- Waardering
- 22.485
Wat is het precies?Deze zag ik bij mijn baas in de kelder staan en natuurlijk was ik gelijk verkocht en heb ik 'em ook besteld
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het precies?Deze zag ik bij mijn baas in de kelder staan en natuurlijk was ik gelijk verkocht en heb ik 'em ook besteld
![]()
![]()
8 flesjes bier van verschillende Limburgse brouwerijen.

Heel benieuwd naar, de microbrouwerijen zijn echt in ferme opmars weer het laatste jaar.8 flesjes bier van verschillende Limburgse brouwerijen.
Ik update volgende week ergens als ze aankomen.Er komt iemand van stopping 2 in Genk ze zelf langsbrengen omdat ze normaal niet leveren![]()
Je proeft het een beetje, wel apart.Vandaag als geschenk gekregen, Poolse vodka met bison grass.
![]()
Apart smaakje idd, ik drink hem nu puur met ijsblokjes maar las dat sommigen er een beetje appelsap bij doen

Mooi toepasselijk glas ook erbij. Ik heb hier ook nog twee biertjes liggen in soortgelijke stijl, binnenkort maar eens opentrekken met mooi weer (als dat nog komt).Sowieso is quad een mooie bierstijl net als barleywine. Meeste barrelaged bier is toch stout. Altijd leuk als je iets anders moois vind.
Ik had net een zuur bier, lactobacillus en huiscultuur gist. Als gimmicks blauwe bessen, granola, bruine suiker, kaneel en vanille. Maakt een blueberry cobbler. Het smaakt echt letterlijk als appeltaart, alleen de blauwe bes is iets te weinig aanwezig naar mijn smaak, alhoewel het bier wel dik was van de fruitpulp. Had zuurder en heftiger gemogen. Maar wel echt een goede verhouding ingrediënten om de smaak zo te krijgen. Misschien iets teveel zoet, maar in taart hoort dat, alleen in fruit bier prefereer ik meer zuur.
![]()
Direct wegkappen vind ik er mss wat over maar de smaak is idd een teleurstelling. Een gewone Duvel blijft het besteDuvel 6.66 geproefd en gelijk door de bak gespoeld, smaakt gewoon naar Jupiler oid, ik dacht dat het iets sterkers was omdat ik 666 las, grote teleurstelling.
Is dit wat ze bedoelen met een mooie ronde wijn?Vorig weekend enkele zeer mooie wijnen gedronken.![]()
Waaronder enkele cult domeinen.
Life is good.
Nee, dit was een zuur bier met frambozen.