Fitness Seller

HeT WeER!

Davy je bent niet de enige potverdomme hoe raak ik in de gym?

Zoow, hèhè, kon nog net thuiskomen, met 1 van de laatste bussen.
Treinen reden niet meer, en alle vliegtuigen waren ook vet vertraagd.
Arme toeristen buiten, bijna vechten voor een taxi, wacht maar tot ze de prijs horen, hahaha :D

Net terug van 't trainen met de fiets door 't klote weer:mad:

Mmmm, ik wilde ook gaan trainen dus. Maar zit bij m'n ouders dus geen fiets of wat. Dus met OV, op Amsterdam Zuid zei de tramchauffeur dat ie niet meer dacht dat het OV nog zou rijden over 2 uur, toen maar weer naar huis gegaan.... het zij zo.

Ik vind dit weer best ok. Heb net een stuk autogereden en een stuk gefietst, ging prima. Wat is het probleem? :scratch:

Met autorijden qwel irritant dat er zoveel mong*len op de weg zitten die 20 rijden ofzo waar je 70 mag, dat slalommen tussen die rijdende chicanes gaat op den duur vervelen.

euh, doel je op de snelweg ? :)

k*tzooi! gym dicht :mad:

Ben net van het oosten naar het westen gereden, 50 km/pu op de snelweg.
Heb over 135 km, 3 uur gereden.
Aan het eind van de A2, zie ik nog net dat er een auto met veeeel te hoge snelheid van de meest linkse baan naar rechts gaat, maakt een rondje en hij beland in de berm. Ze hebben nog geluk: ze hebben niets geraakt.
Toch heeft het wel wat, die sneeuw.
Ik geniet er toch wel van, ook al kan het wel lastig zijn als je er echt door moet.

• Topic Starter Topic Starter
toen mn baas zei dat ik het misschien moest overwegen wat eerder naar huis te gaan verscheen er een lach op mn gezicht.. ben ik met de lift naar beneden gegaan en in een rechte lijn naar huis gehuppeld :D

was vanavond letterlijk de ENIGE in de gym.. *zucht..* wat een watjes!!

Terug
Naar boven