Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super zuur, amper bier te noemen, veel invloeden van de Oloroso sherry vaten waar die op grijpt heeft, maar toch wel te drinken.
19,5%, goedemorgen...![]()
Als je me dit zou voorschotelen zonder fles erbij zou ik zeggen dat het een Ruby Port was met een vreemde bitter zure afdronk.
Ik weet niet of dit mij echt kan bekoren.
De andere helft heeft de gootsteen mogen proeven.
Kan je de smaak wat omschrijven?Een Imperial Stout
![]()
![]()
Ik wist niet dat die zo (lekker) smaakten.
Lastig, een beetje vergelijkbaar met een quadruple of barlywine alszijnde zoet en zwaar, maar minder complex en tevens bitterder en zuurder met een soort van romigheid die Guinness ook heeft. Ik vond hem aardig naar chocola smaken en pas nadat ik zag dat we koffie aan te pas was gekomen proefde in dat er ook wel in terug.
Die brouwerij heeft veelal lekkere, zij het wat prijzige bieren.![]()
Het blijft wennen, dergelijke bieren in blik (en het uitschenken), maar het heeft ook wel wat om ‘s zomers 440ml @ 11% uit een blikkie te lurken.
Quadruples zijn gewoon ronder voller en complexer van smaak met een zachte afdronk. Ik hou daar wel van.
Weleens op, maar niet bijzonder, in elk geval niet lekkerder dan mijn “benchmark” Rochefort 10.
Ken ik, heb afgelopen jaar hier dacht ik over gezegd dat ik hem erg vlak een eenvoudig vond smaken.Mogelijk een tip voor je: Chouffe N'ice, lekker winterbier.
De ene Trappist boven de andere verkiezen zal ik je niet kwalijk nemen.Weleens op, maar niet bijzonder, in elk geval niet lekkerder dan mijn “benchmark” Rochefort 10.
Ik blijf deze waarderen, deels uit sentiment.Ken ik, heb afgelopen jaar hier dacht ik over gezegd dat ik hem erg vlak een eenvoudig vond smaken.