MuscleMeat

Het WK 2006 topic!

marsu zei:
Een uitstekende ouverture voor Nederland. Robben speelde goed tot uitstekend, hoewel hij inderdaad meer oog voor zijn medespelers zou moeten hebben.
Robin van Persie is namelijk niks minder dan Robben. Met deze beide spelers in vorm wint Nederland de wereldtitel.

Optimist!:D

marsu zei:
Een uitstekende ouverture voor Nederland. Robben speelde goed tot uitstekend, hoewel hij inderdaad meer oog voor zijn medespelers zou moeten hebben.
Robin van Persie is namelijk niks minder dan Robben. Met deze beide spelers in vorm wint Nederland de wereldtitel.

Lijkt me dat deze twee spelers geen team kunnen dragen, als ze net zo zwak spelen als gisteren, komen ze niet eens verder als de voorrondes. Leek toch niet op voetbal man.

Was een mooi gekkenhuis op stadhuisplein!
Wedstrijd was niet super, maar met deze hitte en deze tegenstander was dat wel te verwachten. Resultaat is er, het enigste wat telt :thumbs:

Het Nederlands elftal speelde erg matig, zo simpel is het.
Als ze zo blijven doorspelen gaan ze het niet ver schoppen dit toernooi.

j354j4 zei:
Het Nederlands elftal speelde erg matig, zo simpel is het.
Als ze zo blijven doorspelen gaan ze het niet ver schoppen dit toernooi.

Ach er speelden nog wel wat ploegen nog een stuk matiger en Nederland speelde dan nog op het heetst van de dag.

Servie is gewoon een stugge ploeg was vantevoren al bekend, al zag je bijvoorbeeld Portugal spelen een ploeg die ik van het zelfde niveau acht als Nederland, dat was helemaal een drama en die ronaldo maar lopen mekkeren en naar de hemel kijken als hij een kans miste

De buitenlandse pers is trouwens lyrisch over het Nederlands elftal.

Hiddink bouwt verder aan zijn verzameling van stadssleutels, onderscheidingen en standbeelden. :D

Maakt het WK toch extra leuk al die Nederlandse coaches.

De chaos rond het elftal van Togo is compleet. De oorspronkelijke coach stapte op omdat de spelers geen premies kregen, bond benoemt een nieuwe coach, spelers willen oude coach terug en krijgen uiteindelijk toch hun zin.

Guus heeft de wedstrijd toch nog kunnen doen kantelen :thumbs: En wat spelen die australiers heerlijk hard!:D

Zo Tjechie kijken dat wordt volgens mij toch de verrassing van het WK:cool:

Het leuke tot nu toe is dat er geen enkele ploeg echt ingemaakt is.
Alle ploegen zitten niet ver van elkaar af (behalve misschien Iran tot nu toe).

Kan nog wel eens een leuk toernooi worden:p

VS gaat denk toch wel hard ingemaakt worden. 7 - 1 ofzo.

jordy zei:

Nee dat niet want hij is net als vdv het eerste duel gespaard ivm herstel. Maar Baros is zeker tot erg goede dingen in staat dat heeft al lang en breed bewezen.

bouwens62 zei:
Nee dat niet want hij is net als vdv het eerste duel gespaard ivm herstel. Maar Baros is zeker tot erg goede dingen in staat dat heeft al lang en breed bewezen.

Baros had toch niet een best seizoen, maar in het nationale elftal maakt hij altijd een goede indruk. Beste wedstrijd trouwens van Tjechie, kunnen echt nog ver komen. Jammer van Jantje Koller alleen, echt een beest die vent!

Is kijken wat Toni dervan gaat maken.....

coole topic man ;)

Loe zei:
Achtste Finale

DUITSLAND – ENGELAND 2-2 Duitsland wint met penaltys
NEDERLAND – MEXICO 2-1
ZWEDEN – POLEN 2-0
PORTUGAL – ARGENTINIE 1-2
ITALIE – JAPAN 2-0
FRANKRIJK – OEKRAINE 1-1 Frankrijk scoort in verlenging en wint
BRAZILIE – TSJECHIE 3-2
SPANJA – ZUID KOREA 2-0

Kwartfinale

DUITSLAND– NEDERLAND 1-2 hehe :D
ZWEDEN – ARGENTINIE 0-1
ITALIE – FRANKRIJK 2-1
BRAZILIE – SPANJE 2-0

Halve Finale

NEDERLAND – ITALIE 2-3
ARGENTINIE – BRAZILIE 1-1 Brazilie wint met penaltys

Derde Plaats

NEDERLAND – ARGENTINIE 1-2

Finale

ITALIE – BRAZILIE 2-2
Brazilië scoort en wint in de verlenging

dit heb ik ingezet met poulen ;) :P

ik denk dat Japan verloren heeft van Australie; Australie gaat dan winnen van Italie, enz.........

dus finale Australie-Brazilie ?:D

bouwens62 zei:
Guus heeft de wedstrijd toch nog kunnen doen kantelen :thumbs: En wat spelen die australiers heerlijk hard!:D

Zo Tjechie kijken dat wordt volgens mij toch de verrassing van het WK:cool:

Tjechie is geen verrassing hoor. Staan 2e op de wereldranglijst en hebben al jaren een goede ingespeelde ploeg.

Die kloot Nedved doet gewoon weer mee. Blijft een linkmigel.
Is de Taida van Tjechie. Ik ga, ik ben weer terug, nee ik ga toch, nee ik ben er weer.:D

Terug
Naar boven