MuscleMeat

het waar heb je de schijt aan tijdens het trainen topic

Hallo,
Wat ik zo stom vind van die mannekes is, als ze gedaan hebben met een oefening dat ze gewoon de gewichten laten hangen of slingeren.
Telkens moet ik achter schijven zoeken in de zaal.

VAN GEWICHTEN TERUG TE HANGEN WORD JE OOK GROOT EN STERK!!

jere zei:
IK zal maar beginnen

-kerels die constand zitten te bellen
-huismoeders die komen trainen in de dummbel room
-terwijl je net intensief bezig bent met je dropset komt er een kerel naar je toe om je voedingsschemavragen
-kerels die zeggen 'oh met die eiwitschakes zou ik ook wel zo groot kunnen worden als jouw':rolleyes:
-kerels die welgeteld 3 weken trainen en je as komen vragen :whip:
-mensen die je staan aan te gapen als je eens roept of datje van een andere planeet bent
-kerels die zeggen 'ik eet niet zoveel kneem toch al creatine '
-gasten die zeggen kga niet te zwaar trainen kwil niet overdreven breed worden

Heb eigenlijk nergens schijt aan, ben een sociale jongen.. ;)

De mensen waar jij schijt aan hebt vind ik over het algemaan wel grappig. Sterker nog, sommige van hun geven me wat extra motivatie..

-mensen die elkaar anaal penetreren met de ez-stang.
-mensen die aan mijn kuit komen likken als ik pushdowns doe.
-mensen die mijn armen spontaan betasten als ik leg-extensions doe.
-mensen die aan mijn rechteroorlel knabbelen als ik preachercurls doe.
-mensen die elkaars teenkaas wegsabbelen als ik peck-deck flyes doe.
-mensen die zich masturberen als ik squat...
-mensen die de 20KG dumbbells ppen als ik wil beginnen met curlen.
-mensen die in de douche schijten wanneer ik net afkom in m'n handdoek.

...mischien toch es die andere gym proberen...:rolleyes:

niet op letten, D. is de stadsdronkaard van dbb :thumbd:

Santoz zei:
Ohja, ook de muziek op de gym, ik train er nu al 2,5 jaar en ze spelen al 2,5 jaar 3 dezelfde cd's af (aan een stuk door he!). Ik kan je verzekeren dat ik ELKE HALVE NOOT van buiten ken.

Voor de rest hou ik van die gym gewoon :)

En als ze dan ter afwisseling de radio eens opzetten zijn het heel de tijd trage nummers, brengen de powerlifters eens een cd mee is er direct wel iemand die komt klagen

En ik HAAT de mensen die het niet nodig achten alles terug op hun plek te zetten/leggen/hangen!!!

En die stomme 16-jarigen die rond een toestel hangen te roddelen heel de tijd, dan ga je vragen of je even van dat toestel gebruik mag maken, staan ze nog een kwartier verder te zeveren voor ze aan hun laatste set beginnen!!!

el toro zei:
-mensen die elkaar anaal penetreren met de ez-stang.
-mensen die aan mijn kuit komen likken als ik pushdowns doe.
-mensen die mijn armen spontaan betasten als ik leg-extensions doe.
-mensen die aan mijn rechteroorlel knabbelen als ik preachercurls doe.
-mensen die elkaars teenkaas wegsabbelen als ik peck-deck flyes doe.
-mensen die zich masturberen als ik squat...
-mensen die de 20KG dumbbells ppen als ik wil beginnen met curlen.
-mensen die in de douche schijten wanneer ik net afkom in m'n handdoek.

...mischien toch es die andere gym proberen...:rolleyes:

waarom? klinkt geil

OMG wat ben ik blij dat ik thuis kan trainen

De Pec-Deck posse.

Het zal me een dikke rotworst zijn wat er om me heen gebeurd als ik train! Ik hoor niemand, zie niemand en wil zeker niemand in mijn buurt hebben als ik bezg ben!

Als ik train ben ik een beest, compleet in een roes en totaal niet aanspreekbaar door niks of niemand. En als iemand het lef heeft om naar mij toe te stappen en wat te vragen zal ik hem vriendelijk toch dringend verzoeken om op te donderen voor hij het volgende gewicht word aan mijn halterstang..

Dit alles is natuurlijk uitgezonderd voor uitzonderlijk mooie vrouwen..

jere zei:
IK zal maar beginnen

-kerels die constand zitten te bellen
-huismoeders die komen trainen in de dummbel room
-terwijl je net intensief bezig bent met je dropset komt er een kerel naar je toe om je voedingsschemavragen
-kerels die zeggen 'oh met die eiwitschakes zou ik ook wel zo groot kunnen worden als jouw':rolleyes:
-kerels die welgeteld 3 weken trainen en je as komen vragen :whip:
-mensen die je staan aan te gapen als je eens roept of datje van een andere planeet bent
-kerels die zeggen 'ik eet niet zoveel kneem toch al creatine '
-gasten die zeggen kga niet te zwaar trainen kwil niet overdreven breed worden

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

mensen die het op de een of andere manier niet kunnen verdragen dat je niet met een prgressief piramidesysteempje traint en je er altijd op willen wijzen.

spotters die je nog niet eens de kans geven om tot faiilure te gaan.

en niet te vergeten mensen die in hun boxershort een douche nemen.

Stoere gastjes die met hun vriendin komen trainen. Jongens, train es normaal en serieus, en stop met dat oermens gedrag tegenover je veroverde vrouwlijk exemplaar en de rest van de hele gym.

-mensen die de gym als sociale ontmoetingsplek gebruiken
-mensen die hun tel meenemen met trainen (heel veel bij ons)
verder geen iritaties

Zelf heb ik tijdens het trainen schijt aan alles,
-als ik een scheet moet laten moet dat gewoon kunnen
-als ik de hele avond op het squatrek train; boeiend
enz

Irriteer me niet zo snel. Maar uitdrukkelijk naar mijn t**ten blijven staren tijdens mijn training heeft een slechte invloed op mijn humeur. Als mensen geen handdoek gebruiken dito, vind ik goor.

Verder kan ik meestal ergens wel de lol van inzien. Loopt een gast bij ons rond die bij alles wat ie doet staat te brullen. Laatst bij de lat pd terwijl die op 40kg stond :D Maar hey, zijn feestje. Verder lopen er een hoop binkies rond die op het moment dat ik in de buurt ben even willen laten zien dat ze echt al heel wat gewicht kunnen verplaatsen. Ik krijg dan de meest creatieve uitvoeringen van bep. oefeningen te zien, geweldig :D

Eigenlijk heb ik tijdens mijn training schijt aan alles en iedereen. Kom daar mijn ding doen, punt.

Ja, tis weer druk de laatste tijd hè? Altijd die klote instroom 2 keer per jaar. GRRRRRRRRRRRRR

dikke wijve in strakke pakjes die stretchen juk

Terug
Naar boven