Fitness Seller

Het Wijn & Vergiste Sappen Topic

Peiling Peiling What's your poison?

• Totaal stemmers
    36
IMG_4623.jpeg
IMG_4622.jpeg

IMG_4663.jpeg

Als je me dit zou voorschotelen zonder fles erbij zou ik zeggen dat het een Ruby Port was met een vreemde bitter zure afdronk.

Ik weet niet of dit mij echt kan bekoren.

1000044405.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.147
IMG_20240730_145621.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.148
IMG_20240816_161501.jpg
IMG_20240815_173349.jpg

Een toegankelijke, maar tevens toch één van de lekkerste Quadruples die ik ooit heb gedronken.
IMG_4812.jpeg

IMG_4813.jpeg

Laatst bewerkt:
Een Imperial Stout

IMG_4846.jpeg

IMG_4844.jpeg

Ik wist niet dat die zo (lekker) smaakten.

Kan je de smaak wat omschrijven?
Lastig, een beetje vergelijkbaar met een quadruple of barlywine alszijnde zoet en zwaar, maar minder complex en tevens bitterder en zuurder met een soort van romigheid die Guinness ook heeft. Ik vond hem aardig naar chocola smaken en pas nadat ik zag dat we koffie aan te pas was gekomen proefde in dat er ook wel in terug.

Maar iets als dit bevalt me dan toch beter.

IMG_4847.jpeg

Ik ben normaal niet van de triples, maar “je moeder” wilde ik al een tijd eens proeven. Voor een triple vind ik hem niet verkeerd, hij is aan de zoete kant en niet heel bitter, dus voor een echte triple liefhebber kan die wellicht tegenvallen.

1000049011.jpg

Ter ere van de terugkeer van @apfelstrudel

IMG_4935.jpeg

Wat hinten van koffie en chocola. Voor de bok liefhebbers misschien iets te zoet, voor mij als dubbel en quadruple liefhebber iets te bitter, wrang en vlak. Al met al niet verkeerd, maar door de forse prijs niet voor herhaling vatbaar.

Edit:
Hij viel na een paar slokken best tegen en de helft is in de gootsteen beland.

Laatst bewerkt:
IMG_4951.jpeg

Het blijft wennen, dergelijke bieren in blik (en het uitschenken), maar het heeft ook wel wat om ‘s zomers 440ml @ 11% uit een blikkie te lurken.

Quadruples zijn gewoon ronder voller en complexer van smaak met een zachte afdronk. Ik hou daar wel van.

IMG_4951.jpeg

Het blijft wennen, dergelijke bieren in blik (en het uitschenken), maar het heeft ook wel wat om ‘s zomers 440ml @ 11% uit een blikkie te lurken.

Quadruples zijn gewoon ronder voller en complexer van smaak met een zachte afdronk. Ik hou daar wel van.
Die brouwerij heeft veelal lekkere, zij het wat prijzige bieren.

Wat vind je van de Quadruple van La Trappe?

Mogelijk een tip voor je: Chouffe N'ice, lekker winterbier.

Terug
Naar boven