apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo hoor je het ook te drinken.Probleem bij mij is, drink wijn net zo snel als een normaal pilsje.![]()
Les 1:
Jazeker heb nog een flesje over.
Net als dat je vis moet leren eten.
Mwa, scheve vergelijking.
In theorie allemaal leuk, maar de praktijk is weerbarstig. Onze kinderen aten alles voor hun tweede levensjaar, vooral mijn dochter, nu zijn ze net zulke moeilijke eters als alle andere kinderen.Mwa, scheve vergelijking.
Als je ouders je van jongs af aan vis laten eten, dan wordt het met de paplepel ingegoten. Ons idee is dan ook om die kleine zo vroeg mogelijk bekend te laten worden met zoveel mogelijk smaken, texturen en producten.
Wat betreft wijn en andere alcoholische versnaperingen zit het heel anders, dat leer je pas vanaf je 18e, en eigenlijk nog veel later (denk pas rond je 25ste).
Aan de andere kant, veel mensen kunnen niet goed koken, laat staan het bereiden van vis. Variëren met vis om je kind ermee bekend te laten worden is voor de meeste ouders al helemaal uit den boze.
Daarom, leren koken is best een belangrijke vaardigheid in mijn optiek, al helemaal als je kinderen hebt.
Je kan peuters van 2+ die moeilijk zijn met eten toch niet vergelijken met volwassenen in de 20? Van kinderen kan je niet verwachten dat ze zelf leren te eten, dat moet je als ouder stimuleren.In theorie allemaal leuk, maar de praktijk is weerbarstig. Onze kinderen aten alles voor hun tweede levensjaar, vooral mijn dochter, nu zijn ze net zulke moeilijke eters als alle andere kinderen.
. Spruitjes zijn nog steeds mijn favo groenten. Gekookte aardappelen met spruitjes, een boomstammetje en een shitload aan appelmoes(compote) en aromat. Mmmm, culinair hoogstandje.Volgens mij moet smaak zich wel ontwikkelen en is het ook een kwestie van een aantal keer laten proberen.Je kan peuters van 2+ die moeilijk zijn met eten toch niet vergelijken met volwassenen in de 20? Van kinderen kan je niet verwachten dat ze zelf leren te eten, dat moet je als ouder stimuleren.
In het begin eten ze vrijwel alles, dan komt er vaak een moeilijke periode van soms een paar jaar en dat trekt uiteindelijk bij. En dan leer je ze zoveel mogelijk te eten. Vinden ze iets niet lekker? Prima, dan bereid je het op een andere manier. Bijv. andere saus, andere kruiden, of in het geval van vis gewoon een andere vissoort die ze wel lekker vinden. Gewoon blijven proberen en vragen wat zij willen.
En niet alle kinderen zijn trouwens zo. Ik at vrijwel alles, mijn favoriete eten was spruitjes en ik lustte geen frisdrank. En ik at vrijwel alles met appelmoes, iets wat ik nog steeds vaak doe trouwens. Spruitjes zijn nog steeds mijn favo groenten. Gekookte aardappelen met spruitjes, een boomstammetje en een shitload aan appelmoes(compote) en aromat. Mmmm, culinair hoogstandje.
Surströmming?Volgens mij moet smaak zich wel ontwikkelen en is het ook een kwestie van een aantal keer laten proberen.
Ik lust zo ongeveer alles, zeker vis.
Hier ook smaken en barrels. Alleen dan wel 2 collega's die er ook van houden, waar ik elk kwartaal een bottleshare mee doe en een fysieke bierwinkel en speciaalbier pub in de buurt waarvan ik goed met de eigenaar overweg kan.![]()
Bestelling gedaan op Mr. Hop.
Leuk om te zien dat er ook een ''alcohol'' topic is.
Zelf een speciaalbier drinker in hart en nieren! Sinds dat ik ben aan het cutten niks meer op voorraad. Dacht toch even iets op voorraad halen voor als deel doelen zijn behaald
Bijna niemand uit de omgeving snapt me, maar ik houd dus heel erg van ''rare'' smaken. Blueberry cheesecake, chocolade met kersen, noem het maar op!
Ook Bourbon, cognac BA etc doen het goed.
Op Untappd nu op 1853 verschillende. En héél langzaam counting dus nu.
Krijg altijd snel last van FOMO als er een nieuwe levering binnenkomt met allemaal uniek spul.Gefeliciteerd!Meestal haal ik ook gewoon bij de drankenhandel hier... altijd de nieuwste biertjes. Af en toe eens bestellen en dan is het meestal bij Mr. Hop.
ITS MY BIRTHDAY dus we gaan er een paar op de kop slaan vandaag. 🤤
![]()
Meestal haal ik ook gewoon bij de drankenhandel hier... altijd de nieuwste biertjes. Af en toe eens bestellen en dan is het meestal bij Mr. Hop.
ITS MY BIRTHDAY dus we gaan er een paar op de kop slaan vandaag. 🤤
![]()