XXL Nutrition

HeT WeER!

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
KNMI geeft weeralarm

AMSTERDAM - Het KNMI heeft vrijdagochtend een weeralarm afgekondigd. Sneeuwbuien trekken van het zuidwesten naar het noordoosten van het land. Daarbij staat volgens het instituut een krachtige, langs de kust harde, zuidoostenwind die kan zorgen voor sneeuwjacht.

et KNMI geeft een weeralarm bij extreme weersomstandigheden die gevaar of overlast kunnen opleveren.

en dan zit ik hier.. op een uur met het openbaar vervoer van mn warme veilige huisje vandaan.. en elke keer dat ik naar buiten kijk betwijfel ik dat ik er vandaag ook echt een uur over ga doen :P

vanochtend deed ik mijn ogen open..keek naar buiten...sneeuw!!!:eek: sneeuw:eek:!!!!Sneeeeeeeeeeeeeeeuw!!!!:eek::D

overal mensen en honden in de sneeuw aan het rollenbollen:o

Kreeg net een mailtje van ons hoofdkantoor, dat we ivm de overlast wel eerder naar huis mogen alleen moet er wel 1 iemand op de vestiging zitten en laat ik nou vandaag helemaal alleen zitten.... :(

Echt ****ed up! K*tsneeuw!! Ik moest gisteren potverdomme naar het treinstation RENNEN omdat fietsen onmogelijk was. En die teringwind is ook nog eens k*t met oud & nieuw want al het vuurwerk wat de lucht ingaat, buigt af. Daarnaast worden de effecten niet mooi weergegeven.

Ow ja, wat is dit trouwens voor onzin. In Maassluis ligt er een hele laag van die k*tsneeuw en vervolgens kom ik in Rotterdam, wat een kwartier rijden is vanaf Maassluis, en er ligt gewoon HE-LE-MAAL NIKS.

helemaal niets hier.... 3km verderop in gelderland zal er wel 50 cm sneeuw liggen zoals altijd :p

Hier in een deel van Vlaanderen is het niet anders, geen weer om een hond door te jagen.

Hier hetzelfde. Naar het schijndt lag er deze morgen massa's sneeuw in Gent. Hier in Zottegem, 20min rijden zo goed als niets. Gaat binnen een tweetal uurtjes volgens het nieuws hier beginnen te stormen.

Het is hier weer begonnen.... :mad:

mwah zal wel wat overdreven zijn dat weer alarm:)

Straks lekker met de ijzel naar de training glijden ;)

Wilde eigenlijk daarnet nog ff naar de computerzaak rijden om een mio pda te kopen, maar ik wacht ff tot morgen :)

zometeen lekker trainen, ben benieuwd of ik nog terug kan komen met het openbaar vervoer:D

Ga nu al trainen en wacht niet af tot 19.00u. :)

Vandaag gelukkig een rustdag :) Komt mooit uit.

mmm, en ik moet vanavond nog de weg op naar het westen, werk gaat door.
Word weer spannend met de auto vannacht.

pff..ben ik blij dat ik een kat heb en geen hond.. een kat hoef je niet uit te laten in dit k*tweer.. ik haat sneeuw.. ik haat kou.. ik haat de winter.. nee mijn tijd is dit niet..:mad:

Socrates zei:
pff..ben ik blij dat ik een kat heb en geen hond.. een kat hoef je niet uit te laten in dit k*tweer.. ik haat sneeuw.. ik haat kou.. ik haat de winter.. nee mijn tijd is dit niet..:mad:
Ik haat dit weer ook maar het heeft wel 1 voordeel. Ideaal weer om te trainen, geen zweetdruppels.

Weeralarm? Eindelijk hebben we eens sneeuw, en laten we blij zijn. Ga happy wezen!

Potverdomme wat een vies kloteweer :mad:

Na een ****ingstress dag had ik dus echt zin om te trainen, maar het OV rijdt ook niet meer dus vandaag niet trainen :(

Terug
Naar boven