- Waardering
- 22.485
Ja was best een rustige avond.
Heb de gin bewust eruit gelaten.
Zou niet on-topic zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was best een rustige avond.
Tijd voor een interventie.Ja was best een rustige avond.
Heb de gin bewust eruit gelaten.
Zou niet on-topic zijn.
"Een drankje"? Ik tel er vier.
Heb je morgen vrij?
De Bombay en Copperhead black staan er niet bij. Een mens moet een aperitiefje nemen ook he."Een drankje"? Ik tel er vier.
Het tekort van de afgelopen dagen (tijdens werkweek) heb je alzo ongedaan gedaan.
Al was vijf beter geweest...Maar kom, ik reken het goed!
. Wilde juist iets van een referentie voor mijn aardbeienmede die bijna klaar is van 11.5%. Alhoewel zijn deze volgens mij allemaal aardig gezoet. Die van mij blijft lekker droog! En ik vraag me ook af of het nagezoet is met honing, want de honingsmaak zat er wel sterk in. Of zit dat er überhaupt sterk in? Eerste mede die ik heb geprobeerd. Vond het wel lekker, maar wat te zoet voor mijn smaak.Geen idee of dat zo hoorde te smaken.Deze week dit flesje besteld bij meadme, kreeg echter de 6% versie. De 11% versie hadden ze ook niet meer helaas.. Kreeg wel m'n geld terug. Wilde juist iets van een referentie voor mijn aardbeienmede die bijna klaar is van 11.5%. Alhoewel zijn deze volgens mij allemaal aardig gezoet. Die van mij blijft lekker droog! En ik vraag me ook af of het nagezoet is met honing, want de honingsmaak zat er wel sterk in. Of zit dat er überhaupt sterk in? Eerste mede die ik heb geprobeerd. Vond het wel lekker, maar wat te zoet voor mijn smaak.
![]()
Geen idee of dat zo hoorde te smaken.
@3XL als ervaringsdeskundige kan jij hier wat over kwijt?
Dus @Nootmuskaatje , ja.Op de site staat "Deze mede met de frisse aarbeiensmaak, roept het zomergevoel in je op. Is een samenstelling van honing en aardbeienwijn"
Ik zie geen percentages staan (hoeveelheid toegevoegde wijn) maar kan me heel goed voorstellen dat het de smaak beïnvloed tov 100% aardbeien mede.
Wat schenkt de pot?Nog niet geprobeerd, smaakt dat zo een beetje naar Barbar (met toegevoegde honing)?
Vandaag had ik bijna 3 dagen achtereen niet gedronken dus dan heb ik toch maar een glaasje cognac uitgeschonken![]()
Hennessy.
Als ik straks mijn post workout gin mag.Als niemand bezwaar heeft, dan gaat hier nog een wijntje naar binnen...
Omdat het vrijdag is.
I object, your honor!Als niemand bezwaar heeft, dan gaat hier nog een wijntje naar binnen...