XXL Nutrition

het waar heb je de schijt aan tijdens het trainen topic

partysander zei:
Niet persoonlijk bedoelt, maar alle ecto beginners groeten mij omdat ze zien dat ik van hun leeftijd ben en een stuk gespierder dan hun. Staat natuurlijk goed/stoer voor hun als ze een bredere ;) groeten. Dus ja; terug groeten zit er niet altijd in!

Stoer!

soms aan mn onderbroek, als ik er 1 aanheb

ik heb schijt aan alles en iedereen.................. ;)

partysander zei:
Niet persoonlijk bedoelt, maar alle ecto beginners groeten mij omdat ze zien dat ik van hun leeftijd ben en een stuk gespierder dan hun. Staat natuurlijk goed/stoer voor hun als ze een bredere ;) groeten. Dus ja; terug groeten zit er niet altijd in!

Ik ben zelf ook zo'n schrale ecto die alle "beren" begroet, maar ik begroet de rest ook hoor... :)

Mensen die stinken, toestellen bezet houden terwijl ze op een ander toestel zijn, groepsgesprekken, stoere Italianen, homo's in de kleedkamer/douche, mensen die de vloer niet ff dweilen als ze gedouched hebben, ...

keachi zei:
Hallo,
Wat ik zo stom vind van die mannekes is, als ze gedaan hebben met een oefening dat ze gewoon de gewichten laten hangen of slingeren.
Telkens moet ik achter schijven zoeken in de zaal.

VAN GEWICHTEN TERUG TE HANGEN WORD JE OOK GROOT EN STERK!!
Jep, de slogan die op de muur hangt bij ons in de gym

"Van opruimen krijg je ook spieren!"

partysander zei:

haha, de bredere dan jou denken er misschien ook zo over.

wat bij ons ook weleens is is dat als er een grote bb nieuw in onze gym is hij meteen inmens populair is en iedereen met hem aan wil pappen of ze hem al jaren kennen.

ik was 17 toen ik begon en werd er ook een beetje minderwaardig en een beetje kortaf goededag gezegd als ik dat zei en als ik vroeg of ik tussen door even mee kon doen werd ik raar aangekeken zo van jij durft.
Huge ben ik nog steeds niet maar hoor nu wel bij de sterkere en nu word je wel luid en duidelijk hoi gezegd en als je tussendoor moet is het'tuurlijk geen probleem". wel grappig op zich.

ook wel grappig, vrouwen die slank zijn en net beginnen die gaan vragen, maar ik word nu toch niet te breed?:D

Ik stink, meur uit me bek, gebruik geen handdoek, leg nooit materiaal terug. Ik praat met iedereen, liefst wanneer ze druk zijn. Ben constant aan het bellen en aan het meezingen, dweil nooit de douche en laat scheten in de sauna.

Ik heb schijt aan alles....

Haren in het putje bij de douches zijn ook vies. Scheten laten in de saune heb je alleen jezelf mee.. tenminste.. bij ons hebben we geen gezamelijke GAY sauna.. bij ons is het individueel. Dus mensen die stiekem GAY intenties hebben... die hebben dan pech. Anders hebben ze wel geluk. Leuk voor hun.

Gouwetonny zei:
Ik stink, meur uit me bek, gebruik geen handdoek, leg nooit materiaal terug. Ik praat met iedereen, liefst wanneer ze druk zijn. Ben constant aan het bellen en aan het meezingen, dweil nooit de douche en laat scheten in de sauna.

Ik heb schijt aan alles....
:roflol:

Irriteer me eigenlijk nergens aan,
Af en toe word er eens hard gelachen door een groepje door een onderlinge discussie ofzo, that's it, kan ik mee leven.

Ik irriteer me aan mensen die zich aan iedereen ergeren:p

-Gasten die, als er al iemand bezig is aan het curlen in het squatrack dan maar de bench in beslag nemen om te curlen...
zelfs als ik het squatrack of de bench niet nodig heb irriteerd dit me mateloos

-De stomme spinning lessen net naast de sectie om je benen te trainen die alle zuurstof opzuigt waardoor je helemaal lam wordt...

Laatst bewerkt:
Klaaswitz zei:
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik ben toch wel zodanig opgevoed dat ik een ieder in het voorbij lopen groet waar ik de komende uren enigszins dezelfde ruimte mee deel. Niet dat ik daar nu even heel de zaal een hand ga schudden ofzo, ik ben geen idioot. Maakt me geen reet uit of het nu een hulk betreft of een beginner.

Ik doel ook voornamelijk op beachboy jongetjes. Die de popie jopie uithangen en mij als onderdeel van hun imago willen misbruiken. Kijk; en daar heb ik problemen mee!

partysander zei:
Ik doel ook voornamelijk op beachboy jongetjes. Die de popie jopie uithangen en mij als onderdeel van hun imago willen misbruiken. Kijk; en daar heb ik problemen mee!

Tjah, ik begrijp het wel hoor maar ik denk denk dat meer dan de helft van het forum om deze reden is beginnen trainen. Afdwingen van respect, waardering, zelfvertrouwen. Of je dat al dan niet verdient maakt toch geen bal uit. De wereld is niet eerlijk, maak gewoon je eigen rekening & **** them zou ik zeggen...

Ik heb schijt aan alles en iedereen als ik train.

Zolang ze me maar niet in de weg lopen zal het me een rotzorg zijn wat ze doen.
Hoe meer ze kloten, hoe verder ze gaan achterlopen!

Heerlijk vind ik dit soort topics: ik knal ook even los, moet het nog anderhalve maand uithouden in dit drama health center en dan gaan we echt trainen :P

- Vooral maandags: zoveel ge-ouwehoer en gelach in de gewichtenruimte dat dat alles overstemd, altijd diezelfde 4 irritante lui.. ze trainen al behoorlijk wat jaren maar er zit geen vooruitgang in
- Vooral dinsdags: Zo enorm druk dat je nergens bij kunt, daarom train ik dinsdags noodgedwongen de schouders, een set dumbbells, en een stang met wat schijfjes zijn eigenlijk altijd wel vrij
- Breezah's die aan het bicep curlen zijn, telefoon gaat af, 1 dumbbell leggen ze op de grond, en al bellend gaan ze met de andere arm gewoon verder
- Diezelfde 4 irritante lui die in de kleedkamer luidruchtig vertellen dat ze weer aan het "sap" gaan en hoeveel sapjes ze de avond daarvoor gedronken hebben
- De sportschoolhouder en zijn personeel, die eerlijk hebben toegegeven voor het commerciele te gaan, als je een stang laat donderen staan ze al naast je te bleren dat het grote publiek (de zwabberhuisvrouwtjes) dit niet accepteert, daarom zijn er ook helemaal geen spiegelwanden meer
- Ontbreken van apparatuur, nodig om andere rug en benen te kunnen trainen, een squatrack hebben we dan wel, maar geen lying leg curl bijvoorbeeld, in plaats daarvan staat er zo'n zittende versie, zodat oma het ook fatsoenlijk kan.. bij rug missen de LATpulldown, T-bar row en de Sitting row. we hebben wel een chinbar..
- Diezelfde sportschoolhouder: die wel energie steekt in begeleiding van zijn "vriendjes" vriendjespolitiek dus, een aantal jongens die er trainen krijgen wel begeleiding met voedingschema's en training, maar anderen die het ook willen moeten maar zien hoe ze aan die info komen. Zijn vriendjes kunnen ook regelmatig hun stats zoals vet% ed op laten meten, voor andere leden kan dit niet.

Raah, nog anderhalve maand. en dan naar een sportschool waarvan de sportschoolhouder daar zei: ik heb voor elk wat wils, 5 ruimtes:
1 en 2: fitness ruimtes met alle mogelijke denkbare apoparatuur (lying leg curl, latt pull down, leg press in 3 variaties enzovoort)
3: de hardcore ruimte beneden: een shitload aan schijven, een squatrack, squatmachine, T-bar row, chinning bar, crossover station, shitload aan zware dumbbells, nekpress met losse stang, schuine bankdruk, ook met losse stang..ofcourse de rest (benchpress plat, smith enzovoort) Mochten er problemen zijn met nog te weinig schijven, dan komen er wel wat bij..
4 en 5: 2 zalen die goed gescheiden liggen van de rest voor dingen zoals bodycombat enzo

mensen die alleen maar staan te kletsen en intussen een bankje bezet houden.

Laatst zag ik bij ons een vent, die was dumbbell rows aan het doen. Toen ging z'n telefoon. Toen liet hij dus gewoon zijn hand waar hij mee op het bankje steunde los, pakte zijn telefoon en begon te bellen. Met z'n andere hand bleef hij gewoon rows doen :D Hij ging wel zowat rechtop staan, anders viel hij voorover. Dat is toch wel 1 van de ergste dingen die ik ooit gezien heb :D

grrr van die domme sukkels of wijfen

die om de een of andere rede buik spieren gaan trainen op de bench! en dan daaar even de handdoek laten op liggen om dan ergens anders nog een app bezet te houden

grrrr

Terug
Naar boven