Fitness Seller

Het Wijn & Vergiste Sappen Topic

Peiling Peiling What's your poison?

• Totaal stemmers
    36
@IRONic Drunker wat vind je van Gulden Draak Imperial Stout 'limited edition'?

Ik heb er ook 2 gekocht 😁

20220527_140917.jpg

Teku glas drink ik de meeste bieren uit, behalve stout en barleywine, daar heb ik een groot bol glas op een klein voetje voor. Heb eventueel ook een la trappe bokaal voor de trappe barrel ages series.

• Topic Starter Topic Starter
Teku glas drink ik de meeste bieren uit, behalve stout en barleywine, daar heb ik een groot bol glas op een klein voetje voor. Heb eventueel ook een la trappe bokaal voor de trappe barrel ages series.
La trappe zal de best optie zijn.
De bottling van 06/01 gisteren geproefd en die was lekker.

Fris bier. Qua geur lijkt het nog het meeste op een tripel. Hij rook zo zoet, maar smaakt zeker niet zo. Smaak is bitter, grassig. Lekker fris en behoorlijk bierig door de bitter. Brett is minimaal aanwezig, ben benieuwd als hij wat ouder is. Lekker met een kaasje erbij.

Fris bier. Qua geur lijkt het nog het meeste op een tripel. Hij rook zo zoet, maar smaakt zeker niet zo. Smaak is bitter, grassig. Lekker fris en behoorlijk bierig door de bitter. Brett is minimaal aanwezig, ben benieuwd als hij wat ouder is. Lekker met een kaasje erbij.
Klinkt lekker ja.

Deze was het deze middag bij het eten.
Jaargang '17 & '18.

IMG_20220528_115504.jpg

Was overigens de Orval met bottledate 20/01/2022

Bestelling mr hop 1 juni.png

Bestelling gedaan op Mr. Hop.
Leuk om te zien dat er ook een ''alcohol'' topic is.
Zelf een speciaalbier drinker in hart en nieren! Sinds dat ik ben aan het cutten niks meer op voorraad. Dacht toch even iets op voorraad halen voor als deel doelen zijn behaald
:cool:

Bijna niemand uit de omgeving snapt me, maar ik houd dus heel erg van ''rare'' smaken. Blueberry cheesecake, chocolade met kersen, noem het maar op!
Ook Bourbon, cognac BA etc doen het goed.

Op Untappd nu op 1853 verschillende. En héél langzaam counting dus nu.

Als je van al die smaken houdt kan wijn ook wel eens jouw ding zijn.

Wijn heb ik altijd vies gevonden. Tegenwoordig kan ik het bij het uiteten al waarderen.
Voornamelijk rode.. En laatst een paar keer een houtgerijpte witte gehad ook heel lekker.
El Castilla Viura Chardonnay was de houtgelagerde witte volgens mij. Totaal geen geld ook. €7.50 per fles zie ik nu.

Voor de rest ook nog niet echt hele dure wijn geprobeerd, zoals ik nu vaker op €10,- voor een pilsje zit (Verhouding zou dan €30,- voor een fles wijn zijn)
Als ik binnenkort nog eens eentje heb die me zo goed bevalt als sommige rode en die El Castilla zal ik hem zeker posten!

Probleem bij mij is, drink wijn net zo snel als een normaal pilsje. :eek:

Terug
Naar boven