Fitness Seller

het waar heb je de schijt aan tijdens het trainen topic

Dr. Worf zei:
Het zal me een dikke rotworst zijn wat er om me heen gebeurd als ik train! Ik hoor niemand, zie niemand en wil zeker niemand in mijn buurt hebben als ik bezg ben!

Als ik train ben ik een beest, compleet in een roes en totaal niet aanspreekbaar door niks of niemand. En als iemand het lef heeft om naar mij toe te stappen en wat te vragen zal ik hem vriendelijk toch dringend verzoeken om op te donderen voor hij het volgende gewicht word aan mijn halterstang..

Dit alles is natuurlijk uitgezonderd voor uitzonderlijk mooie vrouwen..

oela iemand is hier kuuragressief ;)

Rhinemann zei:
Hoewel het lastig is, probeer ik schijt te hebben:

- Aan mensen die bij de warm-up al lopen te zeiken over dat ze zo hard trainen en maar geen resultaat zien
- Aan het feit dat de schijven op zijn als ik leg press wil doen (ben ook op zoek naar een andere sportschool)
- Aan mensen die met een petje op komen trainen, meestal zijn het snorfiets homo's met een geweldige zelfoverschatting en dat bij een chronisch tekort aan fysieke aanwezigheid
- Aan wit lillend vlees van huisvrouwen die net even 10 jaar te lang om hun luie reuzelreet hebben gezeten en deze, als ik net aan het concentreren ben voor die laatste set, demonstratief door het pand heen waggelen
- Aan de altijd veel te harde muziek die net even iets te veel overstuurt door te professionele installatie van Lidl

Waar ik absoluut niet tegen kan is tegen mensen die dusdanig ruften (uit hun muil, onder hun armen, etc.) dat als ze langsgelopen zijn je iedereen groengeel ziet wegtrekken, het behang van de muur loopt en alle apparaten spontaan vastlopen door de chemische reactie tussen de smeermiddelen en die tsjernobyl ruft van die ruftrukkers. Gatverdamme.

Ik word te oud voor dit soort dingen :p Nog iemand ijzer te koop voor thuis te trainen?
:roflol: :roflol:
hahaha, je weet het mooi te zeggen :thumb:

Ik train thuis en stoor me aan niemand. De buren storen zich aan mij als ik train omdat dan de radio knoeperthard aan gaat (system of a down, motörhead, rancid e.d.). Maar mijn radio kan harder als dat hun op de muur kunnen bonken en mijn buurman is 1,70m bij ongeveer 60kg. :D

leGionellz zei:
gays

Heb in principe niets tegen ze, maar mijn gym sterft ervan. Echte vieze die je aanstaren. Krijg er soms echt agressieve neigingen van, laat ik soms ook merken (verbaal). Heb dus geen beste reputatie wat dat betreft.

Leave me the **** alone en hou je met jezelf bezig

I second that... In onze gym lopen er ook veel rond. Die lui vinden het geen probleem om een beetje naar je kruis te lopen loenzen terwijl je met een setje bezig bent.

Een tijd terug zat ik met mn broer in de sauna na het trainen, terwijl er een poot naast ons zat. Krijgt die gast opeens een stijve, die die ook maar al te graag aan ons laat zien, ranzige aap. ??? ???

irritaties zijn:
mensen die dingen aan je willen vragen tijdens de set

mocro's in de gym(o dan heb ik pech want er zijn altijd mocro's in de gym:D)

breezers die massaal gaan bankdrukken waardoor alle olympische stangen bezet zijn

mensen die je gaan aangapen als je gaat deadliften omdat ze geen flauw idee hebben wat je aan het doen bent.
grts

bikerbabe zei:
En als ze dan ter afwisseling de radio eens opzetten zijn het heel de tijd trage nummers, brengen de powerlifters eens een cd mee is er direct wel iemand die komt klagen
Haha, ik train ni zo vaak 's avonds maar overdag is het radio 4FM en cool FM en van da soort, er zijn idd betere dingen :)

Trainen is voor mij een uitlaatklep dus tijdens mn workout heb ik echt schijt aan alles. Ik doe gewoon mn ding en verder wil ik, tijdens dat uurtje, dan ook gerust gelaten worden.

Ik kan me dus echt opvreten over mensen die tegen me beginnen te leuteren terwijl ik lekker hardcore en asociaal wil trainen. Ik gedraag me dan gewoon arrogant, zodat ze de volgende keer tegen een ander gaan lullen, no offence...

- Happy hardcore/skihut muziek (waarom altijd op vrijdags christenziele)

- Seniors/gevorderden die de beginners weigeren terug te groeten. Sinds kort begroeten ze me vaker, ze kunnen van mij nu de t*ring krijgen, ik groei ze er allemaal uit mettertijd *hulk*

- Ontzettende dikke gymleden die alleen bench pressen en 3 minuten loopband doen en continue staan te blerren over lekkere wijven versieren en vreselijk hard nken.

- Breezerventjes van 18 die 50 kilo drukken en me dan vervolgens tips gaan geven over hoe ik het beste m'n triceps oefeningen kan doen. Terwijl ze praten spannen ze hun borstjes aan en gaan wat breder tegenover me staan. fl**ker toch op man.

ps

Om eerlijk zijn is alleen het eerste punt iets waar ik me echt aan kan ergeren.

waar ik een hekel heb, is dat die cardiosletten zich in de krachtruimte begeven en ik er dan spontaan een harde van krijg. Dat ze in de cardioruimte blijven, ik pak ze na mn training wel.

ik hou wel van (happy)hardcore! iig beter dan die salsa/mambo bij ons

Klaaswitz zei:
- Seniors/gevorderden die de beginners weigeren terug te groeten. Sinds kort begroeten ze me vaker, ze kunnen van mij nu de t*ring krijgen, ik groei ze er allemaal uit mettertijd *hulk*

Niet persoonlijk bedoelt, maar alle ecto beginners groeten mij omdat ze zien dat ik van hun leeftijd ben en een stuk gespierder dan hun. Staat natuurlijk goed/stoer voor hun als ze een bredere ;) groeten. Dus ja; terug groeten zit er niet altijd in!

Grijpwijk zei:
De topictitel is dan ook 'waar heb je DE schijt aan'

haha ja ok ..zo gebruik ik het nooit in die zinsvorm... Ik heb DE schijt aan jongens die met een grote bek alles staan uit te leggen maar er zelf nix van snappen....de lelijke dikke vrouwen op de steps,ze zijn soms wel aardig maar laat dat ook maar weg. jongens die nix opruimen waardoor een ander het ook niet doet en het altijd een rotzooi is:cool:

partysander zei:
Niet persoonlijk bedoelt, maar alle ecto beginners groeten mij omdat ze zien dat ik van hun leeftijd ben en een stuk gespierder dan hun. Staat natuurlijk goed/stoer voor hun als ze een bredere ;) groeten. Dus ja; terug groeten zit er niet altijd in!

:roflol:

Oh dus jij bent dat ene beest van 110kg droog bij 1.80 wat me nooit terug groet in de mensa;)

Ik heb de schijt aan :
-De hele godsganze tijd r&b muziek horen ( van yo yo mother****er bla bla )
-Mensen die zo erg naar oud zweet stinken dat spontaan mijn neusharen wegschroeien.
-breezer urkels die meer met hun haar bezig zijn tijdens de training dan met gewichten.
-de hele tijd buitenlands geschreeuw tijden je training , praat nederlands dan versta ik het ook

Ik irriteer me er alleen aan als iemand na elk setje een andere oefening doet en dan ook nog zijn handdoek laat liggen op het apparaat. En dit duurt dan soms wel 20 minuten.
Iemand die op een apparaat zit en vervolgens een heel gesprek aan aangaat met iemand terwijl die niks uit voert op het apparaat.

Laatst bewerkt:
Klaaswitz- zei:
Ontzettende dikke gymleden die alleen bench pressen en 3 minuten loopband doen en continue staan te blerren over lekkere wijven versieren en vreselijk hard nken.
Ik dacht even dat het over mij ging...

maar ik doe helemaal geen cardio.

tja wat zal ik eens zeggen..

- mensen die zeggen dat mijn schouders achterlopen
- mensen die zeggen dat mijn biceps achterlopen
- Mensen die zeggen dat mijn triceps achterlopen
- Mensen die scheel zijn aangezien ik alleen ragtops bijna draag
- Mensen die niet begrijpen dat ik dan beetje geirriteerd wordt
- Mensen die dan alsnog doorzeuren zonder dat ik erom vroeg
- Mensen die dan ook nog ontkennen als ik vraag of zij familie van MWB zijn.

- Meisjes die vragen of ik familie ben van Jody Bernal
- Meisjes die stinken
- Meisjes die me handtekening willen omdat ze denken dat ik familie ben van Jody Bernal
- Meisjes die dan ook ontkennen vervolgens dat ze familie zijn van MWB

Ahum

- Eikels die allemaal op de natuurlijke bewegings principes willen trainen en mij willen bekeren tot de natuurlijke bewegings tak van de bodybuild islam.. Neuk dan een boom ofzo

- De regel van het niet dragen van shirt zonder mouwen, wat eigenlijk neer komt dat het geldt voor mensen met 45 cm omvang armen.

- Irritante buikspier sessies met homo's midden in de zaal :D he opa ? :D hahah

en dat was het wel volgens mij..

:D

partysander zei:

Niet persoonlijk bedoeld, maar ik ben toch wel zodanig opgevoed dat ik een ieder in het voorbij lopen groet waar ik de komende uren enigszins dezelfde ruimte mee deel. Niet dat ik daar nu even heel de zaal een hand ga schudden ofzo, ik ben geen idioot. Maakt me geen reet uit of het nu een hulk betreft of een beginner.

Ik heb nergens schijt aan... schijt stinkt zo.

Maar ga gewoon mijn eigen gang. Iedereen die naar een gym komt die komt daar voor hun eigen doel sommige trainen, sommige socializen en sommigen om te kijekn. Ze doen allemaal maar.

Terug
Naar boven