MuscleMeat

het waar heb je de schijt aan tijdens het trainen topic

achja... eigenlijk moeten we niet zeiken... zolang je kan trainen is er niks aan de hand! we worden er toch allemaal harder van ;)

Als ik dit alles zo hoor valt het bij mij in de gymn nog wel mee

Moet wel zeggen dat er een vent rondloopt die echt zwaar naar vies oud zweet ruikt..ik mijd hem zonder problemen..maar in de kleedkamer tref ik hem wel eens en wat ik zo verwonderlijk vind is dat deze vent het presteert om zelfs na het douchen (incl shampoo) nog steeds zo'n lucht kan verspreiden

Heb oprecht medelijden met zijn vrouw en kinderen

hier betekent SCHIJT AAN HEBBEN dat het je niets interesseert...als ik aan het trainen ben heb ik schijt aan alles en iedereen:p

• Topic Starter Topic Starter
@eduard janssen waarom post je eigenlijk,
al je dit toch maar een k*ttopic vind? :moon:
but no hard feelings dude
Voor de rest ben ik het bijna met iedereen eens

let the topic continue :rocknana:

Tommyboy zei:
hier betekent SCHIJT AAN HEBBEN dat het je niets interesseert...als ik aan het trainen ben heb ik schijt aan alles en iedereen:p

De topictitel is dan ook 'waar heb je DE schijt aan'

Hehe, laatst was er een kereltje bezig met barbell curls, wordt ie gebeld, legt gewoon die stang neer en gaat aan het bellen. Wat een idioot.

ah weer een lekker irritatie topic.

- Potentiele marathon lopers die een beetje co2 lopen uit te stoten tijden hun "bb-workout"
- Eindeloos gelul en tegelijk dingen bezet houden die ik nodig heb.
- Dingen die stuk zijn en lang duurt voor het gerepareerd wordt.
- Mensen die me storen als ik weinig tijd heb om te trainen, wat dus regelmatig gebeurd.
- Natuurlijk de sportschoolhouder die liever bejaarden heeft in plaats van sportmensen.
- En wat ik vergeet met mn oververmoeide harses.

Zodra ik de gym binnen loop ben ik volledig geconcentreerd bezig met mijn eigen training. Omdat de muziek vaak klote is, gebruik ik een mp3 walkman en dat werkt zeer lekker. :) De "omgeving" boeit me dan helemaal nada.

Hoewel het lastig is, probeer ik schijt te hebben:

- Aan mensen die bij de warm-up al lopen te zeiken over dat ze zo hard trainen en maar geen resultaat zien
- Aan het feit dat de schijven op zijn als ik leg press wil doen (ben ook op zoek naar een andere sportschool)
- Aan mensen die met een petje op komen trainen, meestal zijn het snorfiets homo's met een geweldige zelfoverschatting en dat bij een chronisch tekort aan fysieke aanwezigheid
- Aan wit lillend vlees van huisvrouwen die net even 10 jaar te lang om hun luie reuzelreet hebben gezeten en deze, als ik net aan het concentreren ben voor die laatste set, demonstratief door het pand heen waggelen
- Aan de altijd veel te harde muziek die net even iets te veel overstuurt door te professionele installatie van Lidl

Waar ik absoluut niet tegen kan is tegen mensen die dusdanig ruften (uit hun muil, onder hun armen, etc.) dat als ze langsgelopen zijn je iedereen groengeel ziet wegtrekken, het behang van de muur loopt en alle apparaten spontaan vastlopen door de chemische reactie tussen de smeermiddelen en die tsjernobyl ruft van die ruftrukkers. Gatverdamme.

Ik word te oud voor dit soort dingen :p Nog iemand ijzer te koop voor thuis te trainen?

- De mensen die naar de sport school gaan om dan tegen iedereen te zeggen dat ze naar de sport school gaan (maar meer dan lucht vervuilen en ruimte in nemen doen ze niet).
- Instructeur die probeerd de breezers die hij een intake geeft te versieren (en wie weet lukt het hem ook nog).
- De oma's die in het kracht hoekkie gaan staan met de 2kg dumbbells en flink met de hamkwabbearmpjes gaan staan zwaaien.
- De juppen met een bierbuikje die alles net ff zwaarder willen doen dan jij op wat voor manier dan ook.
- Die ene cd die al een paar maanden op repeat staat.
- Die stinkerd die zich nooit wast en altijd tegen zichzelf praat.

Niet in volgorde van belang

- Muziek waar je van in slaap valt of waar hele vreemde ritme wisselingen inzitten

- telefoons die afgaan

- telefonerende mensen

- mensen die midden in een set iets komen vragen

- mensen die geen handoek gebruiken en de bankjes vet/vuil/nat achterlaten

- mensen die meer lopen te "dansen" als aan het trainen zijn

- ventjes van 18 die, terwijl jij je aan het concentreren ben, met z'n 4en luidruchtig aan het bepraten zijn wat ze in het weekend gedaan hebben (daar is de bar voor)

- net geen beginners die denken alles al te weten en jou dan komen vertellen dat je het niet goed doet

Als ik train ben ik een beetje in mn eigen wereld dus heb relatief weinig last van dingen.

Misschien toch, enkele dingen

ten eerste mensen die willen opvallen,
dwz:
enerzijds: 16jarige snobs die tegen elkaar staan op te scheppen hoeveel ze benchen en echt doen alsof ze al jaaaaren trainen,
anderzijds: opgespoten ego-trippers die een ganse training lopen te kreunen en dan uitgebreid poseren in de spiegel in het zicht van zoveel mogelijk mensen

En ten tweede; mensen die eeuwenlange conversaties houden al zittend op toestellen.
Geen slecht woord over mensen die sociale noden hebben in de gym, maar doe dat dan in godsnaam niet OP een toestel...

Ohja, ook de muziek op de gym, ik train er nu al 2,5 jaar en ze spelen al 2,5 jaar 3 dezelfde cd's af (aan een stuk door he!). Ik kan je verzekeren dat ik ELKE HALVE NOOT van buiten ken.

Voor de rest hou ik van die gym gewoon :)

Laatst bewerkt:
omg mijn gym is zo chill vergeleken met de rest
en zowiezo bij ons trainen er al geen vrouwen dus dat is al een plus

Whahaha laatst was er in de gym een gast die zat handsfree te bellen met zo'n stomme headset achtige shizzle. Zit hij zwaar luidruchtig financiele zaken te bespreken terwijl hij al kreunend cable flies zit te doen.

Ja man, je moet gewoon grrruhhhh je moet gewoon NU ggrrhhhmmm nu moet je investeren want op hhhggggrrrmmmhhh op dit moment is de markt het hhgggggghhhhuuhhhh het aantrekkelijkst.

Rob G zei:
Whahaha laatst was er in de gym een gast die zat handsfree te bellen met zo'n stomme headset achtige shizzle. Zit hij zwaar luidruchtig financiele zaken te bespreken terwijl hij al kreunend cable flies zit te doen.

Ja man, je moet gewoon grrruhhhh je moet gewoon NU ggrrhhhmmm nu moet je investeren want op hhhggggrrrmmmhhh op dit moment is de markt het hhgggggghhhhuuhhhh het aantrekkelijkst.
Respect haha,
nuja hij maakt tenminste tijd voor te sporten en zolang hij het niet te luid trekt irriteert ie er weinigen mee denk ik... (het mag alleen geen trend worden)

Rob G zei:

Haha dat is wel komisch.

-Mensen die al hun oefeningen in het cablefly rek maken terwijl dat ook op losse apparaten kan.
-Dikke mensen die stinken.
-16jarige jongetjes die druk doen.
-Mensen die onnodig lang apparaten of bankjes bezet houden.

gays

Heb in principe niets tegen ze, maar mijn gym sterft ervan. Echte vieze die je aanstaren. Krijg er soms echt agressieve neigingen van, laat ik soms ook merken (verbaal). Heb dus geen beste reputatie wat dat betreft.

Leave me the **** alone en hou je met jezelf bezig

Wat heerlijk toch trainen in een echte gym!!

Iedereen is met zichzelf bezig en geen geouwehoer. Vragen mag altijd en iedereen helpt elkaar.

Lang leve de vrieskist in langedijk :D

-Mensen die hun kinderen naar de fitnes sturen om het huis rustig voor hun eigen te hebben. De fitneszaak is geen kinderopvang.

-De zachte muziek die er speelt. Als ik train wil ik geen slows horen.

-Mensen die gewoon op uw handdoek komen zitten met hun bezwete reet. Euh sorry maar ik moet soms ook nog eens het zweet van mijn lijf kunnen vegen. En dan wil ik niet het transpiratie vocht van u reet op mijn voorhoofd wrijven.

-Mensen die constant komen vragen hoe je traint en als je het hun dan uitlegt krijg je als antwoord dat zie ik niet zitten hoor zo hard trainen ???

-Vrouwen/mannen die luid zitten te praten van de ene kant van de zaal naar de andere kant van de zaal

-Personen met Jeansbroeken.

-Mensen die geen handdoek meebrengen om op de banken te leggen. Ooit al eens gehoord van hygiëne.

-Personen die tegen u lopen als je aan het trainen bent.

Terug
Naar boven