- Waardering
- 22.485
Dan lijkt het wel logisch dat het niet meer gebruik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan lijkt het wel logisch dat het niet meer gebruik.
Dat is net het leuke, je kan ze nooit allemaal proeven.Ben wit nog een beetje aan het ontdekken en veel heb ik nog niet (heel bewust) geproefd. Gaat ook een beetje alle kanten op, chardonnay viognier verdejo sauvignon blanc
Wilde bieren op druivenmost het blijft een kunst apart. Of is deze met hele druiven?Wow dit was awesome. Scoort maar een 4 op untappd, terwijl dingen als cantillion en 3 fontijnen zo richting de 4,5 gaan. Maar dit vond ik echt next level. Letterlijk de brug tussen bier en wijn. Behoorlijke koolzuur met grote bubbels gaf hem een sparkling wine gevoel. Behoorlijk droog en crisp. Veel citruszuren en een tikje peer. Ik kan al die complexe wijnsmaken niet omschrijven, maar de semillion kwam goed door. Was echt blown away. Alleen de 10.8% had niet gehoeven. Je merkt er niets van tot je hem op hebt.
![]()
Jaargang van de fou'foune?
Beetje laag in zuren naar de typische Cantillon stijl.
Fou'foune is sowieso één van de gelimiteerde cuvées.Het is in Nederland bijna niet te krijgen, terwijl we tegen België zitten. Toevallig een slijter iets verderop bij mij koopt zelf wel eens ergens dingen, maar dan heeft ie 12 flessen of minder. Als hij dat dan op Facebook zet en je reageert niet binnen een paar uur is het alweer weg. Ook duurder helaas. Vaak gebruiken mensen die flessen weer om te traden, ik drink het liever op.
Ik schrok van de prijs. Ik ken het helemaal niet, maar de gewone Chimay’s zijn niet slecht, dus het kan wel wat zijn.