Fitness Seller

Het Wijn & Vergiste Sappen Topic (1 bezoeker)

What's your poison?


  • Totaal stemmers
    34

Bezoekers in dit topic

Wat is het precies?
8 flesjes bier van verschillende Limburgse brouwerijen.

Ik update volgende week ergens als ze aankomen.Er komt iemand van stopping 2 in Genk ze zelf langsbrengen omdat ze normaal niet leveren :D
 
8 flesjes bier van verschillende Limburgse brouwerijen.

Ik update volgende week ergens als ze aankomen.Er komt iemand van stopping 2 in Genk ze zelf langsbrengen omdat ze normaal niet leveren :D
Heel benieuwd naar, de microbrouwerijen zijn echt in ferme opmars weer het laatste jaar.
Misschien wel een upside aan het ganse Corona gebeuren. Mensen hebben meer tijd over om zelf iets te maken. Eens benieuwd wat erover blijft binnen een goed jaar van al deze projecten.
 
Vandaag als geschenk gekregen, Poolse vodka met bison grass.

zubrowka.grass.05.artdrink.com.ua-880x720.jpg
 
Je proeft het een beetje, wel apart.
Apart smaakje idd, ik drink hem nu puur met ijsblokjes maar las dat sommigen er een beetje appelsap bij doen :dunno:
 
Brouwerij de meester heeft leuke dingen. En die Bommen & Granaten is een hele mooie. Een lichte fruitige english barleywine. Prikkelend koolzuurtje wat de smaak goed losmaakt in de mond. En een mooie niet overheersende barrel die goed past. Heb er nog een paar gekocht om te laten rijpen.
 
Die Bommen & Granaten heb ik al eerder op, in zijn stijl is het zo’n beetje de lekkerste die er is imo.

Gisteren heb in de Bolder Bock op, best verrassend zo’n rook smaak aan het bier.
 
Duvel 6.66 geproefd en gelijk door de bak gespoeld, smaakt gewoon naar Jupiler oid, ik dacht dat het iets sterkers was omdat ik 666 las, grote teleurstelling.
 
Die Douze Quad gerijpt op Dalwhinnie vaten is echt een nactar van de goden.
 
Sowieso is quad een mooie bierstijl net als barleywine. Meeste barrelaged bier is toch stout. Altijd leuk als je iets anders moois vind.

Ik had net een zuur bier, lactobacillus en huiscultuur gist. Als gimmicks blauwe bessen, granola, bruine suiker, kaneel en vanille. Maakt een blueberry cobbler. Het smaakt echt letterlijk als appeltaart, alleen de blauwe bes is iets te weinig aanwezig naar mijn smaak, alhoewel het bier wel dik was van de fruitpulp. Had zuurder en heftiger gemogen. Maar wel echt een goede verhouding ingrediënten om de smaak zo te krijgen. Misschien iets teveel zoet, maar in taart hoort dat, alleen in fruit bier prefereer ik meer zuur.

20210727_215234.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sowieso is quad een mooie bierstijl net als barleywine. Meeste barrelaged bier is toch stout. Altijd leuk als je iets anders moois vind.

Ik had net een zuur bier, lactobacillus en huiscultuur gist. Als gimmicks blauwe bessen, granola, bruine suiker, kaneel en vanille. Maakt een blueberry cobbler. Het smaakt echt letterlijk als appeltaart, alleen de blauwe bes is iets te weinig aanwezig naar mijn smaak, alhoewel het bier wel dik was van de fruitpulp. Had zuurder en heftiger gemogen. Maar wel echt een goede verhouding ingrediënten om de smaak zo te krijgen. Misschien iets teveel zoet, maar in taart hoort dat, alleen in fruit bier prefereer ik meer zuur.

Bekijk bijlage 533160
Mooi toepasselijk glas ook erbij. Ik heb hier ook nog twee biertjes liggen in soortgelijke stijl, binnenkort maar eens opentrekken met mooi weer (als dat nog komt).
 
Duvel 6.66 geproefd en gelijk door de bak gespoeld, smaakt gewoon naar Jupiler oid, ik dacht dat het iets sterkers was omdat ik 666 las, grote teleurstelling.
Direct wegkappen vind ik er mss wat over maar de smaak is idd een teleurstelling. Een gewone Duvel blijft het beste
 
Is dit wat ze bedoelen met een mooie ronde wijn?
Nee, dit was een zuur bier met frambozen.
Dikke aanrader trouwens dit was een '19.
Pakken beter dan de '20 die was laag in zuren.
Waarschijnlijk dat de frambozen enkele dagen te laat geplukt waren.

Webby '19 is RTD.
 
Back
Naar boven