- Waardering
- 22.485
#Trots
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#Trots
Is natuurlijk weer Eindhovens bier. Dus dat moet weer Philips referenties hebben 🤣
Nog niet gedronken.@IRONic Drunker wat vind je van Gulden Draak Imperial Stout 'limited edition'?
Ik vond hem lekker..Nog niet gedronken.
@Sanca Saxon is denk ik fan van Gulden Draak.
Misschien kan hij je wat te woord staan hieromtrent.
Ik heb er een paar verschillende gehad en geen enkele stond tegen.Nog niet gedronken.
@Sanca Saxon is denk ik fan van Gulden Draak.
Misschien kan hij je wat te woord staan hieromtrent.
Des te beter, hoe zou je de smaak omschrijven?
Een mooie mix van commercieel en inauthentiek.
Opzich zwaar en een beetje fruitig, heb liever kilkenny.
Als je deze gaat degusteren best in een kuip glas. Santé
La trappe zal de best optie zijn.Teku glas drink ik de meeste bieren uit, behalve stout en barleywine, daar heb ik een groot bol glas op een klein voetje voor. Heb eventueel ook een la trappe bokaal voor de trappe barrel ages series.
Klinkt lekker ja.Fris bier. Qua geur lijkt het nog het meeste op een tripel. Hij rook zo zoet, maar smaakt zeker niet zo. Smaak is bitter, grassig. Lekker fris en behoorlijk bierig door de bitter. Brett is minimaal aanwezig, ben benieuwd als hij wat ouder is. Lekker met een kaasje erbij.
Was overigens de Orval met bottledate 20/01/2022Fris bier. Qua geur lijkt het nog het meeste op een tripel. Hij rook zo zoet, maar smaakt zeker niet zo. Smaak is bitter, grassig. Lekker fris en behoorlijk bierig door de bitter. Brett is minimaal aanwezig, ben benieuwd als hij wat ouder is. Lekker met een kaasje erbij.
Had er gisteren eentje van 06/01/2022 en die smaakte ook heerlijk.