Mensen (meestal vrouwen) die hun te dikke kont op een apparaat parkeren en dan met de buurvrouw alle gebeurtenissen van de afgelopen eeuw doornemen.
Figuren die extreem veel ruimte innemen bij hun training (biceps trainen met een olympische stang, die gozer sloeg zo wat iedereen in een straal van 2 meter een schedelbasisfractuur)
Mensen die extreem stinken, dat je van narigheid je je dumbbells uit je handen laat donderen omdat je de stank niet meer aan kan.
Mensen die het nodig vinden om vlak voor hun training 4 Turkse Pizza's met knoflooksaus naar binnen te schuiven en dan niet zo sociaal zijn om een kauwgompje derachteraan te gooien.
Bankdrukkende pubers, meestal in groepen van minimaal 6, die steeds een kilo-tje extra erop doen en dan iedereen 424142 setjes.
Van die figuren die na iedere set die ze gedaan hebben kijken of hun haar nog wel goed zit.
Van die mannetjes die als ze langslopen spontaan een lat spread eruit goochelen omdat ze dan breder lijken.
Mensen die net beginnen met trainen en die mij dan zien als een of andere lopende vraagbaak.
Figuren die met hun pm3 speler op trainen, en dan een beetje mee staan te zingen met hun muziek, dan heb ik echt de neiging om een dumbbell zijn richting op te gooien.
Mensen die op ieder bankje of apparaat waar ze geweest zijn een handtekening van hun reet achterlaten omdat ze het vertikken om een handdoek te gebruiken.
Figuren die bij iedere oefening die ze doen zo enorm veel geluid maken dat het net lijkt of ze een fietsenrek uit het pisbuis proberen te persen.
Van die kleine teringventjes die heel stoer aan iedereen lopen te vertellen welke suplementen ze wel niet gebuiken, en dat ze dan de helft van deze suplementen niet eens de naam goed uit kunnen spreken.
Senioren die altijd maar verwachten dat de 'jongere-garde' altijd maar voor hun aan de kant gaat, ga gewoon graniums kweken of bingo'en net als je leeftijdsgenoten!
Van die ventjes die 2 keer een dumbbell hebben opgetild en dan komen vragen waarom ze niet veel vooruitgang boeken, word ik ook helemaal naar van....
Vrouwen die komen vragen of je ze dik vindt, of je zegt 'ja, je bent dik' en je hebt ruzie. Of je zegt 'nee, je bent niet dik' en dan denken ze weer dat je liegt en zeggen dat ze zichzelf wel dik vinden.
Mensen die alle dumbbell meenemen naar andere plekken in de sprtschool, en dat je ze dan later kan zoeken, net pasen, maar dan dumbbells ipv eieren.
Sinds kort hebben ze bij mijn sportschool trainingen voor dikke kinderen, die lopen dan verschrikkelijk in de weg met hun dikke lijfjes, terwijl ze geen reet doen en daarna toch in een rechte lijn richting de Mac rijden.
Bijdehante nieuwkomers die express meer gewicht pakken om stoer te doen tegen hun vrienden en dan hele oefeningen vernken en dan nog stoer gaan kijken ook....
Ik kan zo nog wel uren doorgaan.....