AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

Eerlijk gezegt heb ik geen van de 2 gezien.

Portugal heb ik getipt als 4de maar stilletjes hoop ik dat ze derde worden :o

TongPo zei:
Robben was bij vlagen geniaal. Hopelijk trekt hij deze stijgende lijn door de komende wedstrijden.

Voor de tegenstander niet te hopen, die heeft nog een betere vorm te pakken dan op het EK lijkt het. Hoe hij zich een paar keer los speelde is echt ongekend.

Jammer dat Heitinga en Mathijsen niet door durfde te spelen via de rechterflank, anders had Van Persie ook wel wat aardigs kunnen laten zien.

En Robben speelde erg sterk. Hij heeft veel over het zonnige stuk gerend, maar toch tot het einde goed volgehouden. En dat terwijl hij eigenlijk de enige was met de sprintjes van de flanken...

Maar ja, het was de eerste wedstrijd. Zenuwen horen erbij. Ben benieuwd naar de komende wedstrijden.

Servië ontgoochelde mij een beetje, had toch meer aanvallende intenties verwacht. Maar goed verdiende overwinning voor Hup Holland Hup:D

Beetje naai spelers bij Servie Montenegro, verdiend verloren dus. Leken wel Duitsers soms.

Jan Klaas Huntelaaaaaaaar :( Schijt toch op met die ruud hij is niet scherp.

Maar wel 3 punten Holeeeeeeeeeeeholeole. :banana:

Ruud zal er nog genoeg potten wees gerust.

haha Cruijf's uitspraken zijn niet echt goed te begrijpen:

'het voetballende aspect moet beter' (wat anders dan???)

• Topic Starter Topic Starter
gurumaster zei:
Jan Klaas Huntelaaaaaaaar :( Schijt toch op met die ruud hij is niet scherp.

Maar wel 3 punten Holeeeeeeeeeeeholeole. :banana:
Ga toch weg met dat broekie man. Nistelrooij zit één keer niet goed in de wedstrijd, en hij word al gelijk neergeschoten en begraven, en gaat iedereen z'n verloren hoop vestigen op een kleuter uit jong oranje.

Lijken wel de pim de pim pinquin fans, brullen meteen moord en brand als er iets niet gebeurd wat naar hun zin is.

dubbele post

Laatst bewerkt door een moderator:
Achtste Finale

DUITSLAND – ENGELAND 2-2 Duitsland wint met penaltys
NEDERLAND – MEXICO 2-1
ZWEDEN – POLEN 2-0
PORTUGAL – ARGENTINIE 1-2
ITALIE – JAPAN 2-0
FRANKRIJK – OEKRAINE 1-1 Frankrijk scoort in verlenging en wint
BRAZILIE – TSJECHIE 3-2
SPANJA – ZUID KOREA 2-0

Kwartfinale

DUITSLAND– NEDERLAND 1-2 hehe :D
ZWEDEN – ARGENTINIE 0-1
ITALIE – FRANKRIJK 2-1
BRAZILIE – SPANJE 2-0

Halve Finale

NEDERLAND – ITALIE 2-3
ARGENTINIE – BRAZILIE 1-1 Brazilie wint met penaltys

Derde Plaats

NEDERLAND – ARGENTINIE 1-2

Finale

ITALIE – BRAZILIE 2-2
Brazilië scoort en wint in de verlenging

dit heb ik ingezet met poulen ;) :P

Drie puntjes zijn binnen, hoewel het ook anders had kunnen aflopen.

Als de verdediging iets beter bij de les blijft en er minder wordt teruggespeeld als het vijandelijke doel al bijna is bereikt zie ik Nederland nog best ver komen. Middenveld is boven verwachting goed.

Pluspunten:
Weinig (Robben speelde wel aardig, maar mag ook af en toe iets minder blind zijn, maar dat weet hij van zichzelf).
Wonderschone pass van Van Persie.
Boula viel goed in. Laatste 10 minuten alleen zijn naam gehoord met wegweken van ballen.
Van de Sar stabiel.

Minpunten:
Heitinga (waar was die mee bezig)
Van Bronckhorst (is geen back)
Sneijder (Van de Vaart speelt nu dus zeker)
Ruud (geen bal geraakt)

Kritieken op Kuijt zijn imo niet terecht. Jongen komt op een raar moment in de wedstrijd en een verschil maken is dan erg lastig.
Rechts is bijna niet te beoordelen want alles liep over links.

Ze moeten Ooijer rechtsback zetten en boula en mathijssen centraal.
Tevens de Cler op links, dan heb je een veel stabieler geheel!

Robben had wel aardige acties, maar wil vaak té veel. Van Persie kreeg bijzonder weinig goede passes, net als van Nistelrooy. Waar Sneijder mee bezig was weet ik ook niet, die raakte echt geen bal. Ik vond van Bommel ook wel aardig spelen. Mathijsen stond wel vaak aan de verkeerde kant te dekken zeg, ongelovelijk. Heitinga had een aantal goede lange passes van achteruit, maar verdedigend was het niet best.

Een uitstekende ouverture voor Nederland. Robben speelde goed tot uitstekend, hoewel hij inderdaad meer oog voor zijn medespelers zou moeten hebben.
Robin van Persie is namelijk niks minder dan Robben. Met deze beide spelers in vorm wint Nederland de wereldtitel.

Terug
Naar boven