XXL Nutrition

Het Wijn & Vergiste Sappen Topic

Peiling Peiling What's your poison?

• Totaal stemmers
    36
De ene Trappist boven de andere verkiezen zal ik je niet kwalijk nemen.

Ik blijf deze waarderen, deels uit sentiment.
Als Grimbergen een Quadruple zou uitbrengen zou dat mij go-to zijn denk ik. :bang:

Ik ben ook wel sentimenteel wat La Chouffe blond betreft. Vroeges was dat alleen in grote flessen leverbaar wat het bijzonder maakt. En mijn studentenvereniging had het vaak op de tap.

Zo’n 15 jaar geleden ben ik bij de brouwerij geweest, dat viel wel wat tegen, ik had meer sfeer verwacht.

f**k, het bestaat gewoon. :D (insert Kor Hoebe lach)

Als Grimbergen een Quadruple zou uitbrengen zou dat mij go-to zijn denk ik. :bang:
Dat is geen Trappist, je bent af!
Ik ben ook wel sentimenteel wat La Chouffe blond betreft. Vroeges was dat alleen in grote flessen leverbaar wat het bijzonder maakt. En mijn studentenvereniging had het vaak op de tap.

Zo’n 15 jaar geleden ben ik bij de brouwerij geweest, dat viel wel wat tegen, ik had meer sfeer verwacht.
Ik ben ook bij de Brouwerij geweest, vond ik leuk, maar ook toeristisch.

Ook was ik tot tweemaal bij de Lupulus-brouwerij, dat is het project van één van de Chouffe-oprichters en zijn zonen. De drie roerstokjes heet dat in het Nederlands. Lekkere bieren ook, Lupulus!

1000051653.jpg
1000051654.jpg
1000051656.jpg
1000051655.jpg

IMG_5063.jpeg

Misschien is het vloeken in de kerk, hij is op zich wel lekker, maar ik heb de laatste tijd naar mijn mening lekkerdere op.

De whisky is ver te zoeken, maar het is zeker een lekker zwaar donker bier.
IMG_5187.jpeg

He, ik moet ook eens in dit topic kijken :D
Mijn eerste La trappe Quadruple vond ik tegenvallen, te zoet. Maar toen ik een van de andere flesjes maanden later openmaakte was hij aanmerkelijk verbeterd op de fles :thumb:

Terug
Naar boven