Dat zijn de beste momenten, het wel al realiseren, maar de daad uitstellen.Morgen weer stoppen met drinken, dit gaat nergens meer over.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de beste momenten, het wel al realiseren, maar de daad uitstellen.Morgen weer stoppen met drinken, dit gaat nergens meer over.

Je kan het van alles noemen, maar dit is niet mijn beste momentDat zijn de beste momenten, het wel al realiseren, maar de daad uitstellen.![]()
.Dan heb je gewoon een getrainde lever.Is het problematisch wanneer ik 2 flessen sterk in 24 uur kan klaren en daarna nog relatief normaal kan functioneren?
Ik wil graag een hulplijn inschakelen
@IRONic Pumper
Je bent in topvorm.Is het problematisch wanneer ik 2 flessen sterk in 24 uur kan klaren en daarna nog relatief normaal kan functioneren?
Ik wil graag een hulplijn inschakelen
@IRONic Pumper
Door of van de drank?
Hahaha, druiven zijn al zo erg.Amateur-tip: Begin niet aan mangowijn in je huis. Allemachtig wat een stank komt er van fermenterende mango's af zeg. Ik heb wijn gebrouwen van blauwe bessen, bramen, aardbeien, aardbei-kiwi en appel-kaneel, met honing, zonder honing, maar niets komt ook maar in de beurt van de geur van mango. Zelfs 15kg aardbei-kiwi ruikte gewoon lekker met een typisch fermenterend geurtje, maar deze 7,5kg mango slaat echt alles. Het hele huis stinkt er naar, de stank is net zo sterk als een volbloeide wietplant zonder tent in huis. Maar dan niet lekker ruikend.
Op dit moment ga ik liever terug naar werk, heerlijk in de geur van 3 uur lang schapenharten ontleden in een heet gestookt lokaal.
Doen joh alcoholgebruik misbruik vieze Belg![]()
Mooi voorbeeld van textbook Pinot Noir.
Klassieke opvoeding, houtlagering is merkbaar. Fijn rood fruit, niet te licht van stijl wel.
Rustaaagh