel naar je toe om je voedingsschemavragen
-kerels die zeggen 'oh met die eiwitschakes zou ik ook wel zo groot kunnen worden als jouw':rolleyes:
-kerels die welgeteld 3 weken trainen en je as komen vragen :whip:
-mensen die je staan aan te gapen als je eens roept of datje van een andere planeet bent
-kerels die zeggen 'ik eet niet zoveel kneem toch al creatine '
-gasten die zeggen kga niet te zwaar trainen kwil niet overdreven breed worden

jere zei:
-mensen die je staan aan te gapen als je eens roept of datje van een andere planeet bent

Welkom terug Kelvin!

ontopic: barbellcurlers die het squat-rek bezet houden om biceps te pompen met een lege olympische stang.

enigste waar ik me eigenlijk aan irriteer is als men dingen gaat vragen terwijl ik met een setje bezig ben.

Mensen die tijdens het benchen beginnen met 60kg en stoppen bij 80kg. Daarbij nog het lef hebben om te zeggen dat alles trilt in hun huis (dat 35m verderop staat) omdat ik mijn barbell op een plateau laat vallen! Zelfs 2 meter verder aan de balie blijft alles mooi staan. En dan nog zeggen dat als ik het gewicht niet kan houden ik maar lichter moet gaan. Het is gewichtheffen dumbo, ik ga me niet blesseren omdat jij zogenaamd last van me hebt! Ugh. :mad:

Heb eigenlijk niet zoveel last van, let er niet zo op.

op de 1e plaats de arrogante nieuwkomer met het petje op die wel even zijn vriendin zal laten zien wat hij wel niet kan, met een blik recht voorruit kijkend alsof hij verder niemand ziet staan

nummer 2 de arrogante vrouwen die niet eens mooi hoeven zijn, die ook weer recht vooruit staren zo van 'je moet niet denken dat ik naar jullie ga kijken hoor' en toch zie je ze via de spiegel ff sniki kijken haha.

en op nummer 3 die irritante lui waar jeop eerdere vragen al hebt gezegd dat je geen as gebruikt maar dat ze zeggen 'maar je slikt toch wel van die poedertjes?' haha slik nog wel

Ja moet je die poedertjes snuiven dan?

Anyway, k*ttopic!

KREUNENDE ****ING MENSEN?@!# gast, je kan ook ZONDER te kreunen je setje doen. Goed dat het 1 of 2x gaat... ok... maar gewoon bij elke push??? you deserve some real punishment! Ik bedoel niet zachtjes kreunen, maar gewoon echt alsof je staat klaar te komen, jezus man! Doe eens normaal.

2. Meneer BOT allochtoon in zijn guci shirt en D&G SPIJKERBROEK komt trainen, wat is dit? een catwalk?

3. De broer van Guci/D&G-boy, voor het bankdrukken even wat kickboks moves maken, shadow boxing... gast? moet dit nou? Je hoeft alleen de stang omhoog te drukken, het is geen match tegen Hong Wang Choi.

4. Mensen die naar zweet stinken... en dan gewoon echt dat je er niet meer aan kan ontsnappen, dat gewoon de hele zaal stinkt.

5. Mensen die 1 uur over 1 oefeningen doen, hallo? ik wil ook nog!

tegenwoordig ga ik pas om 20.00 uur trainen, dus is er niet veel volk meer in de gym, heb dus nergens het schijt aan.

-stinkende dikke zweetwijven
-dikke wijven die 3x in de week anderhalf uur cardioen, maar dik blijven
-mensen die mij afleiden als ik grenzen aan het verleggen ben

Mensen (meestal vrouwen) die hun te dikke kont op een apparaat parkeren en dan met de buurvrouw alle gebeurtenissen van de afgelopen eeuw doornemen.

Figuren die extreem veel ruimte innemen bij hun training (biceps trainen met een olympische stang, die gozer sloeg zo wat iedereen in een straal van 2 meter een schedelbasisfractuur)

Mensen die extreem stinken, dat je van narigheid je je dumbbells uit je handen laat donderen omdat je de stank niet meer aan kan.

Mensen die het nodig vinden om vlak voor hun training 4 Turkse Pizza's met knoflooksaus naar binnen te schuiven en dan niet zo sociaal zijn om een kauwgompje derachteraan te gooien.

Bankdrukkende pubers, meestal in groepen van minimaal 6, die steeds een kilo-tje extra erop doen en dan iedereen 424142 setjes.

Van die figuren die na iedere set die ze gedaan hebben kijken of hun haar nog wel goed zit.

Van die mannetjes die als ze langslopen spontaan een lat spread eruit goochelen omdat ze dan breder lijken.

Mensen die net beginnen met trainen en die mij dan zien als een of andere lopende vraagbaak.

Figuren die met hun pm3 speler op trainen, en dan een beetje mee staan te zingen met hun muziek, dan heb ik echt de neiging om een dumbbell zijn richting op te gooien.

Mensen die op ieder bankje of apparaat waar ze geweest zijn een handtekening van hun reet achterlaten omdat ze het vertikken om een handdoek te gebruiken.

Figuren die bij iedere oefening die ze doen zo enorm veel geluid maken dat het net lijkt of ze een fietsenrek uit het pisbuis proberen te persen.

Van die kleine teringventjes die heel stoer aan iedereen lopen te vertellen welke suplementen ze wel niet gebuiken, en dat ze dan de helft van deze suplementen niet eens de naam goed uit kunnen spreken.

Senioren die altijd maar verwachten dat de 'jongere-garde' altijd maar voor hun aan de kant gaat, ga gewoon graniums kweken of bingo'en net als je leeftijdsgenoten!

Van die ventjes die 2 keer een dumbbell hebben opgetild en dan komen vragen waarom ze niet veel vooruitgang boeken, word ik ook helemaal naar van....

Vrouwen die komen vragen of je ze dik vindt, of je zegt 'ja, je bent dik' en je hebt ruzie. Of je zegt 'nee, je bent niet dik' en dan denken ze weer dat je liegt en zeggen dat ze zichzelf wel dik vinden.

Mensen die alle dumbbell meenemen naar andere plekken in de sprtschool, en dat je ze dan later kan zoeken, net pasen, maar dan dumbbells ipv eieren.

Sinds kort hebben ze bij mijn sportschool trainingen voor dikke kinderen, die lopen dan verschrikkelijk in de weg met hun dikke lijfjes, terwijl ze geen reet doen en daarna toch in een rechte lijn richting de Mac rijden.

Bijdehante nieuwkomers die express meer gewicht pakken om stoer te doen tegen hun vrienden en dan hele oefeningen vernken en dan nog stoer gaan kijken ook....

Ik kan zo nog wel uren doorgaan.....

Ik heb alle ergenissen die ik ken wel voorbij zien komen!
Dus ik hoef niks meer toe te voegen.

Marokkanen in mijn gym, die kan ik ook niet luchten of zien.

Ik stoor me aan genoeg dingen op de sportschool maar als ik dit zo lees valt het bij mij nog mee. Over t algemeen word ik wel met rust gelaten.

Powerlifters! Ze zijn zo...mja...ieww!

Guido20 zei:

Ooit wel eens overwogen om een andere sportschool op te zoeken met minder van deze kenmerken?

het enige waar ik een hekel aan heb zijn mensen die overdreven lang bellen tijdens het trainen want waar kom je nouw eigenlijk voor? trainen of socializen(?).
mensen die overdreven lang 1 oefening bezet houden, laatst was er een kerel die echt een half uur bezig was met 1 apparaat, toen ik vroeg of hij bijna klaar was moest hij nog 4 setjes....:mad:

verder doen ze allemaal maar lekker hoor, als ze mij maar met rust laten!

Enigste waaraan ik me irriteer is als ik een oefening aan het doen ben en ineens komt er zo+n zeikerig r&b nummertje voorbij.........maargoed over het algmeen word er house gedraaid.

Enigste waaraan ik me irriteer is als ik een oefening aan het doen ben en ineens komt er zo+n zeikerig r&b nummertje voorbij.........maargoed over het algmeen word er house gedraaid.

Terug
Naar boven